8 Kasım 2007 Perşembe

Bugün ne giydim?



Size ilk yazımda da bahsettiğim gibi mumkun olduğunca giydiklerimi fotograflayarak göstermeye calısacagım. Konu fotografımız muhtesem olmasa da ( oğreniyorum arkadaşlar, biraz zaman alacak :) ) sizi hayal gucunuzu zorlamaktan kurtarmaya yeter sanırım. Bugün yine kosusturma içinde olacağımdan rahat bir kıyafet seçtim:

  • Miss Selfridge siyah üzerinde küçük çiçek desenleri olan bluz

  • Topshop siyah skinny jean ( Siz de bol kesimli pantolonlar moda oldu diye rahat bir nefes alanlardan mısınız bilemiyorum ama ben hala bu jean modelinden rahatlığı, vucut seklime ve günlük tempoma uyumu yüzünden vazgeçemedim, giymeye devam )

  • Siyah yanları fiyonklu düz korsan botları

  • H&M siyah XL çanta

  • Uzun zincir kolye ve ucu İndus'tan

  • Krem rengi şal


Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...