31 Aralık 2007 Pazartesi

Bir yıl daha sona ererken...


Bugun 2007 yılının son gunu. Saat 8:00'den beri yatakta donuyorum, uyku tutmadı. Aslında yeni yıl yazısı yazmak pek istemiyordum, zaten her yer bu yazılardan geçilmiyor ama yatağımda laptopum kucağımda yazıyı yazarken buldum kendimi.




Aralık ayının basından beri tuketim çılgınlığını ateslemek için empoze edilen yapay sevinç dalgası bugun son bulacak. Ben de bu dalgaya ara sıra kendimi kaptırsam da, aslında hüzünlü bir durum bu yeni yıla girmek. Çogu insanı olduğu gibi beni de bir muhasebe yapma durumu sarıyor yılın bu zamanlarında. Nasıl bir yıl geçirdim, neleri gerçekleştirebildim, nelere uzuldum, nelere sevindim.. Benim yılım pek verimli değildi, belki son 3 ay biraz durumu kurtarır gibi olsa da pek çok konuda yine yerimde saydım, sebepler çeşitli, onlara burada girmek gereksiz. Siz iyi bir yıl geçirip, yapmak istediklerinizi gerçekleştirdiyseniz ne mutlu size.

Aslında bir yıl daha yaşlanmanın neresi kutlanılabilir? Bedenimiz, ruhumuz biraz daha o kaçınılmaz sona yaklaşırken nasıl bu kadar mutlu olabiliyoruz. Ve ben neden bu kadar iç karartıcı seyler yazıyorum ? :)

Dışarda parıldayan bir gunes var, bununla başlayıp belki de elimizde olanlara sukredip, bu yıldan ders alıp, 2008'e yepyeni baslangıçlar yapmak en iyisi. Ben akşam evimde sakin bir yılbası kutlaması geçireceğim sevdiklerimle, siz de sevdiklerinizle, sizi mutlu eden insanlarla olun. Alkolu çok kacırıp, yerlerde surunmeyin, hatırlanası bir gece geçirmeye çalışın :)


Burada bu yazıya son vermem, deminden beri bir fransız tostu ( bugun bir değişiklik istedi sanırım) isteğiyle guruldayan karnımı da dusunmem gerekiyor. Yarın yeni bir gun, yeni bir baslangıç demek bu vesileyle hepinize stil dolu, mutlu bir yıl diliyorum.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...