21 Şubat 2008 Perşembe

Bugün ne giydim?



Dün akşam kızlarla dışarı çıktık, ne zamandır görüşemiyorduk. Yemek, şarap, muhabbet derken, bugün şu saatte hala akşamdan kalmayım :p Evden zor çıktım, ama blogum için resim çekmeyi de ihmal etmedim:



  • H&M siyah kendinden puantiyeli elbise

  • Gri opak çorap ( Pentiydi sanırım)

  • Kurt Geiger oxford botlar

  • H&M kolye ve küpeler

  • H&M fular

  • H&M çanta

  • River Island krem rengi palto

Yalnız H&M reklamlarından fırlamış gibiyim, reklamlardaki modellerin üzerinde anca bu kadar H&M ürünü olur heralde heuheuhee..



2 yorum:

Yeliz dedi ki...

giydiğin kıyafetlerin markalarına baktığımda senle aynı şeyi düşündüm H&M kataloğundan fırlamış gibisin cidden:) H&M'nin siyah elbisesinden bende denedim ama bedenime uygun bulamadım:)çok yakışmış:)

sevgiler

Unknown dedi ki...

Çok teşekkür ederim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...