9 Mayıs 2008 Cuma

Ben mi, Alexa mı??





Bu gri bahar havasını nasıl uzaklaştırabilirim diye düşünürken, arşivdeki görüntülerimin de yardımıyla aklıma bir süredir yapmak istediğim bir şey geldi. Hani kime daha çok yakışmış anketleri oluyor ya, işte şimdi ben ve dunyadan insanları karşılaştırıp,biraz eğleneceğiz, bu blog benim olduğuna göre en azından ben eğleneceğim :)( Çok mu cadıca oldu? )

İlk kıyafetimiz Topshop kahve-mor desenli elbise, elbiseyi benim dışımda İngilizlerin son bir yıldır falan yıldızı parlayan yeni stil ikonlarından model/ sunucu Alexa Chung giymiş.Bu elbiseyi ben 07 yaz indiriminde aldım, yazın giyme fırsatım olamadan,kışa mor çorapla kombinlendim, Alexa ise elbiseyi yazlık olarak naturel tonlardaki ayakkabılarıyla tamamlamış. Ben de yazın o tipte olmasa da o tonlarda bir ayakkabı ile giyerdim, kızımızın uzun ve ince bacakları da kendisinin bir artısı tabi :))

İkinci parçamız H&M yakası fiyonklu bluz. Ben bu üstü siyah dar paca jean, gri platform ayakkabı ve siyah çanta ile tamamlarken, dunyadan aynı zevke sahip diğer hanım kızımız yine siyah dar kesim pantolon,duz çizmeler ve çapraz çanta ile tamamlamış, ancak onun fiyonguna ne olmuş anlayamadım.

Simdi sizin göreviniz, fotoğraflara bakıp, kime yakışmış yorumlarında bulunmak, hadi bakalım!!

Dip not: Bu arada bugun okuduğum bir yazı üzerine Marc Jacobs'ın acaip reklam fotoğraflarını çeken( En son bakınız Victoria Beckham ), tarzına hayran olduğum fotoğrafcı Juergen Teller'ın fotoğraflarından oluşan bir sergi nedeniyle İstanbul'a geldiğini öğrendim, aynı yazıda Marc Jacobs'ın da İstanbul'da olma ihtimali olduğunu okuyunca, halimi tahmin edersiniz sanırım. Bu hafta sonu bu dedikodunun izini süreceğim, doğru olmasa bile en azından sergiye gideceğim kesin. Herkese iyi hafta sonları :))

5 yorum:

Adsız dedi ki...

tabii ki sana yakismis askim :D

Adsız dedi ki...

o elbiseyi ikiniz cok degisik tarzlarda cok guzel giyiyorsunuz ama suphesiz o bluzu en iyi sen giydin simdi almadigima pisman oldum :p
ayrica blogun çok hos olmus tebrik etmek istiyorum : )

Flame dedi ki...

Sana :)

Unknown dedi ki...

Hepinize yorumlarınızdan dolayı teşekkürleeer :))

Adsız dedi ki...

tabikide ona .. :) ten rengi çorap giysen açık ayakkabıyla faha iyi olurdu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...