5 Mayıs 2008 Pazartesi

Me likey!!!

Çok sevdiğim iki arkadasımın bir süredir bu bloga el atması bekleniyordu, beklenen gün bugunmuş:) Bişiler yaptılar ve sayelerinde karalardan kurtulup, bahara merhaba dedim (gerçi siyah benim tercihimdi). İşte 2008 ilkbahar/yaz Moda Cadısı karsınızda :)) Blogumun yeni görünümünü çok çok çok beğendim, renkli ve iç açıcı görünüyor,arkadaşlarımı buradan öpücüklere boğup, çok teşekkür ediyorum. Mac kullananlar için font sorunu sanırım devam ediyor,onu halledemedik, onlar beni affetsin. Blogun yeni görünüsü hakkında sizler de bir iki kelime ederseniz memnun olurum, yeni görünümüm ve yazılarımla tam gaz devam :))

6 yorum:

Flame dedi ki...

Güzel olmuş, kasvet gitmiş :)

Tam yazlık

Adsız dedi ki...

merhaba bloğunuzu uzun süredir beğenerek takip ediyorum bu yeni renklerinide pek beğendim fotoğraflarınızda bir yerden tanıdık geldi ama kim olduğunuzu çıkartamadım...

Unknown dedi ki...

Yorumlarınıza teşekkürler :) Tanıştığımızı sanmıyorum sanırım benzettiniz :)

Baris Ergin dedi ki...

Siyahın iç karartıcılığı malzemenin ve konunun güzelliğine yakışmıyordu, tam içimden geçen renklere ulaşmış site..

keep up the good work <3

axel dedi ki...

siyah fontlu şablonun okunması şüphesiz daha zor oluyordu. ukalalık olmasın diye bi kaç defa niyetlenmeme rağmen söylememiştim

Unknown dedi ki...

Axel keşke önceden söyleseydin, belki bu arkadaşlarımın daha erken harekete gecmesine sebep olurdu zira blogumun bu hale gelmesi yaklasık 6 ay aldı :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...