8 Haziran 2008 Pazar

Haftasonu...




Dün İkea'ya yaptığımız ziyaretten sonra, sevgili tarafından yapılan hatırlatma üzerine ki, ben tamamen unutmuştum, burda duyurduğum ve ismini aldığı Galata'da olanı kaçırdığım Galatamoda etkinliğinin Ümraniye Meydan ayağına söyle bir göz attım. Arzu Kaprol, Bahar Korçan, Ümit Ünal, Hatice Gökçe,İdil Tarzi,Müge Ersin.. gibi moda dünyamızın pek güzide tasarımcılarını içeren bu etkinlik düşünce olarak pek hoş olmasına karsılık, Galata ayağının daha bir şenlikli ve başarılı geçtiğine eminim, hatta Galata ayağını gezen Yeliz'in sitesinden daha ayrıntılı bilgi ve fotoğraf edinebilirsiniz. Tüm standları gezdim zaten maximum 15 dakikanızı alacak kadar bir çeşitlilikte idi. Genelde tasarımcıların geçmiş sezon mallarının satıldığını çok belli olan etkinlikte, Galata'da o satıldı, bunun siyahı vardı ama Galata'da bitti cümlesini bir kaç kere duyduğum için ben suyunun suyu bölümüne denk geldiğimi düşünüyorum. Fotoğraf fazla çekmedim ayrıca, çektiğimi düşündüğüm fotoğrafları çekmediğimi görmek bana makinemin bir sürprizi oldu. Beğendiğim bazı tshirtler 30-80, elbise ve tunikler 100-250( Bahar Korçan'da 2008 yaz sezonu bikini üstüne giyilen elbiselerden 110 tl fiyatıyla turuncu-fuşya olanı beğendim ve Ümit Ünal'dan tshirtler beğendim, ancak ufukta bir tatil durumu olduğu için kendimi tuttum) saç aksesuarları 5-40 tl ye satılan fiyatlarla, tasarım olan seylerin genelde fiyatının fazla olduğunu bir kez daha bana kanıtladı ama itiraf etmeliyim ki pek çok sey materyal ve tasarım açısından zayıf durumdaydı. Ben bir adet arkadaşıma, bir adette benim için olmak üzere fotoğrafını gördüğünüz taçlardan aldım ve bir dahaki seneye Galata'da olacak etkinliğe gitmek üzere kendime not düştüm.




Okuyucuya not: Yeşil dallı budaklı şey ( Çirkin!! ve bir o kadar meraklı kedimi gözardı edin :) ) aksesuarlarım için bir süredir aradığım çözümü bana sağlayacak gibi gözüküyor, eğer siz de benim gibi ,onlarla başa çıkmakta zorlanıyorsanız, size de yardımı olabilir. Eeee ne demişler, İkea evimizin herşeyi :p

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...