7 Ağustos 2008 Perşembe

Beyaz



Bundan böyle giydiklerime ayrı başlıklar yazmaya karar verdim ama etiketi yine bugün ne giydim olacak, sanırım daha iyi, diyorum ya her zaman bugün üzerimdekini anında koyamıyorum, başlıkla içerik uymuyor :)


Gelelim üstümdekilerin içeriğine, geçen hafta dolabımda giyilmeyi bekleyen, çok sevimli, hanım hanımcık beyaz bir elbiseyi sonunda giyebildim, kombini de ben ve çevremdekiler beğendi, nostaljik bir havası oldu :


  • Elbise Marc by Marc Jacobs

  • Kemer ve kafamdaki şirin taç Topshop

  • Ayakkabı Bershka

  • Clutch vintage ebay

  • Bilezik H&M

Aslında hafta içi işe giderken clutch kullanmak pek kolay olmasa da gözümü kararttım, bakın nasıl da şişkin ve ağır duruyor :) Az yüz ve göz makyajı ve hafif bir kırmızı rujla görünüm tamamlandı.




8 yorum:

eLzaLiaDe dedi ki...

Cook hos olmus, Cook sevdim. Sirin !
Kelebeklerle de kanatlanmaya hazirsin cadisim. Moda MELEGi gibi gorunuyorsun cadi'dan cok :P

Öykücü dedi ki...

Harikulade.Çok çok çok beğendim.

Adsız dedi ki...

elbisene, tacına ve ayakkabılarına hayran kaldımm.. :)

Adsız dedi ki...

Çok çok şık, bu etek boyu size çok yakışıyor.

Dilara dedi ki...

hello modacadısı!
o taç hangi şubeden acaba?

SHOPKOLIK dedi ki...

mc'im cok guzel ve cici bir kiyafet olmus. hanim hanimcik :) bende gecen sene buna benzer zara'dan beyaz pembe boyuna cizgili bir elbise almistim. ama tr'de kaldi :( onu giyesim geldi seni gorunce...bir dahaki yaza artik :)

Unknown dedi ki...

Herkese teşekkürler,tac Nişantaşı mağazasından ama ben alırken tekti, belki gelmiştir.

selin dedi ki...

elbise çok yakışmış ama ben tacı hiç beğenmedim.Kombinasyonu basitleştirmiş.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...