7 Ağustos 2008 Perşembe

Koca kafa



Bugün bir bereketli, ne kadar çok post yaptım :) Muhtemelen haftasonu festivalde, haftaya çarşambadan itibaren de bir süre Çeşme-Alaçatı'da olacağımdan, derinden derinden bana hissettirmeden açığa çıkan suçluluk duygusundan olabilir :)

Bugünlerde pek bir rahat kıyafet düşkünüyüm, topuklu ayakkabılardan uzak duruyorum, bir de hep koşturuyorum. Kıyafetimi bu posta konu olacak kadar beğenmesem de, yaka iğneme karşı tam tersi duygular besliyorum, o yüzden sizin de görmenizi istedim. Kendisi koca kafalı, miniş ayaklı, pembe, gri renklerde, siyah benekli plastik bir kuçu, taa Cannes'lardan buralara kadar geldi, düşünceli bir arkadaşımızın kendisi gibi şeker hediyesi. Burda görünmese de, altında beyaz katlı diz hizasında etek ve gümüş düz sandaletlerim var, köpeğin üzerinde olduğu tshirt ise Marc by Marc Jacobs ( Onun için tshirtümü bile deldim ). Bunun bir de kedilisi var ama o daha küçük boyutta ve inşallah o da başka bir post konusu olacak, şimdilik iyi akşamlar :)

6 yorum:

lale kunt dedi ki...

çokta şekermiş pekte şekermiş

Flame dedi ki...

Köpişş şekermişde Alaçatıya bende gitmek istiyorummm yaaa, kıskandım bak :)

Nazarım değmez inşallah :P

Unknown dedi ki...

Flame iki kız gidiyoruz, sen de gel:))

Keddy- Selen Akgül Sungur dedi ki...

merhaba blogunuzu uzun zamandır takip ediyorum bende bişeyler yazmaya başladım göz atarsanız sevinirim http://keddynindolabi.blogspot.com/

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

zevklerine bayıldım ,tamamını gezmek için sık sık geleceğim,sevgiler.....

Unknown dedi ki...

Perili köşk, çok teşekkürler ve hoşgeldin :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...