18 Ağustos 2008 Pazartesi

Tekzip geldi

Dünkü gitti gidiyor hadisesi sonucunda attığım maile satıcıdan nazik ve açıklayıcı bir mail geldi, sizlerle konuyu kısaca paylaşmak istiyorum. Söz konusu satıcıya, resmim başka birisi tarafından gönderilmiş, o da elbiseyi güzel tasıdığımı ve resmin hoş olduğunu düşünerek, bir kaç gün önce koymuş. Kendisi benim bundan hoşlanacağımı düşündüğünü ama benden de mail beklediğini belirtti. Ben de resmi kullanabileceğini, hatta belki resmin bir yerine blog adresimi yazarak, en azından nerden alındığını belirtmek suretiyle bir sorun olmayacağını, bundan böyle kullanmak istediğinde izin almasının yeterli olduğunu söyledim. Site adresini verince inceleyip, beğendiğini ama başlığa biraz üzüldüğünü belirtse de kendisine buradan üzülecek bir şey olmadığını ve başlığın tamamen espri mahiyetinde yazıldığını belirtmek isterim. Konu tatlıya işte böyle bağlanmıştır sevgili okurlar.

1 yorum:

lale kunt dedi ki...

ben yazdım başlığı ben :)
üzülücek bişey yok, maksat komiklik olsun. bide sana daha önce hiç mail atmadığım için spam sanma diye öyle bişye yazdım. şaka yani satıcı kardeş, alınma :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...