2 Ekim 2008 Perşembe

Gene mi Vivienne?


Tatilimiz devam ederken, bir ev partisine gittik:

  • Çizgili üst: Banana Republic ( Marka buraya henüz gelmeden Beyoğlu'nda bulduğum bir parçaydı )
  • Jean: J Brand
  • Ceket: Zara
  • Botlar: Kurt Geiger
  • Çanta: Mudo Accessories
  • Kolye: Vivienne Westwood ( Arka arkaya 2 posta konuk olması, bir tesadüf. Kolyeyi Ağustos sonunda Harvey Nichols'dan %70 indirimden aldım, inanın nerdeyse Accessorize parası kadar, hala bazı parçalar var, ilgilenenler bakabilir)
  • Bileklik: Aslı Sargın

5 yorum:

Adsız dedi ki...

KG botlar acilisi yapmis iyi de olmus sikildim yazlik seyler gormekten, kiskaniyorum burasi kis kiyamet. fesatim evet :P ben acikcasi kislik kiyafetleri daha sik ve gorsel buluyorum. o yuzden sevindim ceketli bi seyler gorunce.

sebnem

Unknown dedi ki...

Kışın daha fazla layering imkanı olduğu için ortaya daha farklı kombinasyonlar çıkıyor ama ben yazı seviyorum. Geiger'lar sezonu açtı, yine sizi bunaltana kadar giyerim sanırım,
bakalım bu kış onların yerini alabilecek bir şey çıkacak mı?

kılavuzum karga dedi ki...

bir haber:banana republic ve daha birçok türkiyede olmayan marka palladium alışveriş merkezinde açılmış görünce çıldırdım :))) bu arada cadı harikasın:))

Unknown dedi ki...

Teşekkürler :) Nerdedir bu Palladium? Alışveriş merkezlerini takip etmek pek bir zor ne de olsa ;)

kılavuzum karga dedi ki...

anadolu yakası kozyatağı hillside trio'ya çok yakın ataşehir ve e-5 arasında diyebilirim:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...