7 Kasım 2008 Cuma

..and the winner is:

Kolay bir soruydu, sorduktan sonra 3 kişiden doğru cevap geldi, gelmeye de devam ediyor ama sadece 2 adet var :(

Doğru cevap : 31 Rue Cambon idi, sevgili gidip görmemiş ama ben gidersem kesinlikle gidip bir tavaf edicem :)

Kazanan şanslı kişiler ise: Mine Derince ve Pembe Kedi :)

Her ikinizi de tebrik ederim, bana en kısa zamanda isim, adres ve telefonlarınızı atarsanız, haftaya hediyelerinizi size ulaştırırım. Bu arada çantalar yeşil ve siyah ;)

Zevkli bir şeymiş bu, yine yeri gelmişken bu son 1 yılda yanımda olduğunuz için hepinize tekrar teşekkürler :))

6 yorum:

Flame dedi ki...

Zevkli işdir muhakkak ama insan tam öğle yemeği saatinde atmazki postu. Aşkol yaniiii :(((

Sagır Kedi dedi ki...

Oleyyy oleyyy ayyy pek bi sevindirik oldummm:)))Çok teşekkürler... Yaptığın çok hoşuma gitti.Beni çok mutlu ettin moda cadısı...

Unknown dedi ki...

Bugun izinliyim,zamani dusunerek denk getirmedim,evde kahvalti ve gazete sonrasi tamamen keyfi atilmis bir post. H em adi ustunde,surpriz tamamen sansla alakali ama kabul edin onceden haber vermistim o yuzden kusmeyiniz,kirilmayiniz, size de sans baska bir yerden guler, belki loto cikar :) gule gule kullan kedicik :)

Yeliz dedi ki...

valla soru ne zaman soruldu ganimetler ne zaman dağıtıldı haberim yok, iyi günlerde kullanın kızlarrr;)

Sagır Kedi dedi ki...

Teşekkürler yeliz:))

assortiek dedi ki...

harbiden şekerr yaa ben daha okumamıştım insan şölee bi hafta süre tanırmışş sonra çekiliş yapardınn yaa ufff:(üzüldümmm ama çok..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...