6 Kasım 2008 Perşembe

İyi ki doğdun Moda Cadısı!!!


Bugun biraz şımarık bir günümdeyim haklı olarak, daha önce de belirttiğim gibi blogum bugün 1 yaşında :) Bu geçen 1 senede genelde güzel deneyimlerim oldu, yeni insanlar tanıdım, merak edildim, bol bol iltifat aldım, Vogue'a kapak oldum :)))) Bugün bunların karşılığını verme günü demek isterdim ama o gün bugun değil, malum sahıs bu akşam yurda dönüş yapacak, ne getireceğini ben de sizin kadar merak ediyorum.

Sürpriz konusunu gececek olursak, bu blogu oluşturmamda ve devam ettirmem de, her konuda bana hep destek olan sevgilim G.'ye,arkadaşlarım D.ve B.'ye çok teşekkür ediyorum, burda birer harf olsalar da, değerleri benim için çok büyük, onlar bu satırları okuyacak olurlarsa zaten kendilerini tanıyacaklardır :p Onların dışında daha önce de dediğim gibi siz yorum, fikir, bilgileriyle destek olan, hepsi birbirinden tatlı okuyucularıma da yine teşekkür etmek istiyorum, iyi ki varsınız.

Sıkıcı Oscar konusmaları gibi uzamadan sizlere sormak istediğim başka bir şeyler var. Yıl içinde pek çok yapmak istediğim şey olmasına rağmen genelde vakit yetersizliği ve tembellikten bu konulara eğilemedim. Öğrenmek istediğim, bu blogta başka nelere yer vermemi istersiniz, keşke şu olsa daha iyi olurdu dediğiniz şeyler var mı? Eminim söyleyeceklerinizin çoğu benim düşüncelerimle örtüşecektir ama yine de bilmek istiyorum.

Bu doğum gününü, blogu daha iyi hale getirmek için bir fırsat olarak görüyorum, sizlerinde bana yardımcı olacağınızı ve sevincimi paylaşacağınızı düşünüyorum.

Sevgilerimle x

23 yorum:

lale kunt dedi ki...

seni bir yıl evvel keşfedememiş olsam da, sonradan bütün yazılarını okudum.. bloğun emsallerine göre çok farklı, değişik, sıcak.
açıkçası benim şu da olsa diyebileceğim birşey yok, gayet güzel şeyler yapıyorsun zaten..

böyle devam et, bu yeterli :))

iyi ki yazmaya başlamışsın ve ben de iyi ki seni bulmuşum diyorum..

Adsız dedi ki...

Aslinda biraz sonra diyceklerime elestiri denemez, olsa olsa tespit olur:) senin bizimle paylastiklarina bakinca, Turkiye de cikan bircok moda dergisine tas cikartacak derecede bilgili ve yeteneklisin, en azindan benim icin oyle:) bunu onlardan biri farkeder etmez bence dergileri adina iyi bir adim atmis olucaklar:)
mutlu yillar, nice seneler moda cadisi:)

Flame dedi ki...

Ben seni her halinle seviyorum Cadıcım :)

Ama çocuk modasına da yer verirsen hayır demem :)

Unknown dedi ki...

Inky, teşekkür ederim ama öyle bir iddiam yok, zaten her zaman bunu dile getiriyorum, biraz birilerine yararlı olmussam kendimi sanslı sayarım :) Flame çok naziksin ama önerin sanırım bu blogta yer alamayacak, o konuyu sana bırakıyorum :)

Adsız dedi ki...

hem bilgili, hem yetenekli, hem de mutevazi ;)

Unknown dedi ki...

Sen aynı yorumu Marc Jacobs için de yapmamışmıydın? Onunla boy ölçüşemem sanırım :)))))

Adsız dedi ki...

eett minik bir gonderme var tabi :)

kılavuzum karga dedi ki...

benim bi önderim var cadı bence şöyle bi köşen olabilir mesela elimde yeni aldığım bir etek(vb) var bunu neyle kombinleyeceğim hakkında bilgim yok gönderiyorum resmi sana blogda yer veriyosun ve fikir beyanında bulunuyoruz hep birlikte çokmu zor yada çok mu klişe bilemiyorum ama bu yazı dizisinin sıkı takipçisi olacak bir çok okuyucun olduğu görüşündeyim bilmem sen ne düşünürsün:))

hmmm
birde şimdi aklıma geldi gardrobunu çok merak ediyorum blogda resimlerine yer versen ve dolap düzenleme sanatına da eğilsende eski yeni tüm parçaları nasıl bir arada görürüz bunları öğrensek(benim için büyük bir sorunda:))
ay çok konuştum susuyorum:))
p.s. iyiki doğdun moda cadısı :)

Unknown dedi ki...

Larien, bu fikir üzerinde çalışabiliriz, bir denek bulup bir deneme yapalım bakalım neler çıkacak :) Dolap konusuna gelince, ben dünyanın en dağınık insanı olduğum için, dolabımı gösterip sizi korkutmak istemem, siz beni böyle hatırlayın, ha bir gun bir Eva Longoria'nın dolabı, bir Mariah Carey'nin dolabı gibi olur, o zaman dükkan sizin :)

Unknown dedi ki...

Hergün yeni bi şey yazmışmısın diye bakmaktan kendimi alamıyorum:) İyiki dogdun iyiki yazıyosun moda cadısı...
Benim de bi önerim var ne kadar katılırsın bilemiycem.acaba biraz da sokak modasına yer versen, sokaktaki insanları bloguna taşısan, yorumlar yapsan nası olur, bence güzel olur:)

Unknown dedi ki...

Sokak modası benim için de blogta daha çok yer vermek istediğim ancak ekstra zaman ve emek gerektiren bir bölüm, hep olsun istedim orası bir gerçek. O bölümle ilgili alt yapı çalışmalarını bitirebilirsem, önümüzdeki günlerde daha çok yer vereceğim kesin,iyi dileklerin içinde çok teşekkür ederim .x

Adsız dedi ki...

içimden bir ses vogue a bakan kızın sen olduğunu söylüyor:) neden dersen oje seçimi seninkilere çok benzeyiyorda ondan:D Hafiften bir gossip girl havası sezdim kendim de hihi..

Unknown dedi ki...

Hahha güzel bir komplo teorisi ancak, resimlere bakarsan saçlarımın ve tırnak şeklimin o kızla uzaktan yakından ilgili olmadığını göreceksin ama beni gerçekten güldürdün, süpersin :)

Trendtastic NY dedi ki...

tebrikler ve iyi seneler!!!

assortiek dedi ki...

nice senelere,walla ben de fotodaki kızın sen olma düşüncesi uyanıwerdi:)

Unknown dedi ki...

Komplo teorisini çıkaran şahıs benim:) Fotolara sık sık bakıyorum zaten üstelik de büyütüp..Tamam saçlar seninkine göre daha koyu cadıcık:) ama tırnaklar neden olmasın ki...takipteyim cadı kardeş:D

Unknown dedi ki...

:)) Ben de yeni komplo teorilerinle blogumu senlendirmeni bekliyorum ehuehue..

Stilcatcher dedi ki...

Nice senelere Cadı...Mumları sen üflerken de ben de dilek tutum ve dedim ki çok severek takip ettiğin blogun uzun ömürlü olsun..
Sevgilerimle,

Unknown dedi ki...

Kutlamalar bitmek bilmiyor, herkese çok teşekkür ederim,beni çok ama çok mutlu ettiniz:)

dodi dedi ki...

Bu tempoyla umarım daha uzun seneler bu blog devam eder...Her gün ziyaret edip merakla beklediğim bloglardan birisi çünküü..yeni post görmezsek üzülüyoruz:)))
Tekrar tebrikler cadıcım:)

a. gizem dedi ki...

blogunu seviyoruz gerçekten moda cadısııı :))) iyi seneler :)

Adsız dedi ki...

fotodaki kız, cadının tırnağı bile olamaz :P

Unknown dedi ki...

Hahaha; tırnak, cadı, sonuç güzel cümle,çok merci :o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...