3 Kasım 2008 Pazartesi

Patricia Field'in peşinde











Haftasonu , Patricia Field'in Marks&Spencer için hazırladığı koleksiyonun peşine düştük. Hafta içi Metrocity'e bakıp, orda bulunmadığını öğrenip, Nişantası mağazasının yolunu tuttuk. Koleksiyon için New York temalı ayrı bir vitrin hazırlanmıştı, hem vitrini, hem de vitrin arka fonlu bugün ne giydim resimleri çektik. Koleksiyon çoğunuzun farkettiği üzere, Sex & The City "The Movie" deki kıyafet ve aksesuarların uygulaması gibi. Vitrinde elbiselerden çok aksesuarları beğenip, içeri daldık. Kıyafetler tahmin edilebileceği gibi çok kaliteli ve albenili değil, benim zevkime göre biraz da kadınsı, film de Carrie'nin kocaman korsajlı, drapeli beyaz elbisesinin siyah ve pek başarılı olmayan bir replikası da var. Daha önce aksesuarların gelmeyeceği söylenmişti ama hafta içi mağazalara ulaşması bekleniyormuş, süper, aklım kocaman korsajlı tac, cizgi roman tadında clutch ve belki de Roger adı verilen metal kemerde. İçerde fotoğraf çekmeme izin vermemelerine rağmen, saç aksesuarını çekebildim.

Onun dışında aksesuarlardan bahsetmişken cumartesi başıma gelenleri de sizinle paylaşmak istiyorum. O gun Nişantaşı'nda dolaşırken daha once Accessorize'dan aldığım tülden kocaman fiyonklu tacı taktım, yanımdan geçenlerin % 99'u kafamdan gözünü alamazken, mağazalarda bir ilgi alaka, hoş geldinizler nasılsınızlar, Topshop'ta bir kız saçınızdaki çok güzelmiş nerden aldınız dedi, 3-4 lü kız grubu, yanlarından geçerken biri diğerine "Zeliha, Zeliha" diye seslenip, bana hiç !! çaktırmadan, beni gösterdi.. daha neler neler. Aksesuarın gücüne inanan biri olarak tamam farkedilmesi bekliyordum ama bu kadarını beklemiyordum, durum fazlasıyla hoşuma giderken, herkesten farklı bir şey taşımanın Nişantaşı gibi modadan nasibini almış bir yerde bile hayretle karşılanabileceğini gösterdi, anlaşılan daha çook katedecek yolumuz mevcut.


Kıyafetin yıldızı tacı gececek olursak, gerisini oluşturanlar :

Elbise,hırka ve kemer: H&M


Ayakkabı:Topshop

Çanta ve kolye: Marc by Marc Jacobs

Tac: Accessorize

Çorap:Calzedonia



32 yorum:

lale kunt dedi ki...

bu hırkadan bende de var, fakat kısa kollusu. yazın sonundan beri o kadar çok giydim ki üstümde paralanacak nerdeyse..
tac çok hoşuma gitti, ama takabilir miyim, o kadar cesaretli miyim bilemiyorum? biraz büyük ya.. ama kesinlikle çok hoş durmuş, bir denemek istiyorum :)

bu arada yüzünü de artık iyice göstermeye başladın, nooldu sana? :))

Unknown dedi ki...

Ben anlaşılmadığını düşünerek koydum fotoğrafları, yani beni sokakta görsen tanır mısın artık? :p Hırkayı ben de çok giyiyorum,acaip kullanışlı.Bu arada tactan var hala Accessorize da ama böyle kocaman değiller, bir sünükler,hoşuma gitmediler.

ozge dedi ki...

merhaba moda cadisi,
oxford ayakkabilardan bende çok istiyorum. nerden bulabilirim? hala topshoplarda satiliyor mu? steve madden da buldum ama tr'deki magazzalarinda yok:(
yardimci olursan sevinirim...

lale kunt dedi ki...

valla fotoğraflara bakarken ben cadıyı sokakta görsem tanırım diye düşünmüştüm, sende bunu söyleyince komik oldu ama ben tanırım :)

tanısam nolur ki, aa cadı derim yanına gelirim en fazla. bişeycikler olmaz yani :))

taclara da bakiim, belki de benim takabileceklerim o sünük olanlardır..

Flame dedi ki...

Ben tacı tam seçemedim, kör müyüm yahu :(

Bu kadar dikkat çeken tacı merak ettim ama!!!

Unknown dedi ki...

Oxfordlar, bunun aynısı olmasa da benzeri Topshop'ta var ama bende ki model kadar hoşuma gitmedi, başka bir yerde de gördüğümü hatılamıyorum,emin değilim ama bir Nine West'e bak istersen, eğer bir yerlerde görürsem yazarım Özge.

Unknown dedi ki...

Ne olacak uyuz cadı'cım, tanışmış oluruz :)

Unknown dedi ki...

Değilsin de, tül gibi bişi olduğu için pek belli olmuyor, yakın foto var ama üzerinde çalışılması gerek ;)

ozge dedi ki...

tesekkurler...

Yeliz dedi ki...

birkaç kare fotoğraf çekmek için insanı delirtirler bilirim. galata moda festivalinde bahar korçanın standının fotoğrafını çekerken annesi yandan siz nerdensiniz nerde çıkacak vs diye sorular sorup duruyordu:) hadi onun ki merak belki de titizlik ama markaların bu titizliği neden.
gri siyah uyumunu çok seviyorum tacın da herşeyin birbirini tamamlamış.

Adsız dedi ki...

oxford'lar için inci'ye bakabilir ilgilenenler bayagı başarılı modalleri olduğunu söyleyebilirim. Bir de divares ya da yazımı nasılsa :) orda da 2 tane başarılı diyebileceğim oxfordlardan görmüştüm. Bu arada cadıcım bende o taç için çıldırmıştım ama takma cesaretini gösteremeyeceğimi düşünerek almadım :) zira gossip girl'de blair bunun çok benzerini ya da aynısını takmıştı :) ama şu an senden snra almayı düşünüyorum diyebilirim... =)
m&s deki koleksiyonu henüz inceleme fırsatım olmadı ama internetten incelediğim kadarıyla bir kaç parça bulunabilir sanırım. Take care
xoxo :P
ezgi;)

Unknown dedi ki...

Accessorize yetkilileri duyuyor musunuz? :)) Ezgi bilgiler için teşekkürler xoxox ;)

Adsız dedi ki...

O tülden kocaman fiyonklu taçı, aksesuarize da gördüğüm an kasada bulmuştum kendimi belki 1 ay önce filan.Ama gelgelelim henüz sokakda takacak cesareti kendimde bulamaıştım, Nişantaşı gibi bi semte yaşadıklarınızın benzerinin başıma eleceğini kesitrimemden dolayı!Nitekim 'eşim bile o şeyi ben yokken kafana tak' dedikten sonra!!!Maaselef hala koyun psikolojisi içinde olan bir toplumuz,illa ki bişeyler sürü olunca normal sayılıyor.1 sewne sonra o taçlar Ugg botlar gibi olur b izim sokak stilinde.
Sevgilerimle,

Unknown dedi ki...

Ben de alalalı 1-2 ay oluyor.Boşverin siz insanları, kocanızı, sevgilinizi, takın istediğinizi, alışacaklar :) Nitekim benim sevgilim de cenazeye mi gidiyorsun gibi bir cümle kurdu ama bu beni etkiledi mi? Kesinlikle hayır :))

Adsız dedi ki...

Bence taç çok güzel. Açıkçası Nişantaşı gibi bir yerde insanların tepki vermesine şaşırdım. Çok daha acaip şeyler görüyor olmaları gerek orada... Yıllardır taç- bant manyağı bir insan olarak kafama, üzerinde büyük fiyonklar bulunan şeyler taktım. Ama bu bana da çok iddialı geldi. Ama ççook beğendim:)

M&S'da bu haftasonu Patricia Field koleksiyonunu gördüm. Benim de ilk aradığım şey aksesuarlardı ama bulamadım. Şimdi geleceğini duyunca sevindim. Giysiler de güzel ama pek bir orjinallik bulamadım ben. Ya da diziler sağolsun çıtayı çok yükselttik :)

Unknown dedi ki...

Ben de beklemiyordum bu kadarını gerçekten, yani sanıyorum göründüğümüz kadar açık fikirli değiliz çoğumuz, farklı bir aksesuar bile yadırganabiliyor ama dedim ya ben çok eğlendim bu tepkilerle. Ayrıca bazen biraz iddianın kimseye zararı olmaz.
Koleksiyona gelince, daha once gorduğumuz şeyler olduğu için bende fazla bir heyecan yaratmadı ama aksesuarlar için aynı şeyi diyemeyeceğim, daha buraya gelmeden web sayfalarında görüp,bunlardan edinmeliyim demiştim, alınca zaten burada sizlerle paylaşırım.

eLzaLiaDe dedi ki...

Hayatinin yarisini Tr'de yarisini ingilterede geciren biri olarak soyle diyebilrimki Marks n Spencer dan daha bir parca almisligim yok! KAdinsi ve bir o kadarda ucuz gorunumlu parcalarini hic sevmedim. DUMP!
Tr'deki magazalarina hic ugramadim bile. Ingiltere'de sadece hazir yemeklerinin cok ama cok guzel oldugu icin oraya gittigimi itiraf etmeliyim?!

eLzaLiaDe dedi ki...

Tacina gelince. Aynisi bende de var cadicim. Ama benim casual olarak takabilecegim aklima gelmemisti. Bu taci burada bazen is nedeniyle katilmak zorunda oldugum ingiliz soylularinin duzenledigi at yarislari nedeniyle almistim cunku bu tur at yarislarina giderken cok ozenli giyinmek gerekiyor. Sapka vb. takmak ise olmazsa olmazlardan.
guzel cesaretin icin seni tebrik ediyorum.
xx

Unknown dedi ki...

Benim için de M&S genelde anneanne markasıdır,yalnız 1 plaj çantam var o markadan. Patricia Field ile gelen gençleşme çabaları bana pek hitap etmiyor ama dediğim gibi aksesuarları edinmeye çalışıcam. Pek aristokrat gördüm seni Elza, Ascot yarışlarından bahsediyorsun sanırım hep gördüğümüz, benim de tacım var, belki senle bir tanesine gelebilirim :) x

eLzaLiaDe dedi ki...

Yok ya aristocratligim falan yok.. sadece is nedeniyle o kadar. O kadar da eglenmiyorum o yarislarda. Keske baska bisey olsaydi gittigim. Tabii ki gelebilrsin cadicim. Yuzunu gorme serefine ulasmis olurum ne guzel:D:D

Unknown dedi ki...

Takıldım ben sana aristokratlık konusunda,ciddiye aldın sanırım, zaten öyle olsan kime ne :)) Açıcam en sonunda yüzümü, hayır biraz gösterince açılıyor mu bu cadı yorumları geliyor, ürküyorum :p :)))

eLzaLiaDe dedi ki...

Yok yok ben ciddiye almadim. Oyle kolay kolay alinmam ben merak etme sen cadicim. Biz seni boyle seviyoruz. En azindan ben. Yuzunu acma sen bence bu gizem cok iyi. :D
Guzel oldugunu da biliyoruz...Yeter iste.:):):)

Unknown dedi ki...

Tamamdır, gizeme devam ;))

Flame dedi ki...

Şapkalı fotolar için çoook teşekkürler Cadıcım. Hakkikaten iddialıymış ama sana yakışmış.

Saç renginide sevdim bu arada. Çok güzelmişşşş

Unknown dedi ki...

Sağol Alev x

dodi dedi ki...

patricia field koleksiyonunun websitesine baktım ama bahsettiğin tarzda bi clutch izine rastlayamadım, öyle bi aksesuar olduğundan emin misin??

Adsız dedi ki...

herşey şahaneeee uyumm içerisinde elbise ve hırka tam istediğim gibiiiii süper olmuşun herzamanki gibi cadı
gizem_li

Unknown dedi ki...

vitrinde bile vardi,ben tekrar kontrol ederim. @gizem x

Unknown dedi ki...

Dodi sitede bulamadım ama ebay de var,linki burda http://cgi.ebay.co.uk/PATRICIA-FIELD-M&S-SEX-AND-THE-CITY-CLUTCH-BAG-SOLD-OUT_W0QQitemZ250314536457QQcmdZViewItemQQimsxZ20081026?IMSfp=TL081026112003r37769

dodi dedi ki...

Hii!Cadıcım cidden çok güzelmişi, şimdi baktım gönderdiğin linkten...Umarım buraya da gelir bunlardan

Adsız dedi ki...

Cadıcım o taçtan bende de var taktığımda cenazeyemi gidiyorsun, vaftizlerde takılır o gibi başlayan yorumlar Deli Saraylı tacı diye bitti.. ama sonuç ben hala takıyorum kimseye aldırmadan :) çünkü bunların yanında çok güzel asil kibar şık diye gelen yorumlar var onları dinliyorum ben :)

Unknown dedi ki...

Hahaha herkese bir cenaze durumu hatırlattığı kesin ama çok tatlı bir aksesuar ben dinlemem kimseyi :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...