7 Kasım 2008 Cuma

Sürpriz zamanı!!!


Beklenen an geldi. Sevgili siz sevgili okurlar için, bu blogun pek sevilen markası H&M'den siyah ve yeşil yılan deseni baskılı iki adet clutch getirmiş. Sahsen bir tanesini hediye etmesem mi diye kısa bir düşünme evresi geçirdiğimi itiraf etmek istiyorum ama nasılsa benim fırsatım olur diye, önceliği sizlere vermek istedim.


Madem ki hediyemiz Paris'ten geldi, bunlara ulaşmak için de sorulacak soru Paris'le ve tabi ki moda ile ilgli olsun istedim. Sorunun tam ve doğru cevabını modacadisi@gmail.com mail atacak ilk iki kişiye bu çantaları hediye edeceğim, yalnız şunu da belirtmek istiyorum ki çantalardan birinin erkek dikkatsizliğinden gelen, çok farkedilmeyen bir hatası var, onu da mazur görmenizi rica ediyorum, bu evrede dürüst olmak en iyisi sanırım.


Sorumuz şöyle: Moda dünyasının en önemli tasarımcısı Coco Chanel'in, Paris'te bugün müze ve Chanel butiği olarak kullanılan evinin numara ve sokağının adını bana yazmanızı istiyorum, biraz bilgi ve ufak bir araştırma ile cevaplanacak kolay bir soru, Chanel markasının önemli simgelerinden biri olup, pek çok yerde adı geçmiştir. Hadi bekliyorum...

3 yorum:

lale kunt dedi ki...

amma zor sormuşsuncadı yahu :)

Unknown dedi ki...

Zor değildi yaa... :)

Adsız dedi ki...

o ne guzel yarisma :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...