6 Ocak 2009 Salı

Benim için mi?




Hediye bazında kurak geçen bir yılbasından sonra, ne yazsam acaba diye dusunurken yazı konum bana geldi. Bundan bir kaç hafta once Max Factor’den fikirleri, kitleleri etkilemeyi başarmış, seçkin Blogger’lara özel bir sürpriz sizi bekliyor... gibi şaşaalı ve bana biraz uzak cümleleri içeren bir mail aldığımda, üzerinden de zaman geçip, bir hareket olmayınca, birilerinin oyununa alet olduğumu düşünmeye başlamıştım ama itiraf etmeliyim ki farkedildiğim için de gururlandım :) Süpheci kişiliğimin bana oynadığı oyunlar, güzel kırmızı bir kutunun elime ulaşması ile son buldu.

Kocaman kırmızı, içinde buyuk bir aynası olan kutuyu açınca, süslerin arasında Max Factor'un yeni " False Lash Effect" maskarası, ürünü tanıtan bir brosur ve tanıdıklarımıza dağıtabileceğimiz indirim kuponları çıktı. Koşarak tuvalete gidip maskarayı denediğimde, bence gunluk kullanım için ideal, topak topak olmayan, doğal ama vurgulanmış kirpiklerim oldu, siz de bu görüntüden hoşlanıyorsanız aradığınız ürün bu olabilir.

Yaptıklarına hayran olduğum Pat McGrath'le çalışan Max Factor'un, Masterpiece Max maskarasını zaten severek kullanıyordum, artık kocaman fırçası ile diğer bir rimeline daha sahip oldum. Monoton bir güne renk katan Max Factor'e düşünceli hediyelerinden dolayı teşekkür ediyorum.

It's good to be me! ;)

20 yorum:

Nihan dedi ki...

Ben de dun aldim. Daha once kullandigim Clinique bilmem ne maskaradan cok daha basarili oldugunu soylemeliyim.

Adsız dedi ki...

Kızıııııım, var ya şu ana kadar kullandığım en güzel mascara Dior Show Blackout'tur. Bir de Dior Show'un waterproof olanının mavisini de kullanıyorum. Gerçi, Amerika'ya geri dönünce, derhal yeniden kirpik kaynağı yaptıracağım Novalash'le çok süper oluyor. Kesinlikle mascaraya gerek kalmıyor. Bazen boyatıyorum ya kirpiklerimi refectocil siyah renkle o zaman da mascaraya gerek kalmıyor yine be.

Flame dedi ki...

Aaaaa ne güzel :) Tebrik etmek lazım titizlikleri için Max Factor müşteri ilişkilerini ve tabi seni :) Güle güle kullan Cadıcım.

Adsız dedi ki...

doğru birşey yapmışlar bu yolla birçok kişiye ulaşacaklarını biliyorlar tabi :)) iyi günlerde kullan..

Unknown dedi ki...

Teşekkürler kızlar, ben de bu pazarlama taktiğinin blogger olmasaydım da başarılı ve doğru olduğunu düşünüyorum.

Hadisizin Başkanı sen olayı aşmıssın :) Ben Dior Show kullandım ama blackoutu denememiştim, belki daha sonra bir sans veririm, tavsiye için teşekkürler :)

Adsız dedi ki...

Hehehe, evet aştım bu makyaj-bakım konularında :) Canım, Dior Show'un Blackout'u Türkiye'de var mı bilmiyorum ben onu Beverly Center'daki Sephora'dan alıyordum ve civardaki mall'ların Dior standlarında bulamıyordum nedense. Exclusively Sephora olabilir Blackout yani emin değilim ve Türkiye'deki Sephora'lara da bakmadım :) Heee, bu arada, blackout içinde kohl olduğu için kahverengi-sarımsı kirpiklere de anında çok yoğun bir siyahlık veriyor ve takma kirpik etkisi yaratıyor fakat çok zor çıkıyor. Kesinlikle, water proof eye make up remover gerektiriyor. Ben hiç topaklanma olmasın diye sürdükten sonra tarıyorum da kirpik tarağıyla.

Noni dedi ki...

Bana da Max Factor'den geçen gün geldi bu hediye, sen de güle güle kullan!

Uzun süredir Dior kullanıyordum ama gözlerim alerji oldu ve göz doktorum kullanmamı yasakladı :(

Adsız dedi ki...

black-out bende 2 senedir kullanıyorum kesinlikle çok güzel bir ürün.. show almıştım aynı kaliteyi bulamadım.

Adsız dedi ki...

Öncesinde de Talika'nın kirpik kıvırıcısı süper oluyor benden söylemesi :)

Unknown dedi ki...

Noni: Sen de güle güle kullan :)

H.B: Ben Shu Uemura kullanıyorum ve çok memnunum.

Adsız dedi ki...

Shu Uemura dedin de onun da allıkları güzel ama kırmızı allık hastası olarak Nars'a bayılıyorum :)

eso dedi ki...

sevgili sevimli cadı ben bir blogger deilim ama sıkı bi şekilde takipçinizim bendeeee istiyorummbu maskaradan napcaz şimdi cadıcım ben yıllardır 2000 calorienin fanatiğiyim bu rimelide merak ettim dorusu.max factorcülere duyrulur.bizde yorum yaparak emek veriyoruz ama dimi yahu sana başarılar diliyorum takipteyim yeni trendlerinin...

Unknown dedi ki...

Teşekkürler Esocuk :) Ben sana indirim kuponu yollayabilirim, ister misin? Uyarsa isim, adres ve telefonunu mail at lütfen.

snagis dedi ki...

Sevgili cadı ben de istiyorum indirim kuponu desem çok mu yüzsüzlük yapmış olurummm :(

Unknown dedi ki...

Lafı mı olur, sen de gönder bilgilerini :)

eso dedi ki...

tamamdır cadı bu sana sıkıntı olmaz umarım ankaradayım çokda sorun deil bu arada şunu belirtmeden geçemicem takip ettiğim çok özel blog insanları var ama bazıları çok nankör ben sıkı bi internet takipçisiyim bu sıralarda evde olduğum için sorun şu;ki yorumlara cevap yazmaya bile üşeniyorlar bu açıdan nezaketin için saol bu benim için yeterde artar bile

Unknown dedi ki...

Eso sorun değil, nasıl istersen :)

Fashioncholic Girl dedi ki...

acaba ben de istesem fazla mı olur ??? (yani vericeğin başkası yoksa) =))

Unknown dedi ki...

Kesinlikle olmaz, gönder detaylarını ;)

Fashioncholic Girl dedi ki...

Kupon elime bugün ulaştı gerçekten çok teşekkür ederim ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...