9 Şubat 2009 Pazartesi

Last thursday









Bu haftasonu iş sebebiyle şehir dışında olduğumdan bloga gereken ilgiyi gösteremedim, bayağı yorum birikmişti, hepsini onaylayıp, cevapladım. Bugun post ettiğim kıyafet, geçen perşembe yine bir toplantı günü çekildi, daha önce koyamadığım için kusura bakmayın. Bu siyah hobo çantayı nerdeyse unutmuştum, bulunca aa böyle bir çantam vardı oldum, oysa ki severek kullanıyordum. Kıyafete gelecek olursak:
  • Palto,üst ve çanta: H&M

  • Etek: Vero Moda
  • Kemer ve hırka: Zara

  • Ayakkabılar: Nine West
  • Çorap: Penti
  • Tac: Tam hatırlayamadım, Claire's olabilir.
  • Yüzük: Beyoğlu'ndan



In english: Last weekend a business trip kept me away from the city and my blog, there were a lot of comments and questions, I posted and answered them all. Today's outfit actually from last thursday when I had a meeting, I am sorry I couldn't post it sooner. I totally forgot about this black hobo bag , I am pleased to find it again because it's one of my loved ones.The outfit breakdown is :

  • Coat, top and bag: From H&M
  • Skirt : Vero Moda
  • Belt and cardi: Zara
  • Shoes: Nine West
  • Thights: Penti
  • Headband: Not quite sure but the brand could be Claire's
  • Ring: A local store in Beyoglu.

29 yorum:

Noni dedi ki...

Ayakkabılar süperrr ;)

Ben de seni kopyaladım bu arada itiraf ediyimmmm burdan :P

Noni dedi ki...

Bu arada yeni aldığın oje (aklım kaldı ondaaa!!!) bu ayakkabılarla çok uyumlu olur diye düşündüm ;)

Unknown dedi ki...

hırkasız çok daha güzel görünüyorsun. Buarada yine de hırkanın rengini ben olsam uymaz diye düşünür giymezdim ama uymuş, burda da senin kombinlemek konusundaki başarın devreye giriyor.

Unknown dedi ki...

gri ojeyle ilgili : beyazla siyah ojeyi istediğiniz oranlarda birbirine ekleyerek gerçekten güzel bir gri elde edebiliyorsun. styleseeking zurich sağolsun, dolayısıyla alamayanlar ya da bulamayanlar için güzel bir öneri olduğunu düşünüyorum.

ALIŞVERİŞ CİNİ dedi ki...

Yüksek beli bana yeniden sevdirdin diyebilirim :) Etek, kemer ve üstü beğendim.

SHOPKOLIK dedi ki...

owww cadıcım - bana ilham oldun. yarın iki tane önemli toplantım var. kırmızı beyaz noktalı bir bluzum ve yüksel bel eteğim var. onları kombinlemeyi düşünüyorum. ilham için teşekkür ederim..mucks
;)

Adsız dedi ki...

yüzük nasıl da hareketlendiriyor kıyafeti. kemer dışında herşey çok hoş bence. en çok bluz ve ayakkabılaır beğendim.

Yeliz dedi ki...

çok hanım hanımcık olmuşsun bir iş toplantısı için gayet uygun bir kıyafet.

moda tasarım stil dedi ki...

çanta uymamış bence. daha ufak ve farklı bir renk tercih edilebilir...

ZET Fashion dedi ki...

Cok hos olmussun cadi, ustunu ve ayakkabilarini cok begendim. Yanliz gri hirkanin rengi biraz soluk gozukuyor, daha koyu bir gri ile daha hos olabilirdi bence.

Unknown dedi ki...

Noni: Teşekkürler, gri olabilirdi ama onu geçen hafta surmuşstum her hafta sıkar :)

Missred: Hırka üsürsem falan diye almıştım, gunun çogunda hırkasızdım zaten. Daha once de dediğim gibi her zaman birbirine çok uyumlu renkler giymeyi sevmiyorum, hep beraber nasıl göründükleri daha önemli, hiç düşünmediğiniz şeyler sizi şasırtabilir, iltifatın için çok teşekkürler :)

A.C -Yeliz- Tatlı S.K- Z: Çok teşekkürler :)

Shopkolik: Tam denk geldi desene, ne demek, toplantılarının iyi geçmesi dileğiyle x

Adsız dedi ki...

annemin tabiriyle "iki dirhem bir cekirdek" olmussun :)

Adsız dedi ki...

merhaba,
bu kadar çok h&m ürününü yurtdışından mı alıyorsun yoksa istanbulda da birçok ürünü bulabileceğim bir yer var mı?
Teşekkürler.

Unknown dedi ki...

S.2.K: Hhaha tuttum bu deyimi, iyi bir şey değil mi? :)))

Adsız: Burda gördüklerinden sadece fusya ust burdan alındı, çantayı ben Amsterdam'dan almıştım, palto sevgilinin Viyana'dan hediyesi. Burda H&M'in TR'de üretilen bazı ürünlerini Beyoğlu Pasajlarında ve Beşiktas'ta bir dukkanda bulma durumu genelde var, arastırmak ve ara ara kontrol etmek lazım,bana mail atarsan Beşiktaş'takinin adresini yollarım.

Nil dedi ki...

Paltonu ve ayakkabılarını beğendim cadıcım pek güzel olmuşsun yine

MM. dedi ki...

heyooo, ilk defa giydiğin bişeylerden bende de var! hırkan ve tacın:)
tacın markası claire's olsa gerek, fotoğraftan görebildiğim kadarıyla benimkinin aynısı, ben claire'sten almıştım.

Nil dedi ki...

Check my blog I have something for you ;)

tuguna dedi ki...

cadi tam bir toplanti kiyafeti olmus ayrica bu ayakkabilarin cok hos. bence sen bi sik sorulan sorular kosesi yapmalisin.
1-H&Mleri nerden aliyosun
2-ne isle mesgulsun
3-yuzunu neden gizliyosun
4-adin ne
5-bu kisa etekleri nerde giyiyosun

her postta bunlardan biri sorulmuyosa ben daha da davosa gelmem:P sen de ayni seyleri cevaplamaktan kurtulursun ehehe. geyigim geldi dikkate almayin:)

kılavuzum karga dedi ki...

hahahahahah tuguna bayıldım yorumuna :))))
cadı sende çok cici olmuşsun :)

Unknown dedi ki...

Nil:Çok teşekkürler :))

Tuguna: Süper yazmışsın, çok güldüm, hakikatten FAQ yapmak lazım ben de biraz yoruldum bunlardan :)

K.K: Her zaman ki gibi çok naziksin ;)

Unknown dedi ki...

Miss Marttle: Haklı olabilirsin :)

Unknown dedi ki...

Diğer blogları dolaşırken aklıma dank etti birisi Londra alışverişi için bilgi istemişti, ben unuttum gitti, yorumu da bulamadım, lütfen kusura bakma. Ben yazamasam da gidecekler için iki güncel kaynak buldum, işinize yarayacağını düşünüyorum.

http://lifebyida.blogspot.com/2009/02/london-shopping-guide-english-version_02.html


http://modeparadox.blogspot.com/2009/02/londons-shopping-tour.html

Jack Daniel dedi ki...

wow, your blog is very inspiring!
I like these graphic design things on the pictures and your header looks amazing!

Love it!!

Unknown dedi ki...

Thank you soo very much :)

Adsız dedi ki...

gri kırmızı ve sşyahın muhteşem uyumu. ben hep giyerim. tam toplantılık olmuşsun. çantan bana göre değil. dün bende siyah etek kırmızı gömlek giydim. kemerimide gömleği dışarda bırakıp üstüne taktım. ayakkabı olarakda kımızı ekoseli ayakkabımı giydim senden ilam aldım yine :=)

Unknown dedi ki...

Şekerim üst koyu pembe :)

Adsız dedi ki...

fotoğrafta kırmızı çıkmış. neyse önemli değil siyah gri fulyada hoş :)))

Adsız dedi ki...

HAY BEN RENGİ Bİ TUTTURAMAMIŞ CADI. KOYU PEMPE İMİŞ :)))

Unknown dedi ki...

Fuşya ve koyu pembe arasında az fark var, sorun değil :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...