9 Nisan 2009 Perşembe

Leopard




Leopar desenli fuarımı ne zamandır kullanmamıştım, dolapta boynu bükük görünce, elim ilk ona gitti, sonra da geri kalanını uydurdum, fazla özel değil, günlük seçimler ve havalar böyle gitsin lütfen :) .
  • Şal ve parka: H&M

  • Tunik: Ginatricot

  • Jean: JBrand

  • Botlar: Kurt Geiger

  • Kemer: Zara

  • Yüzükler: Beyoğlu mağazaları
It's been such a long time that I haven't been wearing my leopard print scarf when I saw it sitting a little sad in my wardrobe, I got my hands on it first and mixed up the rest of my outfit. This is an ordinary one, very casual, I wish we would have this sunny weather forever.

  • Scarf and parka: H&M

  • Tunic: Ginatricot

  • Jean: JBrand

  • Boots: Kurt Geiger

  • Belt: Zara

  • Rings: Local shops from Beyoğlu

7 yorum:

Noni dedi ki...

Botlarını ve de evet o leopar desenli fularını çok beğendim :)

zui dedi ki...

şalı çok beğendim!
jeanin paçaları daha kısa olsa daha güzel dururmuş sanki

Fashioncholic Girl dedi ki...

boru paça pantolon ve tuniğe en azından senin üstünde alışkın değilim ama kesinlikle çok güzel olmuş cadı'cım ;)

jege dedi ki...

güzeeeeel
begendim:)

ALIŞVERİŞ CİNİ dedi ki...

Hava haftasonu da böyle kalacak oley :)

Lily de Seitas dedi ki...

Aaaa ben de bugun gri bir leopar sal taktim!H&M sagolsun :))

KIRMIZI dedi ki...

ince kemer, leopar sal, topuklu bot ve askeri yesil PARKA... bence baska bi ust olmaliydi...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...