12 Mayıs 2009 Salı

Birthday dinner



Cumartesi günü doğum günü olan bir arkadaşımızın yemeğine katılmak için Asmalımescit'teki Lokal'e gittik. Ben ve sevgilim için biraz üzücü başlayan gece, ilerleyen saatlerde daha neşeli bir hal aldı. Arkadaşlar, müzik, yemek ve güzel kokteyller bir araya gelince zaten bir gece kötü geçemez değil mi? Bu arada kim demişti sen bu diy jeani giymezsin diye? :)))))

  • Jean: DIY Levis 501
  • Ceket: River Island
  • Tişört ve kemer:Zara
  • Botlar: F21
  • Kolye: Vintage
  • Çanta: Anya Hindmarch for Target
On Saturday we went to Lokal in Asmalımescit to celebrate one of my friend's birthday. The night started a little bit sad for me and my beau but we enjoyed the rest of the night. How come a night would be bad if you're surrounded with friends, listen to nice music, eat good food and drink delicious cocktails? By the way, who said that I won't wear my DIY bf jeans? :))))
  • Jeans: DIY Levis 501
  • Blazer: River Island
  • Tee and belt: Zara
  • Boots: F21
  • Necklace: Vintage
  • Bag: Anya Hindmarch for Target

54 yorum:

mlke dedi ki...

jeani sevdim ben :) ama bence kombindeki en guzel sey kesnlkle ceketin kol detaylari :) onları cok cok sevdim

nefes dedi ki...

neden üzücü başladı ? yüzünü artık neredeyse göreceğiz cadı. kombinin hoş ve tazr olmuş. dıy jean de süper.

Nihan dedi ki...

Cadı umarım sevgilin ve senin üzülmene neden olay çok ciddi değildir. Ben de uyduruk DIY olan (hani zayıflayınca bollaşan ve giymekten yıpranıp yırtılan) bf jean'imle blazerımı sık sık giyiyorum ama benim sevgilim çok dalga geçiyor bu kombinle. Aman zaten o ne anlar. Botlar çok yakışmış bence ama ben hala bunları bir de ultramini bir shift dressle (mümkünse A kesim) dene diyorum.

Stilcatcher dedi ki...

Aslında jeani sevmedim.Ama sen güzel taşımışsın,ayakkabıların ve ceketinle...

Adsız dedi ki...

Sevmedim, sevemedim:) boyfriend jacket ve jeans bu sezonun sevemedigim parcalari oldugu icin bu hic bana gore degil.

ikoncan dedi ki...

bence bütün olarak son derece trendy olmuş. beyaz ten ve kırmızı ruj süper güzel bir detay olmuş.

Unknown dedi ki...

Teşekkürler, thanks, merci, gracias :)))

Sizi sıkmak için yazmayayım dedim de, kendisi mekana unutulmaz bir giriş yaptı, ayağı kayıp düştü, durmayan kan sebebiyle Alman Hastanesi'ne gidince, 5 dikiş atıldı, neyse daha kötüsü olabilirdi ucuz atlattık.

Nihan: Valla bu kombinde de bizim ki ayakkabılar fazla dedi,diğer Zara botları giyseymişim, ben de aynı tepkiyi verdim :) Evet evet onu deneyemedik daha, var mı öyle elbisem acaba? :))

Unknown dedi ki...

cadı üstündeki bütün parçalar şu an moda ve sen hepsini biraraya getirip moda kurbanı olmamışsın ya ben daha nasıl bir övgüde bulunabilirim bilemiyorum. Ayrıca bir daha baktım da DIY olayı da çok başarılı. Ancak hala boyfriend jean sevmiyorum:))))

Unknown dedi ki...

Ya da olmuşumdur belki Missred? :))) Ben de ay çok fazla trend bir arada falan mı oldum doğrusu ama şimdi sen böyle diyorsan demek ki olmamış :p :))Sağol x :)

Lily de Seitas dedi ki...

Cok gecmis olsun :( Benzer bir sekilde sevgiliye Alman hastanesinde dikis attirmistik da, kendimi gordum birden..Cok da guzel olmussun Cadicim!

tuguna dedi ki...

Bf jean sevmiyorum ben yav, ama bu senin yaptıgın kombini begenmedigim anlamına gelmesin. Nasıl giyilmesi gerekiyorsa öyle giymişsin.Blazer+atlet+kaba saba pabuç seklinde.Evdekine hiç katılmıyorum Zara botlar olmaması gerektigi kadar zarif dururdu pek hoş olmazdı. Senin seçimin cuk oturmuş:) Ayrıca unutmadan çok geçmiş olsun, ucuz atlatmışsınız.

priscilla dedi ki...

boyfriend jean nedense benim de pek alışamadığım birşey, o yüzden yorum yapmayım onun hakkında:)alt beden hakkında tek söyleyeceğim, bu botlar(ben onları seviyorum daha önce söylemiştim) yerine DIY fotolarında giydiğin ayakkabılardan biriyle tamamlasan daha zarif olacağı(nacizane fikrim:))
cekete bayıldımmm, kol detayları, üst ve kemerle uyumu harika. ayrıca makyajını ve saçını da çok beğendim:)clutch sevgimde senin payın yadsınamaz zaten(3 tane aldım son 1,5 ayda:D

Unknown dedi ki...

ben de unutmuşum yorumumda,çooook geçmiş olsun.

ZET Fashion dedi ki...

Bende ayakkabıların doğru elbiseyle çok daha güzel olacağına eminim. Fazla gösterişli bir ayakkabı olduğu için sade bir elbiseyle daha hoş olucak bence, ben pek beğenmedim bu kombini açıkcası

Nihan dedi ki...

Geçmiş olsun cadı...

Kumral dedi ki...

Clutch çantayı sevdim. Botlarını zaten çok seviyorum. Daha önce nereden aldığını söylemiştin postlarından birinde. Ama unutmuşum. :) Bu arada biraz alakasız olacak ama senin doğumgünün ne zaman cadı? :)

Ilgın dedi ki...

Amanda aman;)) Kim demiş evet giy çünkü süper durmuş. Bende siyah bi blazer aldım Zara'dan en son, aslında birçok rengini beğenmiştim ama düğmesi kopuk olmayan bitek siyahta buldum kendi bedenimden, Zaranın pazar yeri gbi olması fena :( Bu üstündekinin rengine de bittim bu arada,3. resimdeki poz çok iyi:)!

ALIŞVERİŞ CİNİ dedi ki...

Bu aykkabılar mini elbiseyle, boyfriend jean de feminen bir ince topuklu ayakkabıyla çok daha güzel duracak bence de. Ama blazer ve bf jeansi birlikte sevdim. Rujunu da!

zui dedi ki...

geçmiş olsunn
sevemiorm seveiorm boyfriend jeans!
ama ceket mükemmel

kılavuzum karga dedi ki...

kombinden çok havan hoşuma gitti cadı saçlarınla ve makyajınla bambaşka bir kadın olmuşsun harikasın muhteşemsin çok beğendim çok çok çok :)))

Adsız dedi ki...

Hem o ceket, hem o gerçekten kötü duran jean, hem de o ancak Rihanna gibi birinin beğeneceği botlar bir araya geldiğinde ortaya çıkan şey şu olmuş: senin de takip ettiğin le blog de Betty'e özenmeye çalışan bir görüntü. Çalışan diyorum çünkü Betty'nin tarzı bu, seninse ne zaman resimlerine baksam tarz değiştiriyorsun. Moda olanı al giy, karıştır olabildiğince! Her moda ve cesaret isteyen şey güzel değildir. Dikkat çekersin evet, ama şık ya da özgün bu şekilde olunmaz.

Noni dedi ki...

Çok geçmiş olsun! Neyseki ucuz atlatmış bir yerini kırmamış...

Moda Cadısı ben senin en alttaki fotonu başka bir yerde görseydim seni Hande Yener zannederdim kesin! Ona çok benzemişsin burada...Kızma bana ama :)

thelunatic dedi ki...

güzel ve zarif bir kadına benziyor olsanız da bu kıyafet oldukça çirkin değil mi allahaşkına? bir tek ruj ve oje uyumlu olmuş burada.

üzüldüm.

Unknown dedi ki...

Günaydın!Herkese geçmiş olsun dilekleri ve yorumları için çok teşekkür ederim :)

Priscilla :) ama kullanması güzel bir parça değil mi, hı?Güle güle kullan!

Kumral:www.forever21.com, benim doğum günüm 12 Temmuz :).

Ilgın: :)Zara, Mango,Bershka mağazaları insanı deli edebilir hakikatten bazen,özellikle indirim zamanında. Normalden farklı bir poz evet, çıktı işte öyle,beğendiğine sevindim :)

Adsız: Betty'nin tarzını beğensem de bazı ortak parçalar dışında aramızda bir benzerlik göremiyorum, mesela ne ben onun giydiği futuristik metalik taytları giyerim, ne de o benim F21botlarımı giyer :)) Ben farklı şeyler denemeyi seviyorum,tarzı olmak demek her kıyafette belirli parçaları giyip, yakın kombinler oluşturmaksa, ben bunu reddediyorum.Bir gün canım boho tarzı giyinmek isterken, öbür gün rock chic giyinmek istiyorum, toplantım varsa daha derli toplu giyinmek durumundayım, yani bunlar tamamen benim modum, işimin durumu.. gibi şeylerle alakalı, paylaşımınız için teşekkürler.

Noni: :)) Benzerlikte aklıma en son gelecek insan Hande Yener olurdu sanırım,kızmadım, komik buldum hehe .

thelunatic: Erkekler için çok cazip değil üstümdekiler haksız sayılmazsınız ancak üzülmenize gerek yok, bir kaç saat sonra çıkartınca kıyafetleri bir sorun kalmıyor :))))

stilmel dedi ki...

MUHTEŞEMMM...son poz kim bunun üzerine bişi yazar çizerki.yapmasınlar sakın:))

reader:) dedi ki...

bu ayakkabı bu kombine fazlaa :((
vee bu ceketi beyaz bir pantolonla giymeni tavsiye ediyorumm çok hoş bir cekett :)bende siyah karpuz kollu olanı aldım bi kaç gün önce :)

Adsız dedi ki...

bu jean içler acısı, boyfriend jeanle hiç alakası yok, moda diye denemişsin ama inanılmaz demode olmuşsun; o nasıl bir yüksek bel...
kötü, çok kötü, üzgünüm...

Delikate Rayne dedi ki...

The boots look great on you!

http://delikaterayne.blogspot.com/

priscilla dedi ki...

ben de boyfriend jean sevmeyenlerdenim ama hiç de kötü durmamış yahu(dursa hiç çekinmem söylerim:), botlar haricinde ben çok beğendim bu kombini, çok sevdiğim o botlar yerine YSL tribute tarzı bir ayakkabı, http://amyvcooper.com/portfolio/ysl-tribute.jpg
hatta kırmızı bir pump la çok iyi duracağını düşünüyorum
http://mtblog.glamour.com/fashion/blogs/slaves-to-fashion/2008/08/27/0827-istock-stiletto_fa08.jpg

herkes bir tarza takılıp onu devam ettirecek diye birşey yok, hiçbirimiz blair waldorf değiliz, tarz değişebilen(ki bende değişmesi gereken) birşey değil midir? günümüzde çizilen, dikilen, satılan modeller belli, her parça haute couture olmadığına göre "şunu taklit etmişsin" demek çok büyük önyargı bence.

Unknown dedi ki...

Stilmel:Çok çok teşekkürler :)
Reader:Okumaktan vazgeçip yazmaya devam etmen güzel :)) Bir tane skinny beyaz almak lazım, bootcut var bende, sen de ceketini güle güle giy :)
Adsız: Sorun değil :)
Meg&Komie: Thanks ;)

Priscilla: O Tributelar olsa zaten ayağımdan çıkartmam hahahha;)

Unknown dedi ki...

ysl olmasa da o tarz çok ayakkabı var, aslını tutmasa da aratmıyo en azından, ben almıştım bi tane zevkle kullanıyorum:)

Adsız dedi ki...

güzel parçalar evet ama bir araya getirdiğinde özellikle forever botlarınla olmamış...ama cesaretin hoş ve bence sade olan tarzını arada bir renklendirmenin hiç bir sakıncası yok.
sevgiler.

Adsız dedi ki...

Bu arada Betty lafı geçmişti sanırsam biryerlerde...Evet güzel bir tarzı var Betty nin.Senin de bence hoş bir tarzın var..arada bir abartı yada kimilerine göre uçuk giyinmiş olman başkasının tarzını kopyalıyor olman demek de değildir.herkes birilerinden ilham alır ama herzaman asıl olan şey kıyafetin giyenin kişiliğiyle bütünleşmesidir.bunu sağlayan da kendi zevkin beğenindir. biraz uzattım ama konuyu anlatabildiğimi düşünüyorum.ayrıca seni olumsuz eleştirilere dahi içten, sıcak bir tavırla yaklaştığın için tebrik ediyorum.
sevgiler.

Adsız dedi ki...

Ayakkabılar bence de harika ancak kıyafet hiç benlik değil...

Unknown dedi ki...

Priscilla: Benzerlerinden hoşuma giden bir şey olmadı ,aslında platform konusunda dolabım biraz eksik bile diyebilirim. Steve Madden'da aynısını yapmış Tributeların ama ııhh..

Adsız: Keşke herkes sizin gibi dile getirebilse düşüncelerini, adsız kalmamalısınız bence :)) Teşekkür ederim, umarım yine görüşürüz :)

2-Chic: Bir elbise ile giyemedim şu ayakkabıları, bir de öyle denesem :)

Adsız dedi ki...

Bence bu kıyafetteki sorun bütün moda olan parçaların alınıp bir arada kullanılmış olması. Püsküller, yırtık jean ve boyfriend jacket. Ceket bence hoş ama jean biraz daha dar ve düşük belli olsaydı botlarda da ya burnu kapalı olsaydı ya da püskülsüz olsaydı bu karmaşadan kurtulunabilirdi diye düşünüyorum. Şu anda sadece göz yoruyor. Bu kadar mat ve az renklerle göz yorabilmek de ayrı bir başarı.

Adsız dedi ki...

Rica ederim .evet bir süre daha adsız kaldıktan sonra kendi tasarımlarımı , yenilikleri , sen ve senin gibi moda severlerin hayatımıza kattıkları güzellikleri , paylaşımları içeren bir blog oluşturmayı düşünüyorum. eğer bu cesareti toplarsam ilk haberdar edeceğim kişilerden birisisin.
sevgiler.

Brc dedi ki...

ben beğenmedim.bir adsızın yorumuna katılıyorum bütün parçalar ve tarzları tek tek moda ama biraraya gelince bence olmamış ama diğer yandan da önemli olan senin bu şekilde kendini iyi hissediyor olman.

turuncu dedi ki...

kombinini pek sevmedim. senin gibi çıtı pıtı birine olmamış. kaba durmuş. ceketini elbise ile kombinlersen senin stiline daha uygun olacağı kanısındayım.

http://www.denizbaran.com/ dedi ki...

Gecmis olsun cok 'Allahtan' ucuz atlatilmis!

http://www.denizbaran.com/

xenia dedi ki...

biliyor musun ben seni tanimasamda cok seviyorum.cünkü cok hanimefendisin.olumsuz yazilara bile güzel cevaplar veriyorsun.kirmiyorsun.kisilik bu dur iste.keske herkes senin gibi olabilse.

Adsız dedi ki...

cok gecmiş olsun!
sayın cadı parfümlerle ilgili bir post bekliyorum ben :)
en kalıcı parfümler su an alınması önerilenler gibi vb.
tenk yuuu

chocolate's lover dedi ki...

saç rengine bayıldım..

THIS IS FASHION dedi ki...

your look is so pretty!! i love it!!
kiss Fabi

Adsız dedi ki...

Aldıklarınızla poz veriyorsunuz yüzünüzü neden kapatıyorsunuz buadaki amacınız aldığınız markalı pahalı şeylerle alamayanlara hava atmakmı.

Unknown dedi ki...

Adsız1: :))

Adsız2: Merakla bekliyorum :)

Deniz: Teşekkür ederiz :)

Xenia: Elimden geleni yapıyorum, çok teşekkür ederim :).

Adsız3: Parfüm postu,hmmm ben belirli parfümlere takılı kalıp su an bir arayışta olmadığımdan,konudan biraz uzağım ama bakalım bir şeyler bulabilirim belki :)

C.L:Gerçekten mi, çok teşekkür ederim :)

TIF:Thanks Fabi :)

Adsız4:Kesinlikle değil, burada karşılıklı olarak bir paylaşım söz konusu,okuyanların benim tarzımla ilgili fikirlerini beyan etmeleri, belki de bir şeyleri nasıl giyebilecekleri/ ya da bazen giyemeyecekleri! hakkında ufak ipuçları yakalamaları,çeşitli trendlerden, ,indirimlerden haberdar olmaları.. vs gibi konular üzerine kurulu bu blog. Ayrıca aldığım pahalı şeyler lafı biraz fazla olmuş sanırım çünkü benim temel ilkelerimden biri pahalıyla ucuzu karıştırmaktır :) Siz de konuya bilgi paylaşımı ve iletişim olarak bakarsanız sanırım daha fazla keyif alırsınız,aynı dünyadaki diğer moda bloglarında olduğu gibi. Unutmadan, belki kaçırmış olabilirsiniz diye söylüyorum yüzümü kapatmamdaki temel etken kişisel, işimle ilgili bir sorun da çıksın istemiyorum, ayrıca yolda rahat yürümek istiyorum :)))Umarım konuya bir de bu yönden bakarsınız, sevgiler.

Adsız dedi ki...

46 yorum!!! sevmediklerimizi soylemek ,begendiklerimizi soylemekten daha mi zevkli ne? :p

berraque dedi ki...

botların sokaklarda oynarken terliklerinden parmakları fışkıran esmer cılız kız cocuklarını hatırlatıo bana .
ceketin cok guzel lakin pantolon bi epic fail cidden . sen guzel giyinirdin noldu boyle herkes bi garip giyinmeye başladı .

idil dedi ki...

ben beğendim kıyafetini, bundan sonrakinde biraz daha açık bir ayakkabı denemeni öneririm, bu güzel botlarını da biraz daha kısa eteklerle deneyebilirsin. Çok sabırlısın cadı, tebrikler, insanlar söylemek istediklerini söylerken çok kabalaşabiliyorlar, kendini bu kadar dışarı açınca bu tip tepkilerle karşlşmak doğal galiba. sen hanımefendiliğini elden bırakmamaya devam;)

Unknown dedi ki...

Adsız: Olumsuzlukları görmeye ve eleştirmeye daha fazla meyilli olduğumuz için,tespitinde haksız değilsin ama dediğim gibi benim için problem değil.

Berraque:Wang olanlarında da benzer bir durum var sanırım botun yapısıyla alakalı, bir de ben ve epic fail lafı ayrılmaz bir ikili olduk sayende :)))

İdil: Teşekkür ederim, benim gösterdiğim çabayı yorum yazanların da göstermesi en büyük dileğim :).

Adsız dedi ki...

bu botlar gerçekten de çok güzeller.kırmızı ojeyle giymeni bende söyliyecektim ama bu botların olduğu posttaki yorumlarda daha fazla kalabalık yapmak istememiştim:)) kırmızı ojeyle gerçekten süper..
bu arada olumsuz eleştiriler biraz da kıskançlık gösterir ;)
genelde yorum yazmıorum ama takipteyim. blogun çok zevkli
zeynep

Unknown dedi ki...

Teşekkür ederim Zeynep, kalabalık etmekten çekinme ;))

Nily dedi ki...

Ben demiştim giymezsin diye bennnn :)
Giymişsin evet ama olmamış ki cadıcım :( Sen oldukça ince, fit bir vücuda sahipsin. Eğer kilo almadıysan bu jean seni fazlaca kilolu göstermiş. Kumaşı da sanırım biraz fazla kalın. O da etkili olmuş olabilir tabi.
Boyish jeanleri çok çok seviyorum ama hala istediğim gibi bir tane bulamadığım için almadım. Zaradakini gerçekten beğenmiştim, indirime girerse alırım diye düşünmüştüm ama ben nerden bileyim mağazaya geldiğinin ikinci haftasında tamamen biteceğini! :(

Geçmiş olsun sevgiline.

Unknown dedi ki...

Ben de bulamadım o yüzden biraz bunla idare ediyorum, çok teşekkürler :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...