14 Mayıs 2009 Perşembe

Çok üretkenim çoook




Bugün post yazmaya pek bir hevesli gördüm kendimi. "Aferin her zaman böyle ol cadı," diyor içimdeki ses, o kadar kolaydı sanki, sen bir sus!!! Yine hii iğrenç olmuş tepkileri alabilmesi muhtemel bir şey giydim ama itiraf etmeliyim ki ben görüntümden hoşnuttum.Siz de böyle dedim diye içinizdeki sese hayır demeyin, yazın gerçek düşüncelerinizi. Farklı kesim bir pantolon, bütün olarak bir 80'ler tadı var. Saçlarımdan dolayı da böyle hissetmiş olabilirim, geçenlerde bahsettiğim MK Olsen saçını deneyeyim dedim, benim ki dalgalı değil kıvırcık oldu, bir dahakine farklı bir yol denemem lazım :)))) Aslında kapalı mekanda gözlük takan ünlü tipinde bir insan değilim ama kamuflaj için fena bir yol değil, değil mi? Bugün bir zırvalayasım var, susayım ve ne giydiğime bir göz atalım:

  • Pantolon ve tişört: H&M
  • Ceket: Moto-Topshop
  • Ayakkabı: Nine West
  • Çanta: Marc Jacobs
  • Gözlük : Marc by Marc Jacobs

I'm very keen on posting today. My inner voice said " Bravo, always be like that", It's not that easy, I replied, now shut up! Again I wore something to make some of you to go eewww, but I liked the way I looked. Don't try to stop your inner voice because I said so, just write what you really think. Pants have a different cut than I usually wear, I felt kinda 80's vibe from my whole outfit. My hair maybe the one to blame that gave me that vibe, I tried to channel MK Olsen hair that I wrote recently but my hair became curly instead of wavy,next time I'll try a different way :) I'm not a celeb type of person who wears sunglasses indoors but it's a nice way to camouflage myself , isn't it? Today I feel a little bit chatty, it's better to shut up and take a glimpse to what I wore:

  • Pants and tee: H&M
  • Jacket : Moto by Topshop
  • Shoes: Nine West
  • Çanta: Marc Jacobs
  • Sunnies: Marc by Marc Jacobs

45 yorum:

Nihan dedi ki...

Cadı bende bu pantolonun etek versiyonu var. Kabarık lale şeklinde iniyor. Geçen gün Nazlışı parka götürürken üzerinde ayıcık deseni olan bir t-shirt, kot ceket ile giydim. Ne ayakkabı giydiğimi hatırlayamıyorum. Ay herkes bana baktı. Kocam çok mu aradın bunu dedi, kardeşim denemeden mi aldın diye sordu. Ama ben de çok memnumdum halimden. Senin yorumun benim için biraz fazla 80ler olmuş. Muhtemelen kot ceketin kesimi yüzünden, ama sevdim ben. Sevmesem kendimi inkar etmiş olurum değil mi? Ha bir de beyaz gömlek ve çok topuklu ayakkabı ile okula giydim, tabii modayı sadece bir semt sanan arkadaşlarımın dünyası sarsıldı ama beyaz gömlekle daha çok hoşuma gitti sanırsam. Sana da daha resmi bir görüntü için (ihtiyaç duyduğunda) tavsiye ederim. Çok uzun oldu bu yorum.

Laçin Tenel dedi ki...

Cadı,
ben iğrenç demem, kimse de demesin bence...
Pantolona bayıldım desem, yüksek beli dar da giymemek lazım bence bol paçalı da. Bu tarz plili olanlar çok hoş duruyor.
Son olarak kıvırcık-dalgalı saç her zaman daha havalıdır :))

Adsız dedi ki...

Pantolon ve papilere bayıldımmm.(bi gün arttırmaya çıkarlarsa haberdar olmak isterim doğrusu=) Ceketi pek beğenmedim ben bias sakil durmuş sanki,fakat tshrt ayakkabılar pantolon cidden çok hoş ve güzel bir kombin olmuş.çantaya zaten laf söletmem bende kullanıorum sık sık.
Cadıcım yine yakıştırmışsın tebrikler!

Kocasını Seven Kadın dedi ki...

bu kıyafet muhteşem ,tam benim tarzım :)

Unknown dedi ki...

Cadı içine baskılı tshirt yerine düz beyaz askılı bi body giysen daha güzel olurmuş demek geldi içimden:)

Stilcatcher dedi ki...

Cadı, iğrençsin!:)))))
Geyik, tabe:)))Vala süper olmuşsun ama bir önerim var, gerçi sen pek giymiyon ama yakası fistolu beyaz bluzla da denesen aynı kombinasyonu, öyle de güzel olur:)

berraque dedi ki...

ay layk it inanabiliyo musun hgfjh

Fashioncholic Girl dedi ki...

cadı !!! bu çantana bayılıyorum (;

Poh Poh Perisi dedi ki...

Cadı cadı cadı! İlk defa maalesef beğenmedim kombinini. Pantolon ve çanta çok şık ama ayrı ayrı kullanılırsa. Ama sonuç itibariyle içinde sen rahat etmişsin yaa gerisi de boş ;)

nur dedi ki...

çok şık olmuşsun:) ayakkabılarına bayıldım, hemen gidip bakacağım, bu sezon mu aldın?

be dedi ki...

bence kesinliklee en iyilerinden cok begendimmm

Missipipi dedi ki...

çok ciciii

Unknown dedi ki...

cadı bahar geleli senin kombinlerini daha çok sever oldum, bunu da çok beğendim. pantolon ve ayakkabıları çok sevdim,
yes yu ken:)

diLay dedi ki...

bence bu zamana kadar ki en iyi kombinlerinden biri =)

Adsız dedi ki...

İçindeki bluz desensiz olsaymış, bir de pantolonunun kendi kemeri yerine mesela çantanla aynı renk bir kemer kullansaydın çok daha güzel olabilirdi gibi geliyor bana.

Lily de Seitas dedi ki...

Son zamanlarda gordugum en guzel kombin diyebilirim!Her biri tek tek harika parcalar bir arada bu kadar mi cool durur!Benden kesinlikle 10 puan!

coduruk dedi ki...

her bir parcayi ayri ayri ve butun olarak cok begendim, bence de yuksek bel bu modellerde guzel duruyo, istegdigi kadar moda olsun ben giymem dar yuksek bel pantolon, neyse sen cok guzel olmussun, herhangi bir yerinde kırmızı bir taki gormek istedim bu kıyafetle, ve de ayakkabılarını cok sevdim, umarim cadı pazarında goruruz bigun:)

turuncu dedi ki...

cadı kombinin iyi durmuş. paçalarını kıvırmasaydın daha şık olurdu. içindeki tshirt beni hiç rahatsız etmedi aksine sevimlilik katmış. saç konusunda yorumum yok çünkü ben sarı kısa ve düz saç hastasıyım.

Merve dedi ki...

ayakabının siyahından bende var ayağımı cok acıtıyor sende nasıl cadı? :)

Adsız dedi ki...

Ben cok begendim..Yine renklendirmişsin hoş tarzını..Pantolon süper olmuş ve güzel bir kombinasyon yapmışsın..Bence t-shirt desenli desensiz fark etmez..çünkü zaten artık her parça her şekilde kalıplara sokulmadan , zevkine , beğenine göre giyilebiliyor. Özellikle bu yılın en sevdiğim trendy bu oldu..son postlarında da bunu iyice yansıtıyosun..ve ben beğenerek izliyorum.havalar açıldı güzelleşti bence sende ruhunu iyiden iyiye serbest bıraktın.çok uzattım yine ama muhteşemsin cadı.
sevgiler.

bahar dedi ki...

Pantolonların paçasını kıvırma olayı pek hoşuma gitmese de bu kombinasyonu çok beğendim :) Hem sade, hem asi, hem şık...

Noni dedi ki...

Ben beğendim seni (tarzını) çok güzel yansıtan bir kombin olmuş, ayakkabın & çantan da şahane ;)

Unknown dedi ki...

Acındırma ve abartma politikam işe yaradı sanırım :))) Şimdi tek tek ilgilenme vakti:

Nihan: Bana da bakmadılar dersem yalan olur,bu tür yıldırmalara prim vermiyoruz değil mi? Senin versiyonun da eminim güzel olmuştur :)

Lacheen: Teşekkür ederim :)Haklı olabilirsin ancak çok kıvırcık sevmiyorum ben.

Adsız: Teşekkür ederim, pazara ayakkabı hele 2. el ayakkabı koyma konusunda kararsızım doğrusu, bir de bu ayakkabıları 2. giyişim, birazcık daha giymek isterim :).

K.S.K: Ne hoş bir tarzınız varmış! Şaka bir yana teşekkür ederim :)

Cindrella: Tabi gelebilir ama o versiyon da bana bir ço sade geldi :)

Itır: Aaa valla sen daha iğrençsin :)) Hehhee, tamam sevdim bu pantolonu, daha bir kaç versiyon giyerim, onerin aklımda ;)

Berraque: Allaam bu günleri de gösterdin yaa haha ;)

F.G.: Ben de, bu ara ona taktım, teşekkür ederim :)

Peri: Her zaman beğenecek değilsin ya :)

Pia: Çok teşekkür ederim, 08 yaz sezonundan ne yazık ki ama benzerini belki yapmışlardır bu sene de.

Be, Missipipi: Teşekkürler :)

Priscilla: Güneşli havalar bana ayrı bir şevk veriyor,herkese verdiği gibi, sağol :)

Dilay:Teşekkür ederim, blogtaki çizimler güzel olmuş :)

Adsız: O tonlarda bir kemer bulmam sanırım çok zor olabilir :)

Lily: Çook teşekkürler :)

Coduruk: Teşekkürler, dediğim gibi ayakkabıları çok giyemedim, bu 2., belki ilerde ;).

Turuncu: Evet o tişört benim yorumum, düz tişört sanki daha sıradan olurdu gibi geliyor bana da. Düz saçı kim sevmez ki :)

Merve: Çok acılı bir durum yok ancak öyle uzun uzun yürünecek bir ayakkabı değil, siyahından arkadaşımda da var,güzel bir ayakkabı.

nar dedi ki...

hakikaten kötü olmuş, pantolon tek başına hoş fakat bu kombinle çok başarısız. ceket tek başına da kötü, ayakkabı da kötü.çanta ve saçlar güzel...

Adsız dedi ki...

Ben çok sevdimmm... Çok yakışmış. Ben giyermiyim? Muhtemelen hayır :) Ama sen de süper olmuş...

stilmel dedi ki...

valla uyandırdı bu post beni aynısının grisi ve papuçların kırmızısı var bekliyodu heves geldi:)bu arada buğünde üzerimde benzer antrasit renği var çok komik bişi benimkinin hakında kendileri 1 lira:))gerçek 80li:))

zui dedi ki...

ben gayet beğendim özellikle ayakkabı ve çanta(tabiki MJ) pantolon da bence ayakkabı ve tshirtle uyumlu olnuş
ceketi pek beğenemedim o kadar

sezin dedi ki...

bence bütün kıyafetler çok hoş ve siz de iyi taşımışsınız...

Unknown dedi ki...

Nar: Çanta ve saçlar kalsın, gerisini yakalım o zaman :)))

Elvan: Teşekkür ederim :)

Stilmel: Ben de 1 tlye bişiler almak istiyorum, 2. el mağazasından mı aldın? Tr'de pek yok ama, trift storelar olsa heralde bir sürü şey alırdım diye düşünüyorum ben de.

Zui: Cekete genel bir negaif bakış var ama ben seviyom heh :))) Teşekkürler.

Sezin: Benim de aynı isimde yakın bir arkadaşım var, isminiz ister istemez sempati uyandırdı ben de, teşekkür ederim :))

Unknown dedi ki...

ben de çok beğendim :)

ZET Fashion dedi ki...

Ben yorum yapmamışmıyım? :)
Ceket dışında çok güzel. MJ çanta MCye çok yakışıyor zaten kime yakışmazki o çanta... Ayrıca saçlarını ben böyle daha çok beğendim uçları dışa doğru kıvrık olmasından çok daha güzel ve modern olmuş.

Son olarak t-shirtün bana Topshopı hatırlattı. Kışın bu tarz bir t-shirt vardı erkek arkadaşım da bana çok almak istemiş ama bedenini bulamamış bir türlü. Beni Catwomana benzetiyo da çok alakam varmış gibi :))

stilmel dedi ki...

yokkk pazardan paçası lastikli tayttı paçalarını kesip kıvırınca tattammm:)) hatırlarsın annelerimizin giydiği yüksek bel kumaş tayt pant.lar denk gelirse alır yollarım:)

Unknown dedi ki...

Missred: X

Z: Saçlarım omuz hizasında olduğu için istem dışı kıvrılıyor zaten,geçemedik oraları daha. Erkek arkadasın benzetiyorsa vardır bir bildiği :))) Ayrıca teşekkürleeer :)

Stilmel: Hehehe o zaman ben giyemem sanırım, yine de teşekkür ederim nazik teklifine ;)

Dilan KILIC dedi ki...

cadı:)
how can ı obtainh this MJ bag, ben çok beğendim kombinasyonu, çok başarılı bence, özellikle çantaya bayıldım. net a porterdanmı??
THNX

stilmel dedi ki...

ay gene ben:S tayt dediğime bakma görünüşte aynı bu havası var yani ozamanların adına benzer kelime bunu buldum şalvar yani harem yani:)) ayak altı lastikli :))taam taam yollamıcam zaten üstüne uzun bişi giymeden olmuyo meret:D

Unknown dedi ki...

Dilan: Ben Istanbul Akaretler'deki MJ magazasindan almistim, bu sene de var orada bu model ancak bu renk olmayabilir, bir bak istersen, onun disinda netaporter ve ebay'de bir cozum ancak ebayden orjinalini almak konusunda supheye dusebilirsin,tesekkurler.

Stilmel: :))

alis dedi ki...

Olmuş bence, hatta bana öyle çok da 80ler gibi gelmedi. T-shirtün düz olmaması daha iyi bence.. Bu arada t-shirt normal H&M mi yoksa H&M Turkey mi ;) ? Benzerini zamanında Topshop'tan almadığıma hala pişmanım da..

Unknown dedi ki...

Normal H&M,sevgili Paris'ten almıştı, beğendiğine sevindim :)

emel dedi ki...

sadece t-shirtü sevmedim. bu tip pantolanları kesinlikle kalçası geniş olanlar giymemeli, ince silüete sahip olanlar da ısrarla giymeli derim. amaaaa.. en çok çantayı beğendim, kahretsin :)

Unknown dedi ki...

Emel: Kahretmesin,teşekkürler :))

Nil dedi ki...

Bence harikalar yaratmışsın :)

Unknown dedi ki...

Çok tatlısın, teşekkür ederim :)

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

ben bayıldım, bayıldım!

Unknown dedi ki...

Merci, merci :)

Adsız dedi ki...

Webmaster cok tesekkurler...

Selamlar Senay

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...