11 Mayıs 2009 Pazartesi

Galatamoda'nın ardından

Elif Cığızoğlu
Mehtap Elaidi

Ayşe Brav


Elif Cığızoğlu

Özlem Kaya
Bu yıl Akaretler' de ikincisi düzenlenen Galatamoda Festivali 10 Mayıs Pazar günü son buldu. 31 tasarımcının katıldığı Festivalde burada hepsinin fotoğrafları olmasa da, ben en çok Özgür Masur, Aslı Güner, Sertaç Delibaş'ın tasarımlarını beğendim.
The second edition of Galatamoda Festival in Akaretler closed yesterday, on the 10th of May. 31 designers were present at the Festival ( I couldn't take pics of every single one of them) but my favorites were Özgür Masur, Aslı Güner and Sertaç Delibaş.

12 yorum:

http://www.denizbaran.com/ dedi ki...

Ozlem Kaya'dan boleroyu aliyim ben ;)

EzgiDi dedi ki...

keşke önceden duyuru fln yapsaydın, geçen sene derste hoca demişti ama ben üşenmiştim :D bu sene de haberim olmadı hiç..

iyi duyuru yapmıyorlar sanki

Adsız dedi ki...

Elif Cığızoğlu'yla Özlem Kaya cidden ne güzelmiş yaa... Ezgi haklı, keşke önceden bilebilseydik, gider olay yerinde inceleme yapardık.

Unknown dedi ki...

Deniz: O aslında şeffaf bir elbise :))

Ezgi ve Müge: Ben size haber verdim ama hem twitterdan hem de bu postum da ;))http://modacadisi.blogspot.com/2009/05/too-much.html

Adsız dedi ki...

Aaa, doğru. Tu-tu-tu bize!
Bu arada ben o şeyin şeffaf bir elbise olduğunu farkettim ama içine ne giyilir bilemedim. Tasarımcısı içine giymek için de (ve Allah aşkına mayokini falan gibi birşeyler dışında)birşeyler tasarlamış mıydı?

Unknown dedi ki...

Mayokini yoktu :))İçine giymek için bir şeyler var mıydı emin değilim, olsa iyi olur :))

Fashioncholic Girl dedi ki...

ben elif cığızoğlu'nu seviyorum :)

priscilla dedi ki...

yorum üstüne yorum yapasım geldi bugün:)
elif cılızoğlu'nun tasarımlarını beğeniyorum, izliyorsan bilirsin aşk-ı memnu'da beren saat ve nebahat çehre'nin bazı kıyafetlerini elif c. hazırlıyor, skinny çalışmayı ve göğüs detaylarını seviyor sanırım. güzel bir tarzı var, artık gördüğümde hiç isim olmasa bile "bu elif cılızoğlu" diyebiliyorum (:

Unknown dedi ki...

Priscilla: Yerli dizilerin hiç birini izlemiyorum ama dediğin konuyu biliyorum. Bana bazı tasarımları Lanvin'i çağrıştırdı, bir de küçük bir düzeltme yanlış anlamazsan soyadı "Cığızoğlu",biraz zor ve farklı ama..

priscilla dedi ki...

tabi ben böyle okuduğunu yüzeysel okuyan bi tip olduğum için:) arkadaşımla diziyi izlerken bi elbise hakkında "aa bu ne güzelmiş nerden acaba sponsorlara bakalım" diyince bana "elif cılızoğlu" demişti, ondan sonra da alışkanlıkla hep o şekilde okudum sanırım:) saol cadı:)

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

elif cığızoğlu amerika’da FIT’teyken, amerika’da okuyan en yakın arkadaşım azrak'tan adını duyardım. oversize boyfriend ralph lauren parlak eşofmanla korse giyen ve bu kadar yakıştıran başka biri olamaz derdi arkadaşım kendisi için. çok tatlı ve önü açık bir kız olduğunu söylerdi.

elif’le sonunda ben de tanıştım. çok tatlı, enerjisi ve ışığı olan, zevkli bir kız. annem de ben de hayran olduk. vizyonu var denir ya, evet gerçekten de vizyonu var..

Unknown dedi ki...

Ben tanımıyorum ama bir ışık olduğu kesin :)))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...