7 Mayıs 2009 Perşembe

Too much?




Evdekinin "çok karışık" olarak nitelendirdiği bir şeyler var üzerimde,yorum da yazacakmış, tabii yazabilirsin dedim ben de :) . Ben farklı dokular ve tarzlardan oluşan "karışık"kıyafetleri seviyorum, tuniğin renklerini de sevdim, siz ne düşünüyorsunuz?
  • Tunik ve hırka: H&M
  • Tayt: Ginatricot
  • Botlar ve deri ceket: Zara
  • Çanta ve kısa kolye: Marc by Marc Jacobs
  • Yüzük: 3C
  • Bilezik: Accessorize
  • Atkı: Hediye
  • Kolyeler: Orta boy zincir Indus, elma olan hediye.

Bu arada sevgili madammoda beni smartblogger ödülüne layık görmüş, kendisine teşekkür ediyor blogunda başarılar diliyorum.

Hala seyretmediyseniz Chanel 5 reklamını bir an önce izleyin, Istanbul'da geçiyor,ben oldukça beğendim :) .

Son olarak GalataModa Festivali Akaretler'de dün başladı, ben biraz gezdim, yeni tasarımcılar var, haftasonunuzu proglamlamadıysanız bir seçenek olabilir, son gün 10 Mayıs.

My other half described this outfit as "too much going on " for his taste and said he'll write a comment about it, I said sure you can :) I like too much going on kind of ensembles sometimes and I like the colours of the top, what do you think?

By the way madammoda honored me by smartblogger award, I'm really flattered, thank you!

If you haven't watched the Chanel 5's new ad, see it here, it's really lovely and story took place in my city, "Istanbul " :)

Last but no least, yesterday Galatamoda Festival has started in Akaretler, I wandered a little, there are new designers. It could be a alternative for your weekend. It will end on 10th of May.

28 yorum:

Fashioncholic Girl dedi ki...

o chanel reklamına ben de bayıldım ve bi türk olarak gurur duydum istanbul'u görünce

ama kıyafetler cidden fazla mı karışık cadı ???

Adsız dedi ki...

"evdeki" doğru söylemiş bencede cadı biraz karışık olmuş :)

ve chanel reklamı süperdi..

Adsız dedi ki...

tamam karışık olabilir ama doğru kombinlemeyle her şey harika olabilir ben çok beğendim özellikle de atkını :)

D. dedi ki...

is it too? i think not:)

ZET Fashion dedi ki...

Ben elbiseyi görsem almazdım ama bu kombini beğendim ilk bakınca karışık gelsede bence sevimli olmuş özellikle ayakkabılarla çok uymuş.

Buarada Chanel reklamını bende dün izledim, gerçekten İstanbulda çekilmiş olması gurur verici. Ayrıca reklamda gözüken simitçiyi kıskanmadım değil :))

Kocasını Seven Kadın dedi ki...

atkı ve ceketle bakınca biraz karışık gözükse de,sade hali ,özellikle ayakkabılarla güzel olmuş bence :))

ZET Fashion dedi ki...

Tekrar baktım da tek sorun gri atkı, başka renk olabilirmiş onun dışında ben beğendim hatta çok sevdim :)

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

ben hem reklamı hem de seni çok beğendim:)

Adsız dedi ki...

Cadııı bencede karışık olmuş ama karışık olması sanırm güzel olmuş zaten :)Tuniğin renklerine bayıldımmm pasajlardan mı yoksa bi yurtdışı seyahatinden mi noluurrr pasaj de de bulabilme imkanı olsun şuan için :P Sinem :)

Stilcatcher dedi ki...

Vala ben seni beğendim:))Ben de severim böle zır renkleri bir aradaki uyumunu ondan herha:)Evdekilerden söz etmişken, dün yazlık bir elbisemi çizme, ve deri ceket ile giydim laf etti:)))

özge dedi ki...

ben çok beğendim ama kızma da o taşlanmış kot yapmıştın ya onu hiç beğenmedim:)

tuguna dedi ki...

Hmm evdeki haklı olabilir ama arada insanın coşası da geliyor yahu:P O degil ben ne dicem asıl, kış günü açık ayakkabılar giyen ey sevgili cadı, mayısta neden bot giydin? Ehehe şaka tabi ya artık kural mı kaldı, geyik yapasım var.

fatos dedi ki...

uyumsuzluğuun uyumu olmuş, bunları bir araya getirmek de marifet ben çok beğendim hatta kıskandım.

betsy dedi ki...

ben cok begendim :)
ve sanırım bingo!
suna ona benziyosun, bu fotodaki sen değilsin diye diye ben sen kimsin cözüyorum :P

Adsız dedi ki...

Bence gayet neşeli ve rahat gözüken bir kıyafet.

Unknown dedi ki...

Herkese tek tek teşekkür ederim, şimdi yorum gerektiren diğer noktalara gelirsek:
Sinem: Taksim'den aldım evet, bulabilme imkanın olabilir :).

Itır: Böyle durumlarda sen ne anlarsın diyorum ben kendisine :)))

Özge: Niye kızayım canım :))

Tuguna: Ama ama bu botlar yazlık, hem de yeni, biraz hevesimi alayım nolur? :))))

Betsy: Kimmişim merak ettim :)) Mail at ama hahaha...

coduruk dedi ki...

Ben begendim, cok uyumlu olunca sıkıcı oluyo sanki, pembe desenli elbiseyi pembe cantayla kombinlemek herkesin yapabilecegi, ama farkli renklerle uyumlu olabilmek ve tarz sahibi gorunebilmek giyinmeyi bilen zevkli insanlarin yapabilecegi birseydir kanımca

bahar dedi ki...

beğendim mi beğenmedim mi karar veremiyorum... Bence senin genelde sade ama iddialı tarzına göre çok süslü olmuş.. Ama kesinlikle çirkin değil :)

turuncu dedi ki...

sabah sabah içim açıldı. ben olsam açık renk bi çanta kullanırdım. ama ne diyim sen böle beğenmişsin giymişsin. mutluysan hiç sorun değil.

Çift Kaşarlı Tost dedi ki...

"Evdeki" der ki:

Cok fazla renk var, ayakkabılar, atkı, tunikteki renkler vs vs.
olmamış!

Adsız dedi ki...

En koyu turuncu da dahil olmak uzere hepsi sari renk barındırıyor, icinde azicik sari olan yesil de o sıcak turuncularla kontrast olusturarak o kiyafeti sıkıcı olmaktan kurtarmış. Resimde de oyledir ya mesela, canlı renkler agırlıktaysa biraz soguk renkle (ama azıcık) dengelersin, ben giyinirken hep resim yapiyormus gibi dusunurum renklerin dagilimini, bence basarılı.

ALIŞVERİŞ CİNİ dedi ki...

Bence bir tek atkı fazla. Geri kalanlar gayet güzel :)

Adsız dedi ki...

cadıcım elbise çok güzel beğendim botlarla uyumunada bayıldım ancak bir bütün olarak montu ve atkıyı atman gerek bence:)

derya dedi ki...

ben çok beğendim. canlı renkler üzerinde gri atkının soluk duruşunu özellikle sevdim. dengelemiş bence. dokuları bir arada kullanıldıklarında göz yorabilecek bir çok detay olmasına karşın (deri, triko, yanılmıyorsam botlar da süet) hiç boğmamış. çok sevdim. sokakta görsem "aa ne güzelmiş" deyip dönüp bakacağım bir kombin.

Unknown dedi ki...

Ellerinize sağlık, yorumlarınıza teşekkürler :)

rumuz goncagul dedi ki...

bende begenmedim...

Unknown dedi ki...

Peki :)

kılavuzum karga dedi ki...

ve cadıdan farklı bir tat...ben çok beğendim.Evdeki kıskanmıştır seni ondan beğenmedim demiştir :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...