5 Haziran 2009 Cuma

Parteeeyyyy




Bu fotografın tam ben wc yi ziyaret ettiğim sırada çekilmesi çok isabetli olmuş :)
This photo was taken I was paying a visit to the ladies' room, which is great :)






Twitterdan beni takip edenler salı akşamı Sofa Otel'in 8. katında bulunan Art8' de Levi's X Damien Hirst partisine katıldığımı görmüş olabilirler. Ünlü İngiliz sanatçı Damien Hirst tarafından tasarlanan ve dünyada sadece 1000 adet üretilen Damien Hirst Levi's X koleksiyonu'ndan Türkiye'ye gelen 45 parçadan en ihtişamlılarının sergilendiği bu parti genel olarak eğlenceli ve hoş bir havada geçti, koleksiyondan beğendiğim bazı parçalar olsa da, ulaşabileceğimi sanmıyorum, zaten tüm parçaların o gece tükenmiş olma ihtimali de oldukça yüksek :). Sizi koleksiyon ve partiden resimlerle başbaşa bırakmadan önce, ben ne giymişim bir ona göz atalım:
  • Elbise ve ceket: H&M
  • Botlar: F21
  • Çanta : Anya Hindmarch for Target
  • Kolye: Vintage
  • Yüzükler:Beyoğlu mağazaları


As I twittered on Tuesday evening, I attended a party for Damien Hirst's Levi's X collection. The collection designed by British artist Damien Hirst, which is only 1000 in total and the 45 of them has been sent to Turkey and the most spectacular pieces were at the exibition. The party was great and I like some pieces but my guess is all collection has gone at the party and it's almost impossible for me to have a piece from that collection. Before I leave you with the photos let's see what I wore that night:

  • Dress and jacket: H&M
  • Boots: F21
  • Bag:Anya Hindmarch for Target
  • Kolye:Vintage
  • Rings: Local shops

22 yorum:

Lily de Seitas dedi ki...

Aaa ayni elbiseden bende de var :)
Dogal olarak begendim seni bugun!

Nihan dedi ki...

That's it. Bu botların elbiseyle daha iyi olacağını biliyordum. Çok beğendim...

Hesionka dedi ki...

Elbisene bayıldım! F21 botlarınla nefis olmuş :D

Unknown dedi ki...

ece sükan yok mu? :))))))))))))

Adsız dedi ki...

harika bir kombin olmuş..bayıldım..elbise ve ceket çok hoş..şu botları hiç alışamadım gözüme çok büyük gözüküyor..ama sana yakışıyor :))

Styleseeking Zurich dedi ki...

bende de bu elbise var, ama üstü beyaz. :) cok sik görünüyorsun!

Nesli

ALIŞVERİŞ CİNİ dedi ki...

Sonunda boları mini bir elbiseyle görebildik Cadıcım, harika olmuşlar :)

Nil dedi ki...

Elbisen harika canım çok güzel taşımışsın

Unknown dedi ki...

Lily: Zorunlu beğendin o zaman diyebilir miyiz :)))

Nihan: Bir shift dress değil ama tutturmuşum değil mi :)) Sağol canım.

Hesionka,Pinksugarr,A.C, Nil: Çok teşekkürler hepinize:)

Missred: Vardı, erken ayrıldı ama :) Bu arada son haberlere göre Vogue editörlüğünü Ferhan Istanbullu kapmış, bu toplu resimde Hirst koleksiyonundan pantolonu ve payetli üstüyle görülen şahıs, eğer söylenen kesinse ben Ferhan'ı tercih ederdim çünkü Ece'yi sevmeme rağmen kendisi ile ilgili abartılı durumdan hoşlanmıyorum.

Nesli: Seni giyerken görmedik sanırım eminim sen de güzel tasırsın,teşekkürler :)

idil dedi ki...

Ferhan İstanbullu NTV'de program yapıyor ya. NTV Doğuş Grubunun ee Vogue'u da Doğuş getiriyor. aslında başından belliydi böyle olacağı, Ece'ye vermeyecekleri. Hem yazar olarak (editorialları yazması açısından da genel olarak edit açısından da)Ferhan İstanbullu 10 tane Ece Sükan eder. O açıdan isabetli bir durum, Ece mevzusu bence de çok abartıldı Türkiye'de başka düzgün giyinen olmadığından büyük ihtimalle... Elbiseye bayıldım, böyle durumlarda H&M Türkiye'de olsa diyorum, ancak yurtdışına çıkışta fırsat bulunuyor. Ayakkabıları hala beğenmememe rağmen- çok devasal duruyorlar- elbise onu bile güzel göstermiş. Ceketle de pek bir cici durmuş:)

melis dedi ki...

Etek, bluz ve ceket üçlüsü harika görünüyorlar ancak botlar kıyafetin tamamını çok hantal göstermiş.

ZET Fashion dedi ki...

Cadı ben bu ayakkabıları çok sevsem de bu kıyafetle beğenmedim. Zaten kalın kaba bir ayakkabı olduğu için üst tarafın dar olması onu daha büyük gösteriyor. Bence üstte bol duran bir elbiseyle çok güzel olur, beyaz mesela?
Birde bu renk ojeler ayakkabıya kesinlikle daha çok yakışmış.

Son olarak bu elbiseyi geçenlerde bende gördüm, keşke alsaymışım diyorum şimdi, çok yakışmış sana.

ZET Fashion dedi ki...

Mekan resminde kırmızı elbiseli Deniz Marşanmıydı? Öyleyse niye söylemeden Z sizin yanınızda staj yapmak istiyor diyee!!

Unknown dedi ki...

Missred ve İdil: Ya bugunkü gazetede Ece Sükan'ın bir yerlerde pilates dersi vereceği yazıyor ya bir şeyi de yapma kardeşim hahaha :)) İdil ben bu elbiseyi burdan buldum ama ceketi yurtdısından almıştım :)

Melis: Elbise o :))

Z: Evet Deniz Marşan o, bir dahakine artık, o zaman bilmiyordum bu isteğini :p

melis dedi ki...

modacadisi tesadufen siteni buldum ;)twitter'dan da takip ediyorum zaten senii.. forever21'dan aldigin ayakkabilari lindsay lohan'dan alexander wang'in tasarimindan gor diye link yolluyorumm..umarım aldigin ayakkabiyla benzerlik gosteriyordur. =)

http://www.jessicastyle.com/leaving-the-cuckoo-club-in-london-june-05-2009-pic28613.jpg

Adsız dedi ki...

h&m leri türkiyede nerde buluyorsunuz? pazarda tshirtler var da elbise ceket hiç görmedim :S

Unknown dedi ki...

Melis: Yeni takip etmeye başladığından konunun basını kaçırdığını düşünerek şu yazımı okumanı rica ediyorum :)
http://modacadisi.blogspot.com/2009/03/confession-time.html)

Adsız: Onceki yorumumda belirttiğim gibi elbiseyi Beyoğlu'nda bulmuştum ancak ceketi Barcelona'dan almıştım.

Lily de Seitas dedi ki...

Cadicim postu ancak bugun gordum, vallahi zorunlu begenmedim, sana cok yakismis, zira dar bir model biliyorsun kolay degil tasimak :))
Eger usenmeyip blogging olayina girebilirsem senin icin giyicem :))

Shopaholic dedi ki...

İnanmıyoruuuumm daha geçenlerde aldım bu elbiseyi hem de 10tlye :) Ve o kadar güzel bir elbise ki yakınlardaki kep törenimde giyeceğim ben de :)
Hatta bloga da koyucam planım o, tabii seninki kadar başarılı bir kombin olur mu bilemem.. Çok beğendim :)

Unknown dedi ki...

Ben de duydum Ferhan İstanbullu'yu. Füsun İstanbullu'da kardeşi herhalde, o da moda editörü. Ece Sükan'a gelince sevmekle sevmemek arasındaki ince çizgideyim. Senin de söylediğin gibi ne yapsa aşırı abartılıyor ve o kadar iş arasında sorsan büyük bir kesim ne oyuncu der, ne modacı der ne de editör, manken der sadece. Vogue gibi bir derginin editörü olmak içinde ne iş olsa yaparımcı biri yerine daha profesyonel birini seçmeliler tabiki. Buarada pilates hocalığına da başlarsa sanırım bir diyet yemek aşçılığı falan kalıyor onları da yapsın rahatlasın:))))

miss.moda dedi ki...

elbise h&m değil aynısı bendede var.herseyin markalar üzerine yapılmasına gerek yok sonuta önemli olan üzerine yakıştırman markası değil bence.ayakkabılar süper ama.

Unknown dedi ki...

Ben öyle biliyorum çünkü beden etiketleri H&M, benim her şey marka olsun diye bir takıntım yok, markasını bilmiyorsam zaten uydurma bir şey yazmıyorum,?? yazıyorum, teşekkürler.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...