16 Haziran 2009 Salı

Channelling Miss Piggy




Bugünlerde bir saçmalayasım var, bir şeyleri karıştırmak istiyorum, aynı burda olduğu gibi. 5 sene önce falan bu iki deseni üst üste giy çık deseniz, hayatta yapmazdım ( Aranızda keşke bugün de yapmasaydın diyenler olacaktır :)) ama insanların tarzları ve beğenileri değişiyor, bazen daha fazla risk almak istiyorsunuz. Etek aslında diz altı ama ben onu yüksek belliymiş gibi değerlendirdim, tişörtün baskısı da bayıldığım bir karakter Miss Piggy, herkesin onun süslü, feminen tarzı ve sinirli, kıskanç ve flörtöz karakterinde kendinden bir şeyler bulabileceğinden eminim. :)
  • Etek: Yargıcı

  • Tişört ve kemer: Zara

  • Ayakkabı: Barcelona'dan yerel bir marka
  • Çanta: BCBG
  • Bilezikler: Indus, Accessorize

I'm using my right being absurd lately, all I wanna do is mixing stuff in a weird way, just like here. If you told me to wear this outfit and go out, I definitely wouldn't do that ( I can imagine there are many of you wish that I would do the same today:)))but this is an evidence of people's changing style and taste, sometimes you would like to take more risks. This skirt wasn't a high waisted one but I pretend that was. I like my Miss Piggy tee and I know every one of you would find a piece of hers, in Piggy's feminine, exaggerated style and her mad, jelaous, flirty character :)

  • Skirt : Yargıcı ( a local brand)
  • Tee and belt: Zara
  • Shoes: A local brand from Barcelona
  • Bag: BCBG
  • Bangles: Indus, Accessorize

39 yorum:

Adsız dedi ki...

merhaba cadıcım, ilk defa bu kombinini kendime uzak buldum,bana fazla karısık geldi ama tişört çok şeker bayılırım piggye:)
sevgiler...

mc dedi ki...

tişört yeni sezondanmı şirinmiş ayakkabı-çanta birlikte olmamış gibi ama kıyafetle uyumlular

Adsız dedi ki...

çok çok kötü.birde böyle dışarımı çıktın. cennet mahallesine de şöle bi uğrasaydın.

Adsız dedi ki...

ben beğenmedim cadı

Unknown dedi ki...

Cadı benim için fazla karışık olmuş ama bazen insan içinden geldiği gibi giyinebilmeli yoksa sokaklarda tıpatıp insanlar ordusu görmek zorunda kalırız:)

medusa dedi ki...

bence fena değil ama çantayı uyumsuz buldum siyah olabilirdi mesela...

tugba dedi ki...

sadece çanta uyumsuz cadıcım etekle tshirt uymuş;)

tuguna dedi ki...

Bana cok uygun degil ama tisort cok ciciymis:) Sen rahat ettiysen sorun yok, degisiklik iyidir.

melis dedi ki...

kombinasyon güzel bence.Frida gibi olmusun.=)cantanın rengi ve buyuklugu olmamıs bence.portfoy olabilir mesela=)

sincity dedi ki...

hayır ben anlamıyorum ki bu ayakkabı çanta aynı renk olmalıdır fetvasını kim vermiş? artık anlayın kızlar şunu o olay öle olmuyore. aynı tonları, ayrıntılarda da olsa taşırsa maviyle kahverengi de kullanılabilir, kırmızıyla pembe de. ayakkabıyla kemerin dokularının aynı olduğunu, çantanın da tişörtün fon rengini parlattığını ve pembeyi dengelediğini bir ben mi görebiliyorum acaba? (çok beğenmiş de değilimdir kendimi o sizin teveccühünüz..:)
hele de cennet mahallesine uğramanı söyleyen arkadaş tüm dünyayı gipsy modası sallarken uyuyordu heralde. fazla gürültü yapıp da uyandırmak da istemem ama kendisine tavsiyem bu boy etekle pek dolanmasın oralarda..:)

idil dedi ki...

eteğin o dikkat çekici renkli deseni üzerine t-shirtün yine dikkat çekici büyüklükte piggyli deseni çok göz yormuş. oysa o t-shirt düz olsaydı bilezikler ayakkabılar ve kemerle harika olabilirdi. yine de bilerek giydiğinden buraya kadar birşey yokta o çantanın rengi asıl kıyafeti kötüleştiren detay. ayakkabılar ve kemerin renginde olsaydı keşke. genel olarak baktığımda kötü demem ama yorucu.

Adsız dedi ki...

diz altı bi eteği yüksek belli değerlendirme fikri hoşuma gitti bence güsel olmuşş ;)

Hande V. dedi ki...

bence kombik güzel ama ayakkabı ve çanta hiç olmamış..sanki düz bir sandalet ve omuzdan askılı küçük bir çanta daha iyi gidermiymiş ne?

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

ben beğendim, ayakkabı dışında çok güzel ve bilinçli kombinlenmiş bir outfit

Unknown dedi ki...

benim gözümü hiç yormadı, bir kere eteği bu şekil kullanma fikri çok hoşuma gitti, ben de yüksek bel etek isteyip bulamazken güzel bir fikir verdi bana. Bir de t-shirt esas düz renk olsa bi tuhaf olurdu bence. İlla bişi bulmak gerekiyorsa belki çantanın kahve tonu farklı olabilirdi ya da başka bir çanta olabilirdi belki, o zaman da kıyafetin havası tamamen değişecekti. Cadı ne diyeyim en cesur kombinler sende:))

Adsız dedi ki...

bence guzel olmus ama canta kıyafete uymamıs gıbı.

ALIŞVERİŞ CİNİ dedi ki...

Cadıcım çok eleştiri toplayabilecek bir kombin ama ben sevdim. Tek diyeceğim çantanın kahverengisi biraz alakasız olmuş, sadece ayakkabılarla değil tüm kombinle. Onun dışında bence fazla karışık falan görünmüyor, gayet tatlı, renkli ve şık olmuşsun.

Pınar dedi ki...

bugün kırmızı ayakkabı ile kırmız çanta kombinasyonu oluşturmama rağmen kesinlikle sincityle aynı fikirdeyim. ayakkıbılarım rugan ve pembe rugan çantam olsaydı takalirdim ben de:)) cadıcım ben kıyafeti beğendim. özellikle eteğe bayıldım. tshirt biraz sıradan geldi.. jean ile daha bütünlermiş kendini. velhasıl cennet mahallesi bloga buyursun gelsin de oynayalım ikicik ;)

Ceren dedi ki...

Bence çanta hariç güzel olmuş, ben sevimli buldum. Çanta ayakkabı kemerle tıpatıp aynı olmalı gibi bir takıntım hiç yok benim ama siyahla kahverenginin bu tonunu hiç yakıştıramadım.

nesrin dedi ki...

genel görünüm olarak cici buldum. benimde beli artık dar gelen bu şekil bi teğim var bende içine bluzumu koyup kemer takacağım. çanta için nbenim önerim şirin pembe clutch bi çanta olabilirdi.ama bölede çok kötü değil. ayrıca desenli üzerine üzerinde baskı bende yaparım.kıyafete şirinlik katmış.

Adsız dedi ki...

insanlara adsız olumsuz yorum yazmaktan vazgeç dilaya mı sardın şimdide

Unknown dedi ki...

Misscupcake: Bana da biraz uzak, ben daha sade şeyleri tercih ederim genelde ama ara sıra eğlenmek lazım :)Teşekkürler

MC: Tişört eski,teşekkürler:)

Adsız1: Çıktım valla, cennet mahallesi benzetmesi komikmiş :)

Adsız2: Uygundur :)

Cindrella,Tuguna: Aynen, normalden farklı olsun dedim değişik bir şey denedim, sonuç herkese uymaz, onu zaten biliyordum :)

Medusa,Tuğba,Melis,Dolunay,A.C: Teşekkürler, ben de çantanın renginden emin değildim ama siyah olmayacağından eminim :)

Sincity: Yorumların beni öldürüyor, bana sorsalar ben bile böyle açıklayamazdım :)))

İdil: Evet karmaşık olduğu kesin :)
Adsız3: Teşekkürler, yalnız fermuar kısmı bazı eteklerde istenilen şekilde durmuyor,onun dışında bir sorun yok:)

Hande, Nesrin: O şıklar da değerlendirilebilir, teşekkürler :)

Seda: Ayakkabı da biraz tarzımın dışında, genel olarak beğendiğine sevindim :)

Missred: Heheh cesurum, cesurum, cesurum,bir şeyden korkmam cesurum, bu şarkıyı hatırladın mı? :)

Pınaral:Yani ben kuralları yıkmaktan yanayım çünkü dünya da böyle kısıtlamalar kalmadı ama herkes öyle değil işte :)Hahaha, komik benzetme di mi, ben de bilmem bu işleri biraz öğrenirim kadınlar hamamda nasıl bayılır falan :)

Ceren: Bence de siyah olmaz, çok sağol:)

Adsız4: Ben Dilay'ı tanımasam da sevdiğim ve tarzını takdir ettiğim bir blog yazarı ve son yorumumda da görebileceğin üzere, her zaman yorumlarımı moda cadısı olarak bırakırım. Dayanağı olmayan teorilerinizi yazmamanız, sanırım herkes için daha yararlı olacaktır.

Adsız dedi ki...

senin kombini giyinen bi blogcu daha gördüm. kızmasın ama ııı onunki olmamış. kendisini çok takip etmiyorum o yüzden ona bloğundan olumsuz yorum bırakmak istemedim. kemer biritlerini gizleyecek kalınlıkta bi kemer ve kesinlikle kırmızı çanta öneriyorum. ama fizik olarak hoş bir bayan..

yasemin dedi ki...

bugün kesinlikle çok tatlı olmuşsun, pembiş pembiş

PrettyPinky dedi ki...

cadıı ilk anda çok hoş bir etki yaratıyor kombin.. ama detaylı bakıldığı zaman göz yoruyor. İlk etki için başarılı buluyorum:) Ayrıca, yüksek bel etekler vazgeçilmezimdir!!

selen dedi ki...

adsız: kim o blog yazar mısın merak ettim=) kırmızı falan diyorsunda bu kombin mor?

ceren dedi ki...

yine çok başarılı ;)

Adsız dedi ki...

selen ben bu kombine kırmızı çanta önermedim diğer blogcuya önerdim. okadar zevksiz değilim. :))) bu kombine pembe yakışırdı ayrıca mor değil ....o blogta Missred's Dıary...güya bloğuna olumsuz yazmiyim demiştim :))

Unknown dedi ki...

Adsız: Missred bir deneme yapmış, benden esinlendiğini belirtmiş, bazı eksikler var ama en azından denediği için ben kendisini tebrik ediyorum :)

Yasemin: X
PP: Evet karmasıklığını kabul ediyorum :)

Unknown dedi ki...

Ceren: Sana da teşekkür ederim :)

Adsız dedi ki...

cadı ben de çok kötü bulmadım. sadece eksikliklerini dile getirdim. uygulaması senşn başarını doğru uygulamasıda onun başarısını gösteriyor zaten.ayrıca Missredin farklı ve güzel bi vücut yapısı var ne giyse yakışıyor. olmusuzluklarıda söliyelimki dikkat etsin.

Adsız dedi ki...

bu konuya Missred den bi cvp bekliyorum :)))

Unknown dedi ki...

Adsız1: Haklısın ben de uygun bir dille paylaşıldıktan sonra eleştiriye açığım, Missred'de öyle :)

Unknown dedi ki...

Adsız; şimdi gördüm Cadı'nın dürtmesi üzerine:)) Beni, benim blogumda da eleştirebilirsiniz sakıncası yok, hatta eleştirin, sonuçta farklı bakış açıları benim için önemli. Buarada dün o kadar vaktim kısıtlıydı ki daha aynaya doğru düzgün bakmadan fotoğraf makinesine sarıldım, o yüzden kemer britlerini görmemişim ama evden çıkmadan önce farkettim ve düzelttim, gün boyu öyle gezmedim yani. Kırmızı çantaya gelince bu aralar kırmızı çantayı o kadar kullandım ki artık kombinlere kırmızı katmaktan sıkılmıştım o yüzden değişiklik olsun diye siyah yerine kahveyi tercih ettim. Arada iltifat da vardı o kaynamasın, teşekkürler adsız:)

breitling dedi ki...

bence başarılı bir kombin olmuş, ayrıca önemli olan taşıyabilmek. her fırsatta dile getiririm, güzel olana çuval bile yakışır. :) ki kombin bence gayet hoş. :) Ayrıca bazı "adsız" ismi altında yorum yapan şahısları anlayamıyorum, bu blog, kişisel bi moda blogu, yani kişinin kendi beğenisini, düşüncelerini anlatan bi blog. Eleştirileri "kırıcı" bir şekilde dile getirmeye hiç gerek yok bence. :)

Unknown dedi ki...

Breitling: Baştan beri bunu söylüyorum, ağzına sağlık ve de teşekkür ederim :)

GONCA dedi ki...

BREİTLİNG İLLAKİ Bİ İSİMMİ UYDURMAM LAZIM. NE ÖNEMİ VARKİ. TAMAM BUNDAN SONRA İSİM YAZAYIM HEMİDE GERÇEK İSMİMİ GONCA BEN....

Unknown dedi ki...

Memnun oldum Gonca, bir de Caps açıkken yorum yazmazsan ne güzel olur :).

gonca dedi ki...

cadıcım bende çok memnun oldum. capsi özellikle açık bırakmıştım. bende büyük harfle bırakılan yorumlardan hoşlanmıyorum.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...