4 Haziran 2009 Perşembe

Not without my skinnies




Aslında bir önceki kıyafet postuyla bunun arasında neredeyse 1 hafta var ama pantolon aynı, sadece bu pantolonum varmış gibi elim hep ona gidiyor ama en sevdiğim skinny jeanim diyebiliriz sanırım kendisi için :)Pazartesi giymiştim bunu, iş çıkışı Lounge FM'in, Oxygen ile izdivacı sebebiyle Bebek Kitchenette gitmiştik. Biraz güneşi görünce gladyatörler çıktı meydane, bu arada gördüğünüz ojeye bayıldım Flormar 379, sıcak pembe rengiyle tam yazlık, bir bakın:
  • Üst: Gap(Yeni)
  • Pantolon: H&M
  • Deri ceket ve kemer: Mango
  • Ayakkabı: Nine West
  • Bilezik: Accessorize
  • Çanta: LV

In fact, there's almost one week between these photos and previous outfit photos. My jeans are the same, I can comfirm that they're my favorite pair of skinnies right now. I wore this on Monday to a little party after work, celebrating the merge of Lounge FM with Radio Oxygen and party was in Bebek Kitchenette. With the help on sunshine, my gladiators were out and I love this nail polish from Flormar ( #379) for its summery hot pink color:

  • Top: Gap (New)
  • Jeans:H&M
  • Leather jacket and belt: Mango
  • Shoes: Nine West
  • Cuff: Accessorize
  • Bag:LV

15 yorum:

ALIŞVERİŞ CİNİ dedi ki...

Bu ojeden en kısa zamanda alıyorum :)

NlyStyle dedi ki...

bluzun çok şık, gape uğrayım bakcam hemen.

ZET Fashion dedi ki...

Cadı 2. resim çok güzel!
Aynı oje şuan tırnaklarımda, bende çok sevdim :)
Ayrıca üstün harika!

Adsız dedi ki...

ben de üstüne bayıldım ve Z'ye katılıyorum 2. resim daha güzel..!

tuguna dedi ki...

Bayildim! Ustun gercekten cok hos, ozellikle rengi.

Stilcatcher dedi ki...

Şu lounge müziği bi türlü sevedim gitti:)Hep aynı müziği dinliyormuşum gibi geliyor:)
Ceketin rengi çok güzel bu arada.

meltem dedi ki...

Üstün hoş ama dar paça pantolon dolgu topuk ikilisinden hoşlanmıyorum. Düz gladyatörlerle ya da babetlerle daha güzel görünürdü.

Nil dedi ki...

her şey bi yana ayakkabıların çok güzelmiş cadıcım

Adsız dedi ki...

Ama haklısın aynı pantolonu giymekte çok yakışmış sana:)bu arada üstündekine bittim rengi çok hoş!

Adsız dedi ki...

genel de çok güzel kombinlerin var, ama bu olmamış. Bluz uzaktan çekilen resimlerde hoş ama yakından kırış kırış duruyor. Kemerle de uymamış. Ayakkabı kemer çanta uyumu hoş ancak o jeanle olmamışlar. Genel olarak sokakta görsem dikkat etmeden geçip gideceğim birşey çıkmış ortaya. Halbuki bundan bir önceki kıyafetlerine bayılmıştım

modamakyajveben dedi ki...

cadıcım ojelerine bayıldım:),
bluzun un renginide begendim,sanada cok yakışmış.

Unknown dedi ki...

MYT: Ben bunu Beymen otim mağazasından aldım, sezon ürünü mü emin değilim, gri,sarı ve beyazı da var, beyazında beden yoktu, arkadasım da grisini aldı:)

Z: Teşekkür ederim, gerçekten çok tatlı bir renk değil mi? :)

Pinksugar, cupcake,M.M ve ben: Sağolunuz :)

Tuguna: Yaz rengi tam, çok sağol :)

Itır: Öncelikle çok sağol, onun dışında lounge müzikle ilgili düşüncene sonuna kadar katılıyrum, uzun süreli dinleyemiyoum ben
de :))

Nil: Ben de çok seviyorum onları, teşekkürler :)

Adsız: Her zaman aynı peformansı göstermek mümkün değil :) Üst ipek karışımı olduğundan ben de bu resmi gün sonunda çektiğimden, kırışması biraz normal değil mi? :)

Unknown dedi ki...

MYT: Ben bunu Beymen otim mağazasından aldım, sezon ürünü mü emin değilim, gri,sarı ve beyazı da var, beyazında beden yoktu, arkadasım da grisini aldı:)

Z: Teşekkür ederim, gerçekten çok tatlı bir renk değil mi? :)

Pinksugar, cupcake,M.M ve ben: Sağolunuz :)

Tuguna: Yaz rengi tam, çok sağol :)

Itır: Öncelikle çok sağol, onun dışında lounge müzikle ilgili düşüncene sonuna kadar katılıyrum, uzun süreli dinleyemiyoum ben
de :))

Nil: Ben de çok seviyorum onları, teşekkürler :)

Adsız: Her zaman aynı peformansı göstermek mümkün değil :) Üst ipek karışımı olduğundan ben de bu resmi gün sonunda çektiğimden, kırışması biraz normal değil mi? :)

Ilgın dedi ki...

Ama gladyatörler copy paste Balenciaga:(

Unknown dedi ki...

Ya evet böyle bir sorunları var :( Yine de seviyorum, Balenciaga olasalardı daha çok severdim :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...