2 Haziran 2009 Salı

Stylish and playful

Havalar hala naz yapadursun bu yazın en gözde parçası tulumlar, her yerde arz-ı endam etmekte. Ben de 2 tane denim kumasından edindim ancak giymek için biraz daha beklemeliyim sanırım, beklerken siz de bu birbirinden şeker örneklere bakarak konuya alışın biraz :).

Straplez: Dorothy Perkins - Gri: See by Chloé - Parlak: Whistles - Çiçekli: Topshop -Mercan:River Island - Tek omuz: Miss Selfridge

The weather is still cooler here but this summer's star playsuits are everywhere. I bought 2 of them in denim but I guess I have to wait more, while we're waiting let's take a look some of the cute ones.
Strapless: Dorothy Perkins - Gray: See by Chloé - Shiny: Whistles - Floral: Topshop -Coral: River Island - One shoulder: Miss Selfridge
Source:Getlippy

8 yorum:

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

bu konuda mutevazı olamayacağım:) 2 sezon öncesinden trend olacağını hissederek zara siyah 2.el bir tulum edinmenin mutluluğunu ve gururunu yaşıyorum:) sıcak ve dans dolu yaz geceleri için rahat ve şık bir seçim. sadeleşebiliyor ya da şıklaşabiliyor, aksesuar seçimine bağlı olarak. burda da tek omuza bayıldım.

sen de aldıklarını güle güle giy, denim kumaşa ben de merak sardım bu ara. zaten trend olmasaydı da her sene her sezon giyerdim dedirtiyor bazı akımlar değil mi?

Unknown dedi ki...

straplezlerle rahat edemiyorum, sürekli çekiştirmek zorunda olduğum bir şeyi de neden giyeyim ki? tulumların hepsi çok güzel sadece siyah biraz ağır kaçabilir ama onu da beğendim. En çok da mercan olanı beğendim, ceketle falan da süper olur.

Stilcatcher dedi ki...

Güle güle giyinin doya doya giyinin vala:)

Jojee dedi ki...

çok güzeller!

Unknown dedi ki...

Seda: Olma canım mutevazi :) Evet tulumlar güzel parçalar ama burda çok bulunmuyorlar, bakalım ben nasıl giyeceğim :)

Missred: Giyme straplez, bir sürü çeşidi var :))Siyah gece için daha uygun ama ben de mercan, mor ve gri yi çok beğendim.

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

:))

olmıyım o zaman:) hihi. şımardım.

giyersin sen tulumları bi şekilde, yakıştırmayı da bilirsin. çok ciddiyim, her şeyi yakıştırdıın gibi tulumları da konuşturursun.

Unknown dedi ki...

Sedaaaaaaaaaa şımartma beni hehe :)

Adsız dedi ki...

modaya uyan kadın kendine aşık kadındır yani güzel:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...