24 Temmuz 2009 Cuma

Bekle bizi hafta sonu!

So Tonight Gotta Leave That Nine To Five Upon The Shelf
And Just Enjoy Yourself
Groove, Let The Madness In The Music Get To You
Life Ain't So Bad At All
If You Live It Off The Wall
Off the Wall by Michael Jackson

Güneş tepelerin arkasından yavaşça alçalırken, benim de gitme vaktim geldi, iş çıkışı ada da rakı-balık ziyafeti var :))

En güzel hafta sonları sizin olsun! x

While the sun is going down behind hills, it's time to go for me. We'll have a rakı (a traditional Turkish beverage) - fish feast at the island :)).

I hope you'll enjoy your weekend,too! x

8 yorum:

Adsız dedi ki...

hepimizin olsun !! :)
iyi eğlenceler..

Unknown dedi ki...

Ohh cadı, afiyet olsun:)) Bizim de annemlerde ziyafet var, yemek yemeyi seviyorum:)

Kocasını Seven Kadın dedi ki...

oooooohhhhhh ii eğlenceler :) biz de pazar adadayız :)

Adsız dedi ki...

valla en guzelı senınkı olcak galıba menuye bakılrsa:)

Nihan dedi ki...

Bu teletubbie'lerin vedasına benzemiş. Yani güneş tepelerin arkasında yavaşça alçalırken kısmı

Fashioncholic Girl dedi ki...

mimlendin cadı !!! :D

betsy dedi ki...

hangi ada hangi mekan :)
cok sıcakkk bugüünnnnnnnn
ven ben bu yaz ilk defa bi h. sonu ist.dayım :(

Unknown dedi ki...

Sağolunuz, cuma akşamı gayet güzel geçti :).

Nihan: Çocuğu olan nasıl belli oluyor ama beni yakaladın, karşında teletubbyleri seven biri duruyor :)))
Betsy: Büyükada, Prinkipo :)Şehirde de yapacak bir şeyler bulursun o kadar da kötü değil.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...