10 Temmuz 2009 Cuma

Cool as Diane


500. postu geçmişim haberim yok, kendime nice postlara diyorum :). Ben Diane Kruger'ı çok severim, güzel, sade, zarif ve zevklidir, aynen burada olduğu gibi, güzel ve rahat bir yaz kombinasyonu, paylaşmak istedim.


I had no idea that I passed 500 posts, congratulations to myself :). I really like Diane Kruger because she is beautiful, simple, elegant with a great taste in clothes, like in this photo, cool and relaxed summer outfit that I like to share with you.
TFS

8 yorum:

nesrin dedi ki...

500 kutlu olsun.nice 500 lere 5000 lere. kıyafeti bende çok beğendim.çok rahat ve şık olmuş.

Unknown dedi ki...

cadı seni ilk günlerden beri takip ediyorum, blog yarışması vesilesiyle keşfetmiştim, o zman moda blogu pek yoktu, hele giydiklerini koyan hiç yoktu. Eminim ki bir çok insana ilham oldun ama herşeyden önce blogun sürekli gelişiyor ve bizleri de moda konusunda verdiğin fikirlerle geliştiriyor. O yüzden nice postlara diyor, kendi moda serüvenine bizleri de kattığın için teşekkür ediyorum.

medusa dedi ki...

bende nice 500 lere diyorum keyifle takipteyim :D

kıyafet gerçekten hoş , yakışmışta...hevesleniyorum bende şöyle rahat rahat topuklu ayakkabı giymek istiyorum :D

Adsız dedi ki...

Cadıcım seni tebrik eden uzuun bi yorum yazmıştım uçtu... Blogunu ilk keşfettiğimde hemen oracıkta dayanamayı ta ilk posta kadar dönüp hepsini okumuştum. Ondan sonra da devamlı takip ettiğim için 500 postu da okumuşum. Minik bir plaj kitabı olurdu heralde senin bu blog. Bi oturuşta okunulan plaj kitabı gibisin, çok eğlenceli. Elle, Bazaar falan burç kitaplarını bıraksın seni versin dergi yanında :)

Pınar dedi ki...

ben de ben de:) ilk bulduğum gün 500ünü okumasam bile yarısını rahat okumuşumdur. belki bi gün dergilerde de okuruz, belki de okuyoruzdur ;) nice yeni postlara...
bana çok yararlı bir blog devamını dilerim cadıcım.

Unknown dedi ki...

Nesrin, Pınar: Çok çok sağolun :)

Missred: Ben teşekkür ederim desteğiniz için, sizleri tanıdığıma çok memnunum :))

Medusa: Teşekkürler :) Bazen topuklu ayakkabı giyebilmek için tüm şartların bir arada olması gerekiyor değil mi? Haklısın :)

Fındıkkurdu:Eğelenceli buluyorsanız süper amacı bu zaten, çok sağol :)

valerie dedi ki...

Tebrikler cadı...Daha uzun soluklu olması dileğiyle.
Bu arada Diane'nin tarzını bende cok severim..Onun sadeliği & hoşluğu kesinlikle 500.post a yakışmış.
Sevgiler.

Unknown dedi ki...

Thanks Val :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...