27 Temmuz 2009 Pazartesi

Do you remember?




Merhabalar! Blogumu kullanıp, yurt dışında yaşayan okurlardan şu kolyeyi istediğimi hatırlar mısınız? İşte o çağrıma taa New York'dan sevgili TrendasticNY cevap verip, Haziran'ın 15i gibi bu kolyenin elime geçmesini sağlamıştı, buradan tekrar kendisine ve sevgili annesine teşekkür ederim. E cadı madem bu kolye Haziran'da eline geçti biz niye görmedik derseniz, ben ayrı fotoğrafını çekmektense böyle görünsün istedim, aslında ilk kullanışım değil ama ne bileyim olmadı işte :)
Jean ( Yeni) ve botlar: Zara - Üst (Yeni): BikBok -Kolye(Yeni): H&M -Gözlük: MNG
Yüzükler: Beyoğlu mağazaları
Hellooww! I used my blog to get my hands on this necklace and lovely TrendasticNY heard my call and sent me this beauty by the 15th June. Here, I would like to thank her and her mom once more. You may ask why this is the first time you've seen it but I thought it would be nicer if you've seen it on me. Actually I wore it several times before but I really don't know why it was never been photographed :)
Jeans (New) and boots: Zara - Top(New): BikBok -Necklace(New): H&M -
Sunnies: MNG -Rings: From local shops

17 yorum:

Adsız dedi ki...

pantolon çok güzelmiş..güle güle giy..kolyeyi almana da sevindim :)

Dolce vita dedi ki...

I saw it :)))))

Unknown dedi ki...

Bu kombini çok sevdim..En çok da jean ve kolyeyi(=

nesrin dedi ki...

botlar dışında güzel bi kombin olmuş. kolyeni güle güle kullan.

Nihan dedi ki...

Cadı güle güle kullan kolyeni. Barcelona'da Paseig de Gracia'daki H&M'de sadece bir tane kalmıştı. Elime aldım aldım geri koydum, boynuma tuttum denedim, nedense kendime pek yakıştıramadım. Ama sana çok yakışmış.

Unknown dedi ki...

Hepinize teşekkürler :)

Dolce: Nerde gördün bakiim? :p
Nihan: Aaa güzel bir parçaydı halbuki.

Trendtastic NY dedi ki...

rica ederim, gule gule kullan

Adsız dedi ki...

merhaba
zara pantolonuzun aynısını izmir şirinyer pazarından aldım yehho :D
BENGİ

libellulina dedi ki...

bluzuna bayıldımmmm süpermiş.. zara indirimden mi yoksa yeni sezon mu acaba??

ALIŞVERİŞ CİNİ dedi ki...

Hepsini sevdim, hem de çok. Bluz jean harika, kolye de çok güzel tamamlamış. Bootielerin de süper, e başka bi şey kalmadı zaten :)

Unknown dedi ki...

Adsız: İyi günlerde giy.
Libellulina: Teşekkürler, yeni sezonda var evet.
A.C:Sağol canım :)

valerie dedi ki...

İyi günlerde kullanman dileğiyle:)
Kombin de güzel olmuş.

Unknown dedi ki...

Merci Val, seni görmek ne güzel :)

Fashioncholic Girl dedi ki...

kolye cidden hoşmuş // ama bluzun sırtındaki detayla daha hoş olmuş :)

Adsız dedi ki...

Uzun süredir blogunu takip etmeme karşın ilk yorumum! Pek çok seçimin gibi bunlarda zevkli seçimler,hoş bir kombin.Yenileri de mutlu günlerde kullan :)
That's good!

valerie dedi ki...

cadıcığım coşuyorsun,çoşturuyorsun ne diyim.
çok uzak kalamıyor insan senden:)

Unknown dedi ki...

F.G, Val: :)) Merci.

Adsız: O zaman hoşgeldiniz, daha sık görüşmek dileğiyle der ve teşekkür ederim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...