31 Temmuz 2009 Cuma

Spinnin'



I'm spinning around
Move out of my way
I know you're feelin' me 'cuz you like it like this
I'm breakin' it down
I'm not the same
I know you're feelin' me 'cuz you like it like this
Spinning Around by Kylie Minogue

Sabit durmak kabak tadı verince ve böyle dönmeye müsait tasarımlı bir şey giyince, döne döne bir deneyelim, bakalım ne olacak dedim :). Çiçek desenli elbise 50lerin kloş etekli elbiselerine benziyor, altına kabarık bir tül olsa acaba nasıl olurdu, askıları da var ama straplez hali benim daha çok hoşuma gitti.

Elbise(Yeni): H&M - Ayakkabılar: Michael Antonio - Çanta : Vintage-Kolye: Marc by Marc Jacobs - Bilezikler: Accessorize -Gözlük: MNG- Yüzükler: Topshop
I got bored from my standing still poses so with the help of my very spinnable full skirt, I ended up with these photos :) Flower dress reminds me 50's full skirt dresses, I wonder how it will look with a big pile of tulle underneath ? This dress comes with straps but I prefer to wear it as strapless.
Dress( New): H&M - Shoes: Michael Antonio -Bag: Vintage -Necklace: Marc by Marc Jacobs -Bangles: Accessorize -Sunnies: MNG-Rings: Topshop

28 yorum:

Adsız dedi ki...

elibsenin rengi harikaymış..bu arada bizim için Nil ablanın yaptığı gibi bütün ayakkabılarını sergileyebilir misin ? :))

NlyStyle dedi ki...

elbise çok şirin bittim..sanada pek yakışmış..

ozerella dedi ki...

Elbise çok güzel ,çok ta yakışmış:)

breitling dedi ki...

cadıı çok güzelsinn, elbise çok güzel, clutch çok güzel, ayakkabılar çok güzell :)

alışveriş cadısı :) dedi ki...

Hmm,sevdim ben bunu :) elbise,ayakkabıiclutch hepsi çok hoş.Güzel günlerde kullan.

Fashioncholic Girl dedi ki...

cadı , kylie minogue benim küçükken idolümdü :D şimdi de spinnin around.u görünce mutlu oldum :D bi keresinde )ultimate kylie.nin çıktığı dönemde) cd.ler tükenmişti ama ben alamamıştım // e her gün D&Rı arıyordum :D artık sıkıldılar "biz gelince sizi ararız" demişlerdi :D tam da kanser oluğu dönem olunca çok satmıştı tabi

ve ben de böyle bi elbise arıyordum :) 50'lerin modasına zaten feci şekilde hayranım :D

ve bugün mutlaka parsons'ta okumam gerektiğini bi kere daha fark ettim :D

Fashioncholic Girl dedi ki...

ve bu tarz bi ayakkabı almam gerek :)

Nihan dedi ki...

Ayakkabilarini çok beğendim.

ALIŞVERİŞ CİNİ dedi ki...

Çok tatlı elbisen Cadıcım, bu yaz bu tarz elbiselerden Zara ve Topshop'ta da çok vardı. Bence çok hoş duruyorlar :)

SUZZY dedi ki...

Çok iyi bir kombinasyon, güle güle giy:) Cadı daha önce de sormuştum, Terkos'dan mı buluyorsun H&M parçaları? Ben bir tek orayı biliyorum ama çok bir şey çıkmıyor, belli dönem bir kaç mode, çok sayıda düşüyor. Yardım pls.

merve dedi ki...

kesin terkostur. başka nereden ginirki.bi kaç parça pahalı ayakkabı bir iki çanta geri kalanı pasajdan. sonuç harika.

Unknown dedi ki...

Pink:Sağol, ayakkabı konusu beni biraz zorlayabilir, yapabilirsem koyarım :).

Moda,Ozeralla,breitling,A.Cadısı: Ben de çok sevdim elbiseyi, güzel sözleriniz için teşekkürler :)

F.G: Bayılttı demek ki adamları :)) Kylie'yi ben de severim, eğlencelidir şarkıları. Parsons hayalinin gerçekleşmesini ben de kalpten diliyorum, teşekkürler :)

Nihan: Sağol, bu ayakkabıları 17 usd'ye falan ebay'den almıştım, bana maliyeti yaklaşık 35 dolar falan olmuştu, ucuzlar yani, ebayde bir sürü bu markayı ucuza satan satıcı var, yalnız sonra Louboutin'ın kopyası olduğunu gördüm, o yüzden fazla giymiyorum ama rahat ve kullanışlı bir ayakkabı.

A.C: Evet hoş seçenekler mevcut,, teşekkürler :)

Suzzy: Teşekkürler, bunu Beşiktaş'taki dükkandan aldım, mail atarsan adresini yazarım sana. H&M konusunda nereden, ne zaman, ne çıkacağı belli olmuyor, ben yurt dışına gittiğimde alıyorum veya arkadaşlarıma siparriş veriyorum, her şeyi buradan bulmama imkan yok zaten :)

Merve: Yorumun iyi mi kötü mü tam anlam veremesem de, harika kelimesi olumlu bir yorum olduğunu düşündürdü bana :)) Ben genelde ayakkabı ve çantalara daha fazla para harcamayı daha doğru buluyorum,populer giysilere o kadar para vermek anlamsız, daha klasik,uzun yıllar giyilebilecek parçalara yatırım yapmak daha doğru, bu düşünceler zaten tarzıma da yansıyor.

Adsız dedi ki...

cadi, besiktastaki dükkandaki elbiseleri hic atlamiyorsun bakiyorum... orda ne gorsem senin ustunde oluyor... cluch da cok guzelmis bu arada... su ebay e vaklit ayirmak gerek cidden...

kirmizi

Nihan dedi ki...

Cadı çok da rahat görünüyor ayakkabılar. Bu arada bu elbisenin askılısı vardı sanırım yanlış mı hatırlıyorum, straplesini görmemiştim ben...

merve dedi ki...

kesinlikle olumluydu cadıcım doğru anlamışsın. insanlar milyonlar döküyorlar ama kendileride dökülüyorlar. bende en ucuzu en pahalıyla kombine ediyorum.kimse çakmıyor. önemli olan aksesuarın şıklığı. kumaş aynı kumaş değişen bişi yok.

pırıl dedi ki...

cadı çook güzel olmuşsunnn, en beğendiğim yazlık kombinin. :)elbiseyi görür görmez gittigidiyor'da bahsettiğin satıcı vardı ya, beşiktaştaki dükkanın sahibi, girdim baktım gittigidiyor'a. bu elbisenin 40-42-44-46ı bedenleri kalmış sadece.. :( dükkana direk gitsem bulabilir miyim sence istediğim bedeni? :) şimdiden teşekkürleer

merve dedi ki...

pırıl gg de hangi satıcı dükkan sahibi ?

Unknown dedi ki...

Kırmızı: Güzel bulduğum şeyleri almaya çalışıyorum, teşekkürler :)
Nihan: Askılar çıkabiliyor, ben takmadım hiç, böyle daha hoş :)
Merve: Dünyadaki eğilim de bu yönde,doğru yoldayız :)

Pırıl: Çok teşekkürler, dükkanda olmayabilir çünkü ben de alalı 2 ay falan oluyor sanırım, numarası 258 95 97 bir sor istersen.

Merve: Satıcının adresi: http://arama.gittigidiyor.com/?aramasatici=top_fashion

Styleseeking Zurich dedi ki...

When I grow I wanna be like you! :) simdilik canta, ayakkabi dahil hersey ucuz olmali.. mailine cevap yaziyorum simdi! :)

Nesli

Unknown dedi ki...

Nesli: Woow, this is huge, I'm flatted and all blushed in front of my screen, thanks :)) Ucuz giyinmek, ucuz görünmek anlamına gelmiyor zaten, önemli olan 5 tl ye aldığın bir parçayı 500 tl likmiş gibi gösterebilmek, ben de senin seçimlerine bayılıyorum :))))

merve dedi ki...

cadıcım dün Ankara Tunalı Gümüşsoy pasajında elbisenin aynısını buldum ve aldım. fiyat olarak belki senden daha pahalıya almışımdır ama yinede çok pahalı değil. 30 TL ya aldım.sence nasıl? bide benim böyle bi ayakkabım yok.başka nasıl bişeyler giyilebilir ? kesinlikle üzerine bolero giymeyide düşünmüyorum. sonuçta Ankara için baya bi modern yerde çalışıyorum.

Unknown dedi ki...

Merve: Ben sanırım biraz daha pahalıya aldım, güle güle giy,30 tl H&M bir elbise için gayet uygun bir fiyat. Üzerine bir şey giyip kapatma bence dekoltesi yerindee ve çok güzel ama 2. sefer giydiğinde mesela üzerine küçük bir hırka ve kemerle kombine edebilirsin.Ben onun altına, burnu kapalı vintage pump tarzı mor ayakkabı veya peeptoe vintage görünümlü beyaz ayakkabı da giymeyi düşünmüştüm,sen de benzer bir şeyler giyebilirsin.

merve dedi ki...

Ankarada İstanbuldan daha ucuza aldığıma inanmıyorum. o mağazayı daha sık takip edeceğim. ben Terkos Pasajında çok daha ucuz olur diye düşünmüştüm. GG dede var. ordaki fotoğrafta belinde kemerle gördüm.çok teşekkür ederim.

merve dedi ki...

cadıcım elbiseyi evde denedim çok açık oldu. ben 42 bedenim :( bende üstünü kesip etek yaptım. bugün etek olarak üzerimde ve herkes çok beğendi.

Unknown dedi ki...

Merveciğim, üstüne ince hırka falan gibi bir şeyle deneseydin bir de, ama sonuçtan memnunsan ne güzel, becerikli olmak bazen gerçekten işe yarıyor öyle değil mi? :)))

merve dedi ki...

hırkayla denedim ama elbisenin tüm havasını değiştirdi sevmedim. bende üzerine krem rengi dantelli bi üstle giydim çok romantik ve şık oldu. becerikli olmak evet baya bi işe yaradı .

Breitling dedi ki...

cadıı, bu elbisenin aynısını kanal d'nin yeni sezon için hazırladığı reklam filminde, melisa sözen de giymiş! :)

Unknown dedi ki...

Öyle mi? :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...