22 Temmuz 2009 Çarşamba

Zor anlar


Haftasonu yalnızdım ve yalnızken fotograf çekmenin ne zor, sonuçlarının ne kadar kötü olduğunu tekrar gördüm :) . Bu resim çektiklerimden kurtulan en iyisi, idare edin.
Elbise:Mango - Kemer : Topshop -Bilezikler: Accessorize,Indus, Hindistan- Ayakkabı: Nine West (Gözükmüyor ancak bilirsiniz konyak rengi gladyatörler)- Çanta: Vintage
I was alone last weekend and once more I realized how hard to take photos by myself and how bad the results could be :) . This photo is the only one which survived, enjoy if you can .
Dress: Mango -Belt: Topshop -Bracelets: Accessorize,Indus and from India -Shoes: Nine West ( Not seen here but you know cognac wedge gladiators from Nine West) -Clutch:Vintage

12 yorum:

Adsız dedi ki...

elbisenin deseni ve kumaşı çok hoşmuş..bu arada vintage çantalarını nereden alıyorsun ?

Ezgi dedi ki...

elbise yeni mi cadııı,indirimden mi aldın :)

Unknown dedi ki...

Pink: Sağol, ebay'den almıştım bu çantayı.

Ezgi: Kış sezonundan.

Alışveriş Manyağı dedi ki...

Elbisenizi ve blogunuzu beğendim. Benim eklerseniz sevinirim. :D

Stilcatcher dedi ki...

:))vala iyi bilirim tek başına çekimi..Olmuyor, olmayınca da ben de bensiz kıyafetlerimi koymakta buluyorum çareyi...:)

Fashioncholic Girl dedi ki...

olduğu kadar artık :D

ama hatırlıo musun ben 1kere kendi resimlerimle uzuun bi post hazırlamıştım (şu an yayında diil de sen de yorum yapmıştın // gardrobumun önünde çekmiştim) işte o resimler hep ben çekmiştim tripod yardımıyla :D ve gerçekten çoook zor :D

ALIŞVERİŞ CİNİ dedi ki...

Fotoğraf makinesinin otomatik ayarı yok muydu cadı? Bileziklerine bayıldım. Elbiseni çok iyi seçemedim ama o da güzele benziyor :)

Unknown dedi ki...

A.M: Teşekkürler :)

Itır: Bazen o daha akıllıca ;)

F.G: Tripod yok işte sorun orda :)

A.C:Vardır mutlaka ama bayağı geç bir saatte ve tripodsuz onunla uğraşasım gelmedi:)

Pınar dedi ki...

bilezikler çok hoş, ben de elbiseyi tam seçemedim ama kumaşı gayet güzel görünüyor. keşke yandan değil de ön profili alsaydın.

Unknown dedi ki...

Bir dahakine artık :)

figenani dedi ki...

bu elbiseyi seviyor musun cadı? güzel mi? 35 milyona buldum alayım mı:)?

Unknown dedi ki...

Sevimli bir elbise 35 tl eder bence ama çok sevdiğim elbiselerimden diyemem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...