10 Ağustos 2009 Pazartesi

Sasha'dan sevgilerle


Sasha P. İngiliz Glamour dergisinin Ağustos sayısında kullandığı bazı ürünleri ve tavsiyelerini sıralamış, tamam kendisinin Biotherm'in yüzü olduğunu ve güzelliğinin büyük bir kısmını bu ürünlere borçlu olmadığını biliyorum ama yine de bir göz atmakta fayda olabilir.
I want to share Sasha P.'s beauty secrets and recommendations that I saw at UK Glamour's August issue. I know she's natural born beauty and she is the face of Biotherm but there'll be no harm if we just take a look :))

1. Nemlendirin, nemlendirin, nemlendirin:Bunun için kullandığı ürün Biotherm Aquasource Super Hydrator.
2.Aydınlanın: Göz altlarınızdaki morluklardan dertliyseniz Sasha'nın tavsiyesi Shu Uemura'dan ( Ben kirpik kıvırıcılarını kullanıyorum, başarılı )Depsea Moisture Replenishing Eyemask. ( Normalde Sephoralarda bulunuyor ancak buraya gelmedi)
3. Makyajınızı nazikçe çıkartın: Bioderma'dan Micelle Solution'un şimdiye kadar gördüğü en yumuşak ürün olduğunu ve pek çok modelin bu ürünü kullandığını belirtiyor. Ben de bu ürünü pek çok defilenin sahne arkası fotoğraflarında gördüm ve bu kadar makyaj uygulanan birisi de durumu teyit ediyorsa bu ürüne şans verilmelidir, tek sorun ebay'de bulmak mümkün olmuyor :(.
4. Vitaminlerinizi yiyin: Vitamin hapları kullanmak yerine bunları sebze ve meyvelerden almanızı öğütlüyor Sasha, kendisi her gün bir sürü meyve suyu içiyormuş.
5.Saçınızı besleyin: Çok fazla saçı olmadığını ve devamlı saçlarına işlem yapıldığından onların zarar gördüğünü belirten Sasha, model arkadaşı Jessica Stam'in tavsiyesi üzerine Viviscal
Maximum Strenght adlı desteği kullanmış,3 ayda saçının daha güçlü ve dayanıklı hale geldiğini de belirtmiş. ( Hmm tez aramalar başlasın :))
6.Sevdiğiniz bir egzersiz bulun: Spor salonuna gitmekten nefret ettiğini belirtirken Kung Fu'dan çok hoşlandığını belirtmiş, eminim sizin de seveceğiniz başka spor dalları vardır. Mesela ben, devamlı aletlerle çalışmak yerine haftada bir veya iki kere spinning, gymstick, body pump gibi studyo derslerini tercih ederdim.
7.Yüzünüze önem veriren, vücudunuzu unutmayın: Çabuk kuruyan yağsız yapısıyla onun tercihi Biotherm Baume Corps Intensive Body Treatment.
8. Mümkün olduğu kadar iyi yiyin: Bir vejetaryen olması ve genellikle sağlıklı beslenmesine rağmen onun da patates kızartması veya dondurmaya hayır diyemediği günler oluyormuş. Bu durumda tavsiyesi ertesi günü yediklerinize dikkat ederek dengeyi kurmanız, ben de buna kendi hayatımda dikkat etmeye çalışıyorum.

sasha-fansites

14 yorum:

Nihan dedi ki...

Ben bir eczacının oyununa gelerek Darphin diye bir markanın cilt bakım ürünlerini aldım birkaç ay önce. Yediğim kazığı hazmetmekte hala zorlansam da peeling, killi maske, gündüz ve gece serumları ile bir aşk ilişkisi yaşadığımı itiraf etmeliyim. Özellikle peeling ve killi maskeyi o kadar sevdim ki, hergün yapasım var. Ama temizleyici ve toniği çok başarılı değil. Onlar dışında, kazık yemeği de göze alarak sanırım Darphin'e devam diyeceğim. Strawberry'den de baktım, orada bile çok ucuz değil,e-bay'de de ortalamanın üstünde pahalı ama genç kalmak uğruna insan neleri göze almıyor ki? Ne de olsa otuzların ortasına hızla yaklaşıyorum...

Adsız dedi ki...

Merhaba Moda Cadısı,
Öncelikle yazılarını beğenerek takip ettiğimi belirtmek isterim. Bioderma Micelle Solution'ı İstanbul'da eczanelerde bulmak mümkün. Ben kullanıyorum ve oldukça memnunum. Koyu göz makyajlarını ve waterproof ürünleri bile çok güzel temizliyor.

Unknown dedi ki...

Nihan: Darphin medi-kozmetik, holistik bir marka evet pek çok markaya göre de oldukça pahalı ama ürünlerini beğendinse, tabi ki devam et.

Adsız: Ah bu habere çok sevindim, hemen bakıyorum, çok teşekkürler:)

Amethyst dedi ki...

Merhaba moda cadısı,
Blogunu sık sık takip ediyorum.O yüzden de internette senin F21 botlarının çok benzeri(belki de modal olarak aynısını) Lindsay Lohan'da gördüm.Hatta blogumda bahsettim bile:)

Adsız dedi ki...

ben de bioderma micelle solutionun eczanelerde satıldığını söylemek için girmiştim ama benden önce davranmışlar :))
neyse, ben kullanmadım ama ben de bi modelin kullandığı ürünler arasında görüp bu ne diye eczaneye bakmıştım.

sevgiler

SUZZY dedi ki...

Cadı, bu ayın Glamour UK'yi beni de bugün çok şaşırtmıştı:) senin de aynı anlarda yazıyı yazman hoş bir surpriz oldu. Genelde Londra'yı özlediğimde, genc kalabalığı hissetmek için keyif aldığım derginin bu sayıdaki kombinasyonlarına bayıldım.

Unknown dedi ki...

bende gecenlerde namini cok duydugum Clarisonic yuz temizleme cihazini aldim!biraz pahaliydi ama sonuc mukemmel!!!Turkiye'de de vardir eminim -Ist'de- ya da internetten bir arastir cadicim! Anti-aging'de son nokta:)

Kocasını Seven Kadın dedi ki...

çok güzel bir yazı olmuş moda cadısı :)

Unknown dedi ki...

Amethyst: Evet bu botları alırken de yazdığım gibi Alexander Wang botların F21 tarafından yapılmış bir uyarlaması.

http://modacadisi.blogspot.com/2009/03/confession-time.html

http://modacadisi.blogspot.com/2009/03/confession-time.html

Adsız: Sana da teşekkürler :)

Suzzy: Ben her ay Glamour UK alıyorum, tamam çok kaliteli olmayabilir editoryalleri o kadar göz boyamayabilir ama daha gerçek şeylere yer vermesi hoşuma gidiyor, her zaman asla ulaşamayacağımız şeyleri görmek istemiyorum :))

Neslie: Ona da bakalım, teşekkürler:)

K.S.K: İşe yaradıysa ne güzel :))

Unknown dedi ki...

Tavsiyeleriniz doğrultusunda dün Bioderma'nın ürününü 36 tl'ye Cevahir'deki eczanede buldum, gerçekten güzel ve hafif bir ürün, teşekkürler, sevgiler:))

Adsız dedi ki...

darphin ürünlerini ben de kullanıyorum. fiyatı çok olsa da hakkını veriyor.
www.facebook.com/darphinturkiye adresinden de her an haber alabiliyoruz ürünlerle ilgili filan.

Adsız dedi ki...

darphin ürünleri sağlığına önem verenler için birebir. ben de tavsiye ediyorum.çok kaliteli ürünler çıkarıyorlar.

Adsız dedi ki...

Darphin'den ben de çok memnunum. antiaging ürünleri özellikle... çok iyi biliyorlar işlerini ve bilimsel her şey. o yüzden güvenim sonsuz.

Adsız dedi ki...

darphin iyidir.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...