10 Ağustos 2009 Pazartesi

Say hello



Sakin ve hafif defresif bir hafta sonunu bitirip, yine başladığım yer olan ofise geri döndüm. Hemen birikmiş kıyafet postlarından biriyle başlangıç yapalım, eskitilmiş bol tişört, kısa paça jean pantolon ve düz sandaletler tam da ruh halime uygun.
  • Tişört (yeni), jean: Topshop
  • Sandalet: Zara
  • Çanta: Vintage
  • Kolye:H&M
  • Yüzükler: Beyoğlu mağazaları
  • Gözlük: Marc by Marc Jacobs

I got back to the office where I started after fininshing a laidback and a little depressive weekend. It's better to start with an outfit post, distressed oversize tee, cropped pants and flats are just go great with my state of mind.

  • Tee (New) and jeans: Topshop
  • Flats: Zara
  • Bag: Vintage
  • Necklace: H&M
  • Rings: Local shops from Beyoğlu
  • Sunnies: Marc by Marc Jacobs

16 yorum:

ZET Fashion dedi ki...

Kolye ve gözlük çok güzel !!

Fashioncholic Girl dedi ki...

evet kolye gerçekten güzel // ve tişörtle çok güzel olmuş // düz beyaz bi elbiseyle de çok hoş olur sanki :)

Unknown dedi ki...

Gözlük çok hoş!

wooooowwww dedi ki...

aman ne harikaa ne mğkemmel hepinizin olayı bu degilmi tek kelimeyle komiksinizz. komiksiniizz o kadar egleniyorumki bu aptal yazılarda kendini bisey sanan güzel giyimli sanan zevksizlere bakarak ve bide hepinizin gaz vermelerini takip ederek. eee siz nasıl giyiniyorsunuz kmbilir yorumcular bunları güzel buluosanız. zevksizligin kitabı yeniden yazılıyor dırırırın dahada arabeskleşiyim sizde zevvkin zsii bile yok. hep böyle çirkin kıyafetler koyun hep harika diyin sizde nolluuur kemal sunal filmi gibi etkiniz var ahahahah komikler sizi

onur dedi ki...

sadık okuyucularının sayesinde bulduun kolye ciddn gzel cadı da resimler kimliini ortaya çıkarıyo artık sanki,bi gün akaretlerde karşılaşıcaz sonunda:D:D

Adsız dedi ki...

Genel olarak kombinlerini beğensem de kot seçimlerini -alınma ama- acemice yaptığını düşünüyorum. Ya boyu uzun/kısa oluyor ya da üstüne oturmuyor-en azından fotolarda öyle görünüyor. Üstüne daha iyi oturan (bol bir kesim bile olsa) kotlarla vücut hatlarının çok daha iyi görüneceğinden eminim.

çiğdem

Unknown dedi ki...

Z, F.G. ve T: Teşekkürler :)
Wow: Seni eğlendirebiliyorsak ne hoş! Nickin gibi tepkilerin de abartılı, eğlenmek istediğin her zaman bekleriz :))

Onur: Kim bilir? :))

Çiğdem:Hmm tavsiyeni dikkate alacağım, teşekkürler :)

Syhn dedi ki...

bu çanta da mı vintage ya:))
bulamıyacağımız şeyleri giyme lütfen :)))

Unknown dedi ki...

Insanların ulaşabildiği şeyleri giydiğinde sıradan oluyorsun, zor bulunacak şeyler giydiğinde giyme deniyor, hayat çok zor :)))) Ebay'de dolu bu tarz çantalardan, eminim biri senin olur.

merve dedi ki...

hahhhhaha valla yorumlara çok güldüm. kime ne diyesin işte. illa bi çomak sokulacak ya. bende bu kolyeden sitiyorum çok beğendim. kotun gayet cici bence illa üstüne oturması gerekmezki. boyfriend kottan haberleri yok galiba.

sibelisimo dedi ki...

boyfriend jean ayrı bir kavram merve. ya cadının her kotu boyfriend tipi ya da bir problem var cadının kotları genellikle güzel durmuyor bunu ben de ne zamandır söylemeyi düşünüyordum da. yani ya boyları bir tuhaf ya da potluklar oluyor dikişler yamuk duruyor falan. söyleyeceğim hep ama insanlar bloglarda pek bir alınganlar -lafım sana değil cadı- şimdi alışveriş bütçenin bir kısmını iyi kesim bir jean almaya ayırsan fena olmaz. tabi bana ne de fikrim bu sadece:) ben bu fiziğe bu kotlarla yazık oluyor derim.

Unknown dedi ki...

Evet bu bfriend jean değil kesinlikle :) Genel olarak konuşmam gerekirse paçaların uzunluğu beni çok rahatsız etmiyor, kıvrımlı durması hoşuma gidiyor, bazen ara beden de kalıyorum kucuk beden dar geliyor ,bir büyüğü de biraz bol,jeane çok para harcamayı sevmiyorum sanırım 3 tane pahalı sayılabilecek(JBrand,7forall mankind ve Citizens of Humanity) jeanim var onları da her zaman giymeyi tercih etmiyorum ama dediğim gibi söylediklerinizi de dikkate alıyorum :))

Unknown dedi ki...

biraz geç oldu ama bence bu jean sana çok yakışmış:))

merve dedi ki...

sibelisimo bende biliyorum olmadığını. yani demek istediğim illaki her zaman üzerine oturacak diye birşey yok. boyfriendle bu kota göre çok daha bol ve salaş. moda diye bi kavram kalmadı. artık herkes kendi tarzında giyiniyor. bence en hoş olanda bu. yani kişiye özel. dışarda birbirinin aynı giyinen o kadar çok zevksiz varki.o yüzden cadının tarzı hoşuma gidiyor.

valerie dedi ki...

Ah bu kolye muhteşem!!
Aylardır neredeyse tüm fashion bloggerlarda görüyorum...Ve yine de bende de olabilseydi diye yakınmaktayım.
Çok azimli & şanslısın cadıcığım.
Güle güle kullanman dileğiyle.
Sevgiler.

Unknown dedi ki...

Merve ve Val: Teşekküler, kolyeyi ben de iyi ki istemişim çok severek takıyorum:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...