21 Eylül 2009 Pazartesi

And we're only several miles from the sun

Mutlu bayramlar, tatiliniz nasıl geçiyor? Benim ki kötü havanın da etkisiyle evde bol vakit geçirilen bir hal aldı ancak dün Bienal için bu gidişatı bozdum, "insan neyle yaşar"ın cevabını aradım ancak bunu orada bulduğumu söyleyemeyeceğim ;) . Bayramda buraları boş bırakacak değildim ya, geçen hafta güneşli günlerden kalan bir kıyafeti post ediyorum, görüşmek üzere.


Hello, how are you? It's a national holiday here 'till wednesday, I'm mostly staying at home with the influence of bad weather but went to the Biennial yesterday to look for the answer of "what keeps mankind alive"? Well, I can't say I 've found the answer there ;) Since it's holiday, that doesn't mean that I won't post anything, this an outfit from last week's sunny days.





Hırka(Yeni) ve elbise /Cardi(New) and dress: Zara -Kemer/ Belt: Topshop- Ayakkabı/Maryjanes: Marc by Marc Jacobs  - Tac/Hairpiece: Atlas Pasajı /Local shop -Çanta/Bag : Longchamp

6 yorum:

Nil dedi ki...

Ayakkabılara bayıldım! Elbise de çok güzel durmuş üzerinde cadıcım

DENiZ dedi ki...

elbisenin cok benzerinden bende de var benimki H&M ama!Ayakkabilar cok hosmus kiyafetle de nefis durmus!!Yani ben begendim ;)

uyduruk prenses dedi ki...

ayakkabılar çok cici olmuş..
Ben olsam mavinin altına kırmızı giymek aklıma gelmezdi ama yakışmış:)

Styleseeking Zurich dedi ki...

bencede mary janeler cok tatli, alisik oldugumuzdan farkli renklerde bütün kiyafete hareket katmis!

Nesli

Unknown dedi ki...

Benim için fazla cici ama sende cok güzel durmuş ayakkabının topuklarına bayıldım:)

alışverişkolik (: dedi ki...

Tam bir candy girl! :)

Harika olmuş! Lacivert-kırmızı kombine bayılırım,ancak bu tonlarda bir mavi ile kırmızı hiç aklıma gelmedi.Hiç düşünmezdim bu kadar şık olacağını.Yeni hırkanı da güzel günlerde kullan.Ayakkabılarını da çok sevdim bu arada. :)

My points are 10,for you! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...