22 Eylül 2009 Salı

Fashion weeks' shoulders





Style,Jak&Jill,Stylesightings

8 yorum:

ALIŞVERİŞ CİNİ dedi ki...

Omulzar güzel de esas şu Alexander Wang çantaya takılı kaldım ben! Biri bana bu çantayı hediye etsin :)

uyduruk prenses dedi ki...

eskiden olsa nefret ederdim bu omuzlardan ama simdi çok tarz duruyo gibime geliyo..hatta gecen gun H&Mde denedim süper duruyo alıcam:)

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

evet yaa ben de çok beğeniyorum!

Adsız dedi ki...

merhaba moda cadısı
bi süredir blogunuzu takip ediyorum.
kombinleriniz çok başarılı ve diğer yazılarınız çok başarılı merakıma engel olamadım postunuzlada alakalı değil ama mesleğiniz nedir acaba? modayla ilgili bir işte mi çalışıyorsnuz?
sevgiler:)

Unknown dedi ki...

cadicim peki bu SSS'leri a.k.a "Soldier Style Shoulders" sende ne zaman gorucez acaba??

Acikcasi ben bu trendi her ne kdr begensemde kendime pek yakistiramiyorum cunku omuzlarim epey genis ve boyle abartinca iyice kor gozum parmagina oluyor durum:)) iiiyk!

Unknown dedi ki...

Adsız: Merhaba, teşekkür ederim ancak yaptığım işin modayla alakası kesinlikle yok :))

Neslie: 1 tane öyle bir üst aldım, havalar güzel gittiği için giymedim henüz,en kısa zamanda diyelim :))

Unknown dedi ki...

hadi hadi hadi o zaman!!!yeni ustle hazirlanmis bir post bekliyoruz o zaman:)

Unknown dedi ki...

Unutmusum bir de elbise var ama yani ikisi de ofise giymek için fazla şık gibi geliyor sorun orda :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...