11 Eylül 2009 Cuma

See by Chloé Studded Boots

Ben uzaklardayken sevgili Fatoş, benim de beğendiğim ve "yes please " köşesinde bulunan See by Chloé botların özellikle içine pantolon sokmadan nasıl giyilebileceğini sormuştu. Ben de çalışmamı yaptım işte sonuçlar ancak küçük bir dipnot ben bu botların tayt ve kalın bir hırka ile de güzel duracağı kanısındayım.

When I was away my dear reader Fatos asked me how to wear See by Chloé's studded boots which are also my favorites. She especially asked me to post someting without tucking the pants in,I've made the search and here are the results. I also think that these boots will look good with leggings and a chunky cardigan.




Alexa Chung yorumu
Alexa Chung's version










Polyvore,Netaporter, knightcat

11 yorum:

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

sapık güzel botlar, bayılıyorum!

Missipipi dedi ki...

bot çok güzel türkiyede satılmıodur heralde :(

Stilcatcher dedi ki...

Bence de taytla güzel olur.Hatta üzerine örgü tozlukla süper durur.:)

fatoş dedi ki...

çok zarifsin moda cadısı, çok teşekkürler.

özge dedi ki...

ben sevmedim valla biz küçükken dr martens mi ne vardı ona benzettim:)kızmayın,zevksiz olduğumu her fırsatta dile getiririm zaten:)

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

hayatında converse, lumberjack, buffalo ve harley d. bot giymemiş bi insan olarak, en sevdiğim botlarımdı dr. martens'lerim, eskidi, bu sene gene alıcam. özge kimse beğenmiyor doc martens'leri merak etme, yalnız değilsin:)

Stilcatcher dedi ki...

Benim favori botum OXS'dur.Özellikle postal tarzı olan dize kadar bağcıklı modeli.(Dr.Martinsler dışında)Hatta büyük itiraf; OXS'un kalıbından farklı model üretmiştik.:)O kadar severim anlayın.:)

alis dedi ki...

Ben de Doc'lara benzettim.. Doc Marten'lerin bileklerine zımbalı kemer sarılarak basit bir DIY projesi olarak yapılabilir sanki.

Unknown dedi ki...

BOTLAR ÇOK HOŞ.ZARA DA BENZERİ VAR.
EKOSELİ GÖMLEĞİ BEN DE ÇOK BEĞENDİM..

Unknown dedi ki...

Ben D.Marten's ve türevlerini sevmeyen biriyim ama bunlar hoşuma gitti, tüm kış ayağımdan çıkartmayacağım rahat ve şık bir bot adayı :) Burada See by Chloe Harvey ve Blender'da satılıyor ancak bu model var mı bilemiyorum. Fatoş ve Esra'nın da dediği gibi Zara'da benzeri varmış, bakmaya değer :)

ılgın dedi ki...

pull and bear da açık kahverengi si var ama süet fiyatı da 159 tl almak isteyen varsa tavsiye ederim :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...