29 Ekim 2009 Perşembe

Vogue Spain November with Iekeliene Stange by Michelle Ferrera


Hollandalı model Iekeliene Stange normalde pek çoğumuza  acaip gelebilecek tarzıyla dikkat çekerken, Vogue İspanya'nın ekim sayısındaki mücevher editoryali için seksi ve sofistike bir havaya bürünmüş, normalde onu böyle görmeye alışık olmadığımız için post etmeye değer buldum.

p.s: Cumhuriyet Bayramı'nın kutlu olsun!. Lütfen nereden nereye nasıl geldiğimizi unutmayalım!

The Dutch model Iekeliene Stange normally drop out attention with her quirky style, however she  looks sexy and sophisticated for Vogue Spain's November issue jewellery shoot so I've found it worth to post since we can not get to see her like that a lot.




TFS

5 yorum:

tuguna dedi ki...

Ben hoslanmiyorum boyle rengarenk palyaco tarzi giyinen modellerden. Millet bayiliyor buna, ilginc bir sekilde.

kılavuzum karga dedi ki...

bu modeli tanımıyorum zaten modellerle ve tarzlarıylada çok ilgilenmiyorum lakin not için benden bir respect aldın bu postta cadı ;)

newyorkglazer dedi ki...

ben tarzını çok beğeniyodum ama böyle ayrı güzel olmuş.

cleo dedi ki...

bence model secımı gayet yerınde zaten modelın cok soluk gorundugunu dusunuorum buda aksesuarlara bı vurgu bence....gayet guzel bır calısma:))))ben cokca begendım:)))

suzişşh dedi ki...

bence çok güzel takılara dikkat çok hoş

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...