9 Kasım 2009 Pazartesi

Blue flowers

Havalar inanılmaz derecede güzel,bu bana da yansıyor tabi :) Hafta sonu, bildiğiniz üzere 2. yıl hediyelerimin sahiplerini belirledim, hediyeler Kastamonu ve Kayseri'den okuyucularıma gitti, kendileri yarın hediyelerine kavuşmuş olacaklar, güle güle kullanın kızlar!
Bunun dışında, cumartesi akşamı Urban Festival İstanbul'a gittik.İlk kez Brooklyn Funk Essentials'ı canlı dinledim, eğlenceliydi ancak gecenin geri kalanı zayıf bir katılım ve temposu düşük bir müzikle geçince, sonuna kadar kalamadık ancak bu süre boyunca gecenin sürprizi pamuk şekerlerden yaklaşık 3 tanesini bayıla bayıla yedim :). O geceden sonra, suna bir kez daha inandım ki, ben (biz) gece çıktığımızda daha yüksek tempolu müziklerle eğlenmeyi seviyoruz.

Lately, the weather is increadibly beautiful so am I :)  I haven't done much on weekend, just been to Urban Festival Istanbul. I had a chance to listen Brooklyn Funk Essentials for the first time, it was fun but the rest of the night wasn't. There were very few crowd and the music was so down tempo we couldn't stay more but in that period of staying I eat  almost 3 cotton candies :) . I (we) "again" decided that down tempo music at a night out isn't our thing.

Sizlere cuma günü söyledim ancak tembellikten dolayı Coco Avant Chanel filmine gidemedim, henüz gösterime yeni girmesinin avantajını  ileriki günlerde kullanacağım :).

I know, I told you that I will go to the movie "Coco Avant Chanel" but I decided to stay home, it was the opening weekend here so I used this advantage  :).

Kıyafet geçen haftadan, rahat günlük bir seçim. Tuniği beraber çalıştığım ve çok sevdiğim, 77 yaşında bir beyefendi hediye etti, bazen seçimleri ile beni şaşırtıyor :)

My outfit is from last week, a comfy choice for a daily use.This top was a gift from a gentleman that I work with who is 77 years old, he sometimes surprises me with his gift choices :)


 


Üst/Top: Micky (Hediye/Gift )- Tayt/ leggings: Miss Selfridge - Hırka , deri ceket ve kemer /Cardi, leather jacket and belt: Zara -  Botlar /Boots: MNG - Çanta /Bag: Marc by Marc Jacobs

10 yorum:

Nihan dedi ki...

Brooklyn Funk Essentials çok severiz ailece. Hayatımda hiç pamuk şekeri yemedim ben En çok kemerini sevdim (geri kalanları sevmedim anlamı çıkmasın tabii bundan)

Pınar dedi ki...

Herşey cuk olmuş cadı, beğendim. Ayrıca 77 yaşındaki beyefendiyi de zevkinden dolayı kutlamak isterdim fakat birinden yardım aldığını düşünmeden edemedim ;)benim favorim de kemer :)

reddbull dedi ki...

ayakkabıların ve kemerine hasssta oldum yaaa :/ çok güzel olmuşsun tam benim tarzım :)

madammoda dedi ki...

Woilllaaaa! Botlara bayildim ;)

ozlem dedi ki...

hepsi de çok güzel, çok hoş olmuşsun!

Unknown dedi ki...

Cadı saçların bu renkmiydi bana farklı gözüktü ya da gerçekten değişmiş:)Taytın fermuarları çorabın içinde kalmış ama:) Çok rahat ve şık gözüküyosun cadıcım amcanın yaş yetmiş ama hala modadan anlıyor anlaşılan:)

hesperid dedi ki...

cadıcım botlarına bayıldım gercekten.MNG piyangolarından biri mi acaba?

Unknown dedi ki...

Nihan: Ah, bir an önce yemeli ve koklamalısın :))

Pınar: Yardım yok, kendi alıyor, bir de çanta almıştı bana,onu da koyacağım yakında :)

Reddbull,madammoda,ozlem:Teşekkürler :)

Cindrella: Çok teşekkürler, saçlar sanırım her seferinde değişiyor haha ama tatilden geldikten sonra açıldığı için açık olarak boyatmaya devam ettiğimi söyleyebilirim :)

Hesperid: Tam üstüne bastın, MNG Outlet piyangosu :))

Pınar dedi ki...

E o zaman tebrikler :)çanta mı dedin :D merakla bekliyorum ;)

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

yaa ben de o centilmen insanla arkadaş olmak istiyorum:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...