1 Aralık 2009 Salı

En son ne zaman şımartıldınız?



Bagborroworsteal  adlı çanta kiralayan siteyi ilk gördüğümde, burada olsa ne iyi olur demiştim hatta sermayem olsa gerçekleştirmek  istediğim bir  proje idi.  Sex & the city filminin önemli sponsorlarından olan sitenin, yerli versiyonu geçtiğimiz günlerde hizmete girdi. Adı lux in a box , felsefesi aşık ol, flört et, değiştir. Şimdilik sadece İstanbul'da hizmet veriyor ve prosedürün ne kadar zahmet(li)siz olduğunu zaman gösterecek, haber vermesi benden, denemesi sizden :)

stylefrizz

9 yorum:

KRİSTAL KÜRE dedi ki...

ne tesadüf ben de yurtdışında yaşarken getirmeyi planlıyordum. ama burdaki versiyonu cok begenmedim

ALIŞVERİŞ CİNİ dedi ki...

Aaaah neden olmasın... 1 günlüğüne Chanel bir çanta taşısam hiç de fena olmazdı ;)

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

sloganı olayı daha cazip kılan sebeplerden biri. hobo ve casual modellere sahip olmak daha eğlenceli, kiralamaktansa.. ama davetler için elçantalarını kiralayabilirim:)

emel dedi ki...

orjinal olduğu şüpheli çantalar :)

evita nuh dedi ki...

channel! my sister said that she can't live without it... :) can't agree more, it's so lovely!

Unknown dedi ki...

Orijinal olduğunu düşünmek istiyorum ve öyle bir şey yapmayacaklarından emin olmak,yani göze alamazlar heralde ?:)

yasemin dedi ki...

süpermiş, buraya da gelir umarım:)

Unknown dedi ki...

ben güzele güzel demem güzel benim olmayınca:))))

Unknown dedi ki...

Doğrusun Missred :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...