7 Aralık 2009 Pazartesi

Givenchy headband


Jak&Jil

4 yorum:

Elif UYSAL dedi ki...

Boynuz yemiş gibi durmuyor mu:)))Ben şahsen takamam Ankara'da maymun ederler adamı:)))

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

ilk coco rocha'da gördüm bi editöryel ya da backstage'de, siyah ve dore detayları kırmızı saçlarıyla muhteşem duruyordu o ayrı; ama cesur ve eğlenceli bi insan olarak görsem de kendimi:)) too haute couture for me..

Doorstepping dedi ki...

Cadıcım ben taca bayıldım. Olsa takarım :)

Hatta bununla ilgili komik bir şey anlatayım;

birkaç ay önce uçaktayız. Uçak durmuş ve yolcular inmek için ayaklanmış. Biz de kalabalıkta ayakta kalmayalım diye, oturup insanların inmesini bekliyoruz.

Ama bir tuhaflık var her geçen gülümseyen bir suratla bize bakıyor.

Eşime: "Herkesin inmesini beklememiz bu kadar mı tuhaf, niye bakıyo bunlar böyle?" dedim.

Onun arkası bana dönüktü, cevaplamak için bana döndü ve "Kafandaki şey yüzünden bakıyor olmasınlar" dedi.

Sonra krize girdik :D

Çünkü Tokyo'dan kendime epey tüylü bir taç almıştım ve yolda bozulmasın diye valize koymayıp kafama takmıştım. Tamamiyle unutmuşum. Eminim 10 kusur saatlik yoldan sonra, yorgun tipimle çok komik duruyordu :)))

Unknown dedi ki...

Ben de takarım, kimseyi dinlemem :)

Doorstepping: Haah supermiş,anlayabiliyorum seni, millet esofman falan giyerken , seni süslü tacla gorunce garip gelmiştir tabi, gerçi sokakta da olsan aynı bakışlar olabiliyor, en iyisi boşver :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...