4 Aralık 2009 Cuma

I'm gettin' gray from being blue






Yo hayır, o kadar da korkunç durumda değilim sadece içinde giydiğim renk olan gri geçtiği için bu başlığı attım, melankolik değil mi? :)  Neyse, gösterişli kolye beni kesmedi, başka alakasız ne bulduysam taktım, yoksa oldukça gri olacaktım :)

No, I'm not that misarable, I put the title just because I've worn gray, isn't the title sad? :) Anyways, my statement necklace wasn't enough to make a statement so I've added other irrelavant ones, just to avoid being gray :)

  • Elbise(Yeni)/Sweater dress(New): Asos
  • Çorap ve botlar/Tights and boots: Zara
  • Çanta,parka ve kolye/ Bag, parka and necklace: H&M
  • Kaşkol/Scarf: El işi/Handmade
  • Büyük kolye/Statement Necklace: Kenneth Jay Lane for Avon
  • Altın renkli zincir/Gold chain: Indus

18 yorum:

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

bu çoraplar biraz kalın gösteriyor bacakları.. ama beğendim ben, çanta ve elbise çok tatlı.

aysegul in ny dedi ki...

bende bayıldım coraba ama kolyeyle bırlıkte bırde gosterıslı sıyah bır ayakkabı olsaymıs altında tadından yenmıyecekmıs kıyafetın:)

Nihan dedi ki...

Çok beğendim...

dyt.kelebekdiyeti dedi ki...

bence tam yerinde olmuş gri. harika görünüyor. ayrıca cadıcım bu çoraplardan arıyordum hemen zaradan alıncaklar listesine eklendiler. :)

ZET Fashion dedi ki...

Bende bu çorabın, sanırım daha kalının taytını aldım çok severek giyiyorum ama çok batıyor heryerime. Kombin çok hoş gözüküyor, yeşil yerine başka bir renk olabilir miydi acaba diye düşündüm sadece. Hardal renginde birşey daha hoş durabilirdi.

Kocasını Seven Kadın dedi ki...

çok güzel ,tek renk herzaman sevmişimdir..

esra dedi ki...

şu penyenin trikonun üstüne kolye takma huyun öldürcek beni :)))

Hande V. dedi ki...

selam cadı!
ben konuyla tamamen alakasız birşey sormak istiyorum. çok merak ediyorum hangi sektörde çalışıyosun :)

kisses

hande

Adsız dedi ki...

botları sevdim :)

gönül dedi ki...

gri denince her renk uyar gibi geliooo renkli çorapla falan mesela... ben falke'nin çoraplarını çok giyerim.çorap kurtarıcı bence.. kıyafetin havasını degistiriio. bu kadar konusmusken gidiim bilstore kartımda puan falan birikmişse aliim bariii:)

Hanae dedi ki...

love your necklace!!
gorgeous!

THE DIVINITUS dedi ki...

The purse looks super cute too!

Raez dedi ki...

so cool outfit and blog:) thanks visiting mine, i really appreciate it!

xx raez

Unknown dedi ki...

Seda: Olsuun, seviyorum ben böyle çorapları :)

Aychulus: Bir dahakine ;)

Nihan: Thanks sweety.

Kelebek,K.S.K,PinkS.: Çok teşekkürler :)

Z: ama hardal rengi bir şeyim yok ki :))

Esra: Takılmayacağına dair bir kural mı var? Hem kişisel tarz dediğimiz şeyi bu farklar oluşturmaz mı? Bir düşün istersen :))

Hande: Çok teşekkürler, moda ile ilgili olmadığını söyleyebilirim :))

Gönül: Benimde elim, mora falan gitti once ama bunu daha çok beğendim :)

Raez,Hanae,Divinitus: Thanx :))

Unknown dedi ki...

cok iddialı olmuş pozlar cidden :)

valerie dedi ki...

güzel olmuş güzel..
ayrıca takıp takıştırmaya devam derim,bence çok yakışıyor.

Unknown dedi ki...

Modaerator: Öyle mi? Bana öyle gelmedi pek:)

Val: Tabi ki :)

Unknown dedi ki...

Sadece 3. görsel :p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...