14 Aralık 2009 Pazartesi

Red hair 2010


Fashionising

8 yorum:

Nihan dedi ki...

Geçmiş olsun Cadı.

Unknown dedi ki...

Keşke cesaretim olsa Çok hoşuma gidiyor bu bakır tonları

ZET Fashion dedi ki...

Yalnız resimdekiler kırmızı değil gibi, bakır turuncu sarı karışımı bişey.
Bende 2 sene önce 3. kızın saçının renginde boyatmıştım ama dip boyayla uğraşamadım her ay her ay sıkıntı geldi boyadan.

Adsız dedi ki...

Daha önce saç uçlarımı kırmızıya boyatmıştım.Çikolata zemin üzerine harika uyum sağlıyor.Şimdi uzun zamandır boyatmıyorum kendi saçlarımı kullanıyorum bende kendi saçlarıma kıyabilirsem eğer bakır tonlarını kullanmak istiyorum;)

Unknown dedi ki...

Nihan: Sağol :)

Z,Modarator, pearl: Red hair kırmızıdan çok kızıl saçların geneline verilen bir isim, fotoğraflardan da anlaşılacağı üzere daha doğal duran, sarı-kızıl arası saçlar ön planda olacak, o buralarda bayılınan kırmızı/bakır tonları bu sene pek görülmeyecek anlaşılan :)

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

ben de 2-3 senedir redhead olsam mı diyip sonra dip boya muhabbetini duyunca pes edenlerdenim:)

Noni dedi ki...

Lily Cole'a bayılıyorummm!

deniz dedi ki...

benden hepsine kocaman bir maşallah geliyor :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...