31 Mart 2010 Çarşamba

Zippin' up my boots, goin' back to my roots

Bir şeyler iyi gitmiyor, size onu söyleyeyim, ben buraya fazla post yapamazsam lütfen bana kızmayın, bir süre sadece kıyafet postları ile yetinmek zorunda kalırsanız, benden sıkılmayın :)

Tabi ki uniforma renklerim siyah ve griye dönmem fazla uzun sürmedi, kusura bakmayın ben bu iki rengi oldukça seviyorum  :)

Not: Üstü beğenenler varsa  doğru cadıpazarına :)

I gotta tell you that some things are not going well in my life so please don't get mad if I couldn't post here much, you may have settled only with my outfits for quiet sometime so I hope you don't get bored of me :)

Ofcourse it didn't take me much to return my uniform colours, black and gray but I totally love those, too :)


Parka: H&M
Üst (Yeni) /Top(New): Bershka
Pantalon/Pants: MNG
Botlar/Boots: Minnetonka
Kolye/Necklace: Vivienne Westwood

15 yorum:

mgntwmn dedi ki...

düzelir ya olumsuz düşünme! ilk pozun müthiş!

Fashioncholic Girl dedi ki...

kıyafet postlarından sıkılır mıyız ki biz hiç cadı :)

shpyourcloset1@gmail.com dedi ki...

Cadıcım,
Çok beğendim. Siyah-gri kombinasyonundan daha ne güzel ne var şu dünyada. Gerçi hatırladım da lise bitince bir daha gri giymeyeceğim diye yemin etmiştim:)) İyi gitmeyen şeyler eminim kısa zamanda yoluna girer...

Adsız dedi ki...

dooruyu söylemek gerekirse ben ne giydim bölümünle pek ilgilenmiorum üzülücem biraz onun içün. Umarım herşey yoluna girer.

Adsız dedi ki...

Umarım kısa sürede herşey yoluna girer. Senden sıkılmak mı? yok öyle birşey :) PLN

ALIŞVERİŞ GÜNLÜĞÜM dedi ki...

senin her tipteki yazın çok keyifli :) sıkılmak mı? hahaha
wwww.alisverisgunlugum.blogspot.com

Unknown dedi ki...

Çok cabuk girsin herşey yoluna

pozitif pozitif enerji gönderiyorum sana:)

fatmanur dedi ki...

senden sıkılmak mümkünmü hahaha

ah yoksa ameliyatmı olacaksın.
pozitif enerji gönderiyorum sana ameliyatın başarılı geçer,düzelir ya olumsuz düşünme!
ilk pozun müthiş
Umarım kısa sürede herşey yoluna girer
İyi gitmeyen şeyler eminim kısa zamanda yoluna girer...
öpüyorum güzel yüzünden
ftm nur

Adsız dedi ki...

ayakkabılığıma bir minnetonka girmeli artık :D
kırmızı rujun sana yakıştığını biliyorsundur umarım :)

reader:) dedi ki...

bu yazıdan mı arkdaşımız ameliyat olayı çıkardı yoksa seni tanıyan bir kişi mi çok merak etttim:))

Unknown dedi ki...

Herkese teşekkürler :)

Hayır turp gibiyim ameliyat falan yok,kendisi hayal kurmuş heralde ;)

alışverışkolık dedi ki...

Kıyafet postlarından sıkılır mıyız hiç cadı? :)
Bence bir şeyler olumsuz giderken buraya vakit ayırıyor olman bile bizlere değer verdiğinin göstergesi :)
Kombin çok güzel,ilk poz da şahane. :)
Griyle siyahtan da şikayetçi değilim.
Her şeyin en kısa sürede yoluna girmesi dileğiyle..

Adsız dedi ki...

ya kolye yeni sezon mu muhteşemmiş!

Unknown dedi ki...

Pink: Ruj koyu pembe tonlarında :)
Adsız: Yeni sezon değil.

Stil Direktoru dedi ki...

Ah kuzum o günde konuştuk her yere yetişmek cidden zor kolay gelsin şeker

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...