26 Mayıs 2010 Çarşamba

Arzu Kaprol tasarımlarını Galatamoda öncesi kim giydi?


Ben!!! :)) Geçen hafta, Galatamoda öncesi "ilk ben giydim" projesi çerçevesinde Arzu Kaprol'un Nişantaşı'ndaki mağazasına küçük bir ziyaret yaptım ve birbirinden güzel tasarımlarını deneyip, modellerden rol çaldım :) Galatamoda'da Kaprol tasarımları 3 grup halinde olacak; 2010 ilkbahar -yaz sezonundan parçalar, kış sezonundan % 50 indirimli, daha çok koton ağırlıklı  parçalar ve eski sezonlardan ürünler sizleri bekliyor olacak. Fiyatlar 75-750 tl arasında seyredecekken, ipek, şifon, deri gibi materyallerden yapılan elbiseler, bluzlar, ceketler arasında benim gibi kendinizi kaybedebilir, Arzu Kaprol'un sade kesimlerindeki detay zenginliğine aşık olabilirsiniz. Galatamoda'da sadece Arzu Kaprol olmayacak tabi ki, Özgür Masur, Zeynep Erdoğan, Günseli Türkay, Özlem Süer, İdil Tarzi, Bahar Korçan.. ve nicelerinin ( Tam 30 tasarımcı) koleksiyonlarına göz atıp, dolabınızı zenginleştirebilirsiniz. Unutmadan bu sene Galatamoda 26-30 Mayıs tarihlerinde, 10:00 -22:00 saatleri arasında, Tepebaşı'ndaki TRT binası önünde başladı bile, hadi çabuk! :)

Last week I had a chance to try Arzu Kaprol's designs at her flagship store. Clothes were amazing with simple cuts but gorgeous details, all will be at Galatamoda which is open air fashion festival that will be held 26th -30th of May at Tepebaşı, infront of TRT building.

Cairo isimli bu ceketin, önündeki ipek katlama detaylarına bayıldıım.
This jacket is called Cairo, I loved the silk origami details in front.



Detaylarla zenginleştirilmiş, incecik deri ceketler giydiklerim arasında en fazla hoşuma gidenlerdi.

The detailed paperthin leather jackets  were my favorites.

Not1: Fotograflar için, Zeynep Sungur'a, D.'ye, mağazadaki yardımları için Fatoş Hanım'a teşekkürler.

Not 2: Diğer blog yazarlarının seçimlerini görmek için / To see other bloggers, please click  Offnegiysem, iconjane , Nilerturk, Letsgetitstyled, Styleboom ziyaret edile :) /

21 yorum:

Koray Caner dedi ki...

Cairo ve son fotoğraflardaki parçalar güzel görünüyor :))

Unknown dedi ki...

Bence:) Turkuaz dışında hepsi senin tarzın tam senlikler ve çok yakışmışlar.

Styleseeking Zurich dedi ki...

Son fotolardakinin deri ceket oldugunu okumasam farkedemezdim, cok güzelmis gercekten!

Nihan dedi ki...

Süper bir çekim olmuş Cadıcım.

haktano dedi ki...

kıyefetler müthiş size de çok yakışmış ancak modellik ve poz verme konusunda deniz berdan'ı örnek almanızı tavsiye ederim.

canDirekli dedi ki...

ooof yok artık :)

tasarımlra bayıldım bi de senin için biçilmiş kaftan gibi ya sana çok yuakıştırdım hepsini cadıcım :)

PrettyPinky dedi ki...

hepsi çok güzel gerçekten..
Oldukça başarılı bir proje:)

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

origa-miracle resmen!
ayrı olarak taptım ilk kombine! çok başka, çok!

diLay dedi ki...

Cairo mükemmelmiş :)

DENiZ dedi ki...

Hey masallah ;) Model tas olunca hepsi pek yakismis haliyle, aklinda kalan almak istedigin bir parca var mi peki?

KUMSALDA dedi ki...

ÇOK GÜZELLER SANADA YAKIŞMIŞLAR CNM

STYLE M dedi ki...

hepsi cok hosss
sende...

anneyazar dedi ki...

Ceket süpermiş

Unknown dedi ki...

Çekim çok güzel olmuş! Elbiseler diil ama pantolonlar ve deri ceket arzulanılası:)

alışverışkolık dedi ki...

Bayıldım ya! Müthiş bi post olmuşş:)
Çok yakışmışlar,pozlar,duruşlar da şahane!

mgntwmn dedi ki...

bayıldım! en çok son parçaya.

.: Renkli Bilezikler :. dedi ki...

wow!!! süper duruyorlar! ama sanırım giymek için güzel bir fizik gerek:)

Stil Direktoru dedi ki...

parçalar güzel o ayrı ama ben senin giyislere uygun duruşlarnı daha çok seviyorum. Ürün sert hatlıysa, daha sert, ürün seksiyse feminen duruyorsun -ki işin sanatsal durumu beni etkiliyor.

modafobik dedi ki...

Gmüş rengi olan en ateşlisi yahu! (:

Unknown dedi ki...

Herkese teşekkür ederim :)

Modarator: Evet o elbise bir de buyuktu ama yaka detayını beğendiğim için giydim :)

S.Z: Yaa incecikler, o kadar güzeller ki :)

Haktano: :) Deniz o konuda gerçekten çok başarılı,benim zaten öyle bir iddiam yok, kıyafetlerin güzelliği kötü modelliğimi kurtarır diye düşünüyorum :)))

Deniz: Deri ceketler ve siyah pantolon alınasıydı :)

R.B.: Öyle bir kısıtlamaya gerek yok bence :)

S.D: Ahaha ben bile bunu böyle düşünmemiştim, çok teşekkürler :)

Modafobik. Ceket çok güzel çok :)

Nancy dedi ki...

Great outfit! I love all the outfits on here!

dia-boutique.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...