2 Haziran 2010 Çarşamba

Alexander Wang Resort 2011

TFS

5 yorum:

Today I am the stylist dedi ki...

açık ayakkabı çorap ikilisni çok beğeniyorum ama nedense ve de cok gariptir ki,burda çirkin olmuş tuvalet terlikleri gibi :( ama koleksiyon güzel heele renkler çok asil..

*STYLEBOOM* dedi ki...

3. sıra 1. fotoyu bana ayirir misin cadicim??

asmabahce dedi ki...

bu nasıl bir çirkin bacak çirkin çorap:)) ben de beğenemedim

mgntwmn dedi ki...

6.sıra 1. fotodaki yanlara doğru kısalan bol bir şort mu? çok şahaneymiş!

Unknown dedi ki...

Today, asmabahçe: Evet ayakkabıların tasarımı ve kısa boylarıyla biraz turist sandaleti durumu olmuş, ben de beğenmedim ve kıyafetlere odaklandım :)

Boom: Senindir :)
Mgntwmn: O sıradaki iki kıyafette çok güzel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...