27 Temmuz 2010 Salı

Cats


Kedili deli teyzeler hepimizin yaşadığı mahallelerde bulunabilecek insanlardır ve benim de yaşlanınca onlardan biri olma ihtimalim yüksektir :)). Bu editoryali görünce olası geleceğim aklıma gelse de, kompozisyon, renkler ve tabii dünya güzeli kediler de pek hoşuma gitti. Bu acaip editoryalde Siri Tollerod, Miles Alridge tarafından Vogue Italya Mayıs 2008 sayısı için kamera karşısına geçmiş.

The crazy old women with many cats could be found in every neighbourhood and there is an huge possibility for me to be a one of them when I'm old :) . This editorial reminded me my potential future but I also loved the concept, the colours and ofcourse the beautiful cats. In this quirky editorial model Siri Tollerod shot by Miles Alridge for Vogue Italy May 2008 issue.


fashiongonerouge

7 yorum:

mgntwmn dedi ki...

bir kedisever olarak fotolardan keyif aldım. küvetli karede pıtırcığın gözlüklerine bittim:)

Cerenicus dedi ki...

çok güzelmişşş, şu gitarlı kedilere bayıldım :))

ZET Fashion dedi ki...

Her ne kadar sevgili beni bir kedi olarak görse de, ben köpeği tercih edenlerdenim. Fazla kedi beni ürkütüyor nedense. Bunun sebebi küçükken çok fazla çizgifilm ve film izlemiş olmam olabilir :))

Judy Abbott dedi ki...

çok güzel kediler bayıldım . hele o minik gitarlıyı yerim oyyy (gitarıyla beraber:))) )

mercan dedi ki...

hahah ne güzel mutlu ve tok kediler var her yerdeee

Stilcatcher dedi ki...

Grey Garden ve Edieler geldi aklıma:))izledin mi,güzel filmdi.

alışverişkolik dedi ki...

Hayvansever ve özellikle bir kedisever olduğum için fotoğrafları çok beğendim. Çok keyifli. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...