23 Ağustos 2010 Pazartesi

Uzun uzun elbiseler

 
Bugün Alexa'nınkine çok benzeyen bir siyah maksi elbise saflarıma katılınca, üstüne de bu mail kutuma düşünce bir işaret olarak alıp, paylaşmaya karar  verdim. Gece, gündüz, davette, sokakta maksi elbiseler nasıl giyilmiş, hep beraber bir göz atalım istedim. Evet favorilerinizi alalım?

I got a new black maxi dress very much alike Alexa's today and later I saw a mail with these photos in my mailbox. I thought it was a sign and I had to share it with you, let's check out how did they wear these dresses from day to night, on the street and to the parties. Who are your favorites?

 www

10 yorum:

banu bilgi dedi ki...

alexa chung'la jessica hart'ın elbiseleri arasında kaldım ama ikiside hoş sadece jessica'nın ayakkabıları bence yanlış seçim olmuş :)

Unknown dedi ki...

siyah cadı bencede güle güle kullan görücezmi üzerinde,yoksa kaçırdımmı postunu

Adsız dedi ki...

benim favorilerim daisy lowe ve rachel zoe...

stela.dohle@googlemail.com dedi ki...

Lovely blog.
i liked very much!!
http://streetstylebystela.blogspot.com

STYLE M dedi ki...

her daim bayani sIk gösteriyor lakin yinede ince bele yakisiyor.

deniz saatçioğlu dedi ki...

Ben Jessica Hart diyorum ama elbiseden çok postal ve şapkayla tamamlamasını sevdim.

Sezsel by Sezgi dedi ki...

Daisy Lowe uçuş uçuş...

Judy Abbott dedi ki...

alexa chung :)

Adsız dedi ki...

hepsi birbirinden çirkin, ünlüler giyince bir de moda olunca her şey mi güzel görünüyor gözlerinize, pess

Unknown dedi ki...

Banu: Yanlış değil de farklı olmuş bence :)

Dikişdersi: Yok henuz giymedim, havalar biraz daha serinlesin.

Adsız: Böyle bir durum yok, ayrıca isteyen istediğini beğenir, aynen senin beğenmediğin gibi.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...