22 Eylül 2010 Çarşamba

Neon

style

9 yorum:

Oje Delisi (: dedi ki...

İşte benim neon rengimm :)

her zaman sürerim sürerim :)

Cansın Ekşi dedi ki...

hii bayıldım şuaandaa o rengee cok dikkat cekici

visnetadindaa.blogspot.com

Adsız dedi ki...

çok beğendim :)

Tue dedi ki...

ojeleeeer♥

sky dedi ki...

cekete bayıldım (.

cleo dedi ki...

bende aldım aynı renkten ama denemedım henuz:)griyle oldugu kadar sıyahlada guzel olacagını dusunuorum:)

Natasha dedi ki...

I'm loving all the cool shades of nail polish about at the moment! xxx

www.fashiondevotion.com

Noni dedi ki...

Çok güzellll gri ceketle de harika durmuş!!!

Adsız dedi ki...

Merhaba cadı bu neon renkleri hangi markalarda bulabiirim yardımcı olursan çok sevinirim teşekkürler... Bahar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...