18 Ekim 2010 Pazartesi

Paris in black & white















Travellets

9 yorum:

AidaSalem dedi ki...

Heyyy Moda Cadısı! Bir günlüğüne moda blogu oldum ben, Paris sokaklarında kendi kendime sartorialistçilik oynadım da denebilir :) Bir profesyonel olduğuna göre fikrini alabilir miyim? :))

Tjaala dedi ki...

cok guzel fotograflar <3

cleo dedi ki...

ahh iste benim her geceki ruyam:))

Cansın Ekşi dedi ki...

resimler cidden harika. bir çoğunu bilgisayarıma kaydettim.bir wallpaper bile olabilir

visnetadindaa.blogspot.com

Stil Direktoru dedi ki...

Paris'i sevemedim canım ben ya, biliyorsun bu yaz yeniden gittim daha önce küçüktüm ama Eyfel'de 35. yıl kutlamaları ışık şovu süperdi.

Judy Abbott dedi ki...

aahhh Paris:( Çok özledim be:(((

KIRMIZI dedi ki...

sehir zaten guzel, fotograflar da o guzelligi fazlasiyla yansitmis... hos bir post olmus...

Adsız dedi ki...

fotoğraflar sana mı ait? neyle çektiğini sorabilir miyim acaba, siyah beyaz lomografi gibi duruyo ama??

Unknown dedi ki...

Fotoğraflara ben de bayıldığım için, sizlere kesin göstermem gerektiğini düşündüm.
Adsız: Keşke ben çekmiş olsaydım, altta da yazdığım gibi kaynak burası http://www.travelettes.net/ daha fazlası için bir göz atabilirsin.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...