16 Ekim 2010 Cumartesi

Red hot leather pants


Merhaba :). Blog yazmayı unutmaya başladığım bu günlerde, kendime bir hatırlatma amacıyla koltukta oturmuş bu yazıyı yazıyorum. Konu biraz sıcak olsun, güncel olsun istiyorum ve oyumu kırmızı, deri pantolonlardan yana kullanıyorum. Kırmızı ve deri kelimeleri yan yana gelince pek çoğunuzun dudak büktüğünü görür gibi olsam da bu kış kırmızının ve derinin birleşiminin etkisi görmezden gelmek mümkün değil. Isabel Marant, Balmain ve Valentino gibi nicelerinin podyumlarda bize tanıttığı bu pantolonlar sokaklarda da gayet sıklıkla kullanılıyor ve bu tarz göze çarpan bir parçayı, siyah, gri, naturel tonlarda biraz yumuşatarak ve minimalleştirerek kullanmak ana şart gibi gözüküyor. Denemek isteyen?

Hello :) . I almost started to forget about blogging and as a reminder to myself, sitting on the sofa and writing this post. I want this post would be a hot, current one and voted for red leather pants.I can sense that most of you making a face when the red and leather words come together but it's inevitable to see these combination this fall. These gorgeous pieces were introduced us from Isabel Marant, Balmain, Valentino runways and they often can be seen on the streets where this kind of flashy pieced combined by more subtle colours like black, gray and neutrals. Now who wants to try ?






Kate Bosworth Valentino pre-fall 20 10koleksiyonundan kırmızı pantolonuyla şık ve mutlu / Kate Bosworth is looking chic and happy in  her red leather pants from Valentino Pre-fall 2010collection.


TFS, Lookbook.nu, carolinesmode, thefashionpolice

12 yorum:

burcu dedi ki...

hepsi de çok güzel:)

We are the Hippies dedi ki...

oh alma isteği doğdu valla

DB JUNK dedi ki...

Güzel bir hatırlatma oldu ve hemen listenin en üst sırasında yerini aldı:) Marant'ın tek sevmediği tarafı kısa paçalı olması olmuştu. Deve boyum nedeniyle genellikle hep kısa gelen paça boylarını kompleks yaptım sanırım:)

pelininstyle dedi ki...

hayir hayir dudak bukmuyoruuzzzzzz ben bayiliyorummmmm

valerie dedi ki...

Benimde kesin almam lazim. Basic parcalarla harika duruyor. Gerci bulamadim henuz istedigim gibi birsey..poff

Sanemiko dedi ki...

bence müthiş!

Adsız dedi ki...

ben en cok balmain.inkini seviyorum ve gorsellerin aynilarini ben de kaydettim uzun zamandir akimda kirmizi deri pantolon..ama hic sanmiyorum istanbul.da bulabilecegimizi.ebay.den aradim orda da istedigim gibi bulamadim.

Moda Tutkusu dedi ki...

Balmain'de gördüğümde aşık olmuştum pantalona...Burdada araştırma içindeyim.Yakaladım mı bırakmıcam:)

Noni dedi ki...

Kırmızı deri pantalon ve siyah beyaz çizgili bluz bir arada harika!!!! Paket lütfen ;)

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

sorma cadı! bu sene her yerdeler. super skinny hatunlara yakışıyor.

Unknown dedi ki...

DB: Bana kalırsa uzun Balmain tipinde olanları, sen çok daha güzel taşırsın, bırak kısaları biz kısalar giyelim, boyumuz uzunmuş izlenimi yaratalım :))
Valerie,Pinksugarr: Ben de rastlayamadım henüz.
Seda: Bir kısıtlama olduğu kesin :)

Adsız dedi ki...

Bana Buffy'yi hatırlattı bunlar. :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...