18 Kasım 2010 Perşembe

Family time

Aileyle geçirilen güzel bir öğleden sonrada daha fazlasına ihtiyacım olmadı. Bu kıyafet  görmediğiniz bir şey değil ve benim üniforma kıyafetim sayılabilir, bir jean, bir tişört ve motorcu botlarım, oh ne rahatım :))

p.s: Fotoğraflar için, küçük kardeşime teşekkürler :)

p.p.s: Alttaki postun da, Michael Jackson'ı içermesi tamamen bir tesadüftür :)



I had a great afternoon with my family and  I didn't need more. This outfit is nothing you haven't seen, it's kinda my uniform, skinny jeans, a tee and biker boots, who needs more?


p.s: Thanks to my little bro for taking my pics :)


p.p.s:  Being posted about Michael Jackson on previous post was just a coincidence :)








  Ceket / Jacket : Marc by Marc Jacobs
Tişört / Tee: Nice & Traditional
Jean / Jeans: Topshop
Botlar /Boots: MNG
Çanta / Bag: Zara

7 yorum:

Unknown dedi ki...

ceketi ve yüzükleri çok sevdimmmm

ggg dedi ki...

ojenin marka ve numarasını öğrenebilir miyim?

Noni dedi ki...

Tırnaklarının yapısı ne güzel uzun uzun benimkiler bıdık kadar sinir oluyorum!

hellianthusannus dedi ki...

güzel ellerde yüzük daha bir muhteşem görünüyor:) bende ojeyi merak ettim :)
http://hellianthusannuus.blogspot/

mgntwmn dedi ki...

aileyle geçirilen güzel vakilerin enerjisi yüze yansımış. tam olarak göremesek bile hissedebiliyoruz, hehhe:)

Unknown dedi ki...

Ggg, Hellian:Chanel - Black Satin ,üstünde 1 kat cila var.

Noni: Aslında bu farklı renk furyasında kısa yapıda olanlar daha şanslı :)

.Pınar K. dedi ki...

Ceketin harika, çok yakışmış :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...